laska schreef:De tranentrekkende teksten of het nou gaat over de vrouw die er vandoor is met de beste vriend of dat er 3 houten kruisen aan de rechter kant van de weg staan is toch wel een beetje typerend voor country music dacht ik.
Deze quote deed me denken aan een leuke die ik jaren terug eens hoorde: "What do you get when you play country music backwards?
You get your girl back, you get your dog back, you get your pick-up back, and you stop drinking..."
Als ware country music liefhebber moet je deze toch kunnen waarderen...
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Dento schreef:Deze quote deed me denken aan een leuke die ik jaren terug eens hoorde: "What do you get when you play country music backwards?
You get your girl back, you get your dog back, you get your pick-up back, and you stop drinking..."
Als ware country music liefhebber moet je deze toch kunnen waarderen...
Voor de Johnny Cash liefhebbers.....uit de serie American Recordings is nu de 5e cd uit genaamd: A Hundred Highways, wederom geproduceerd door Rick Rubin.
Een van de mooiste nummers daarop is On The Evening Train.
Kippevel en tranen in de ogen, zo'n mooie breekbare stem.
Ik vind hem op deze cd reeks eigenlijk veel beter klinken dan vroeger toen zijn stem natuurlijk wel veel krachtiger was.
De allerlaatste songs opgenomen in de maanden vóór zijn dood op 12 september 2003.
Mijn vader overleed op 14 juli 2003 (2 maanden vóór Johnny) en was een groot fan van hem.
Ik groeide op met zijn muziek, vond het als puber natuurlijk helemaal niks, maar ben het later steeds meer gaan waarderen.
En nu zijn Gerard en ik zelfs behoorlijke fans geworden.
Als een soort "tribute" aan mijn vader én aan Johnny & June zijn wij in 2005 naar het graf van het muzikale echtpaar geweest in Hendersonville, Tennessee.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.