Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Westen: noord + zuid te combineren?
Re: Westen: noord + zuid te combineren?
Volgens mij logeren we daar ook! We verblijven in de Signal Mountain Lodge. Maar heb hem bij mijn tips neer gezet dus dankjewel daarvoor 

Grand Teton heb ik ook gepland
ofja zover mogelijk dan. Er moet ook ruimte voor spontaniteit overblijven he!
Nu zit ik een beetje met dit deel van de reis:
Dag 14 Grand Teton – ??
Dag 15 ?? - Capital Reef
We geven niet veel om Salt Lake City. De stad zag er niet echt bruisend uit. Wat is dan een leuke plek om naartoe te rijden die ook nog een beetje op de route ligt? Ik had eerst Antelope Island gedacht, maar ja, misschien dat we dan wel natuurmoe zijn na YS en GT. Hebben jullie nog leuke suggesties?

Nu zit ik een beetje met dit deel van de reis:
Dag 14 Grand Teton – ??
Dag 15 ?? - Capital Reef
We geven niet veel om Salt Lake City. De stad zag er niet echt bruisend uit. Wat is dan een leuke plek om naartoe te rijden die ook nog een beetje op de route ligt? Ik had eerst Antelope Island gedacht, maar ja, misschien dat we dan wel natuurmoe zijn na YS en GT. Hebben jullie nog leuke suggesties?
De bingham coppermine ? http://en.wikipedia.org/wiki/Bingham_Canyon_Mine
Of de Bonneville Salt Flats ?? http://en.wikipedia.org/wiki/Bonneville_Salt_Flats
Bart
Of de Bonneville Salt Flats ?? http://en.wikipedia.org/wiki/Bonneville_Salt_Flats
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Ja de Coppermine en Bonneville Salt Flats had ik ook gedacht. Maar iemand hier zei dat dat best ver om was. Dus meteen maar een streep door gezet. Is beide te doen op 1 dag?
* Note mod Bart:
In een aantal berichten in dit topic heb ik de quote van het voorgaande bericht verwijderd. Om het forum prettig leesbaar te houden, is het overbodig om steeds het volledige bovenstaande bericht te quoten. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
* Note mod Bart:
In een aantal berichten in dit topic heb ik de quote van het voorgaande bericht verwijderd. Om het forum prettig leesbaar te houden, is het overbodig om steeds het volledige bovenstaande bericht te quoten. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Dat weet ik niet, want ik ben bij beiden nog niet geweest. Ze stonden in mijn roadbook van vorig jaar maar we zijn er niet geweest wegens tijdsgebrek (en te ver uit de route).
Bart
Bart
Grts, Bart
Ik zal eens op onderzoek uit gaan! 

- michelly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Die Bonneville Saltflats zijn inderdaad een beetje uit de richting. Die Coppermine is echter zeker een bezoek waard.
Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
Ik zit nog steeds met dit deel van de reis:
Dag 14 Grand Teton – ??
Dag 15 ?? - Capital Reef
We hebben nog steeds geen besluit genomen. De Coppermine trekt ons niet zo, de zoutvlaktes liggen iets uit de slag. Ik denk dat Antelope Island ons het meeste aanspreekt. Is dit de moeite waard om naar toe te gaan? En kun je daar ook overnachten?
Daarnaast zit ik ook nog met dit deel van de reis:
Dag 19 Moab – Aspen (Grand Junction bezoeken?)
Dag 20 Aspen – Denver
En dan vooral Aspen. Ik heb dit stadje gekozen omdat ik het van horen zeggen kende, maar weet helemaal niet of het leuk is of niet. Is dit een leuk stadje om te bezoeken en te overnachten? Weten jullie misschien andere leukere alternatieven?
Voor de rest is alles geregeld! Mede ook dankzij jullie allemaal! Dus nogmaals hartstikke bedankt

Dag 14 Grand Teton – ??
Dag 15 ?? - Capital Reef
We hebben nog steeds geen besluit genomen. De Coppermine trekt ons niet zo, de zoutvlaktes liggen iets uit de slag. Ik denk dat Antelope Island ons het meeste aanspreekt. Is dit de moeite waard om naar toe te gaan? En kun je daar ook overnachten?
Daarnaast zit ik ook nog met dit deel van de reis:
Dag 19 Moab – Aspen (Grand Junction bezoeken?)
Dag 20 Aspen – Denver
En dan vooral Aspen. Ik heb dit stadje gekozen omdat ik het van horen zeggen kende, maar weet helemaal niet of het leuk is of niet. Is dit een leuk stadje om te bezoeken en te overnachten? Weten jullie misschien andere leukere alternatieven?
Voor de rest is alles geregeld! Mede ook dankzij jullie allemaal! Dus nogmaals hartstikke bedankt

Aspen is wel mooi, maar ook erg duur al ken ik de hotelprijzen er niet, maar tanken deed ik er maar een klein beetje om verder te kunnen.
Waarom laat je die twee nachten niet open en kijk je hoever je komt. Als je dat doet moet je wel tijdig Aspen verlaten want het is nog een behoorlijk eind en je moet dan over de Independence Pass en dat neemt tijd in beslag. Ga je via de I70 naar Denver of ergens binnendoor? Hoe heb je het nu voorzien na Aspen?
Bart

Waarom laat je die twee nachten niet open en kijk je hoever je komt. Als je dat doet moet je wel tijdig Aspen verlaten want het is nog een behoorlijk eind en je moet dan over de Independence Pass en dat neemt tijd in beslag. Ga je via de I70 naar Denver of ergens binnendoor? Hoe heb je het nu voorzien na Aspen?
Bart
Grts, Bart
Nog eigenlijk niets. Ik dacht 's morgens naar Maroon Bells te gaan om vervolgens richting Denver te rijden omdat we de dag erna vertrekken naar de oostkust. Ik heb de route naar Denver nog niet echt bekeken.
Open laten kan ook ja, maar dan zitten we daar te zoeken
Open laten kan ook ja, maar dan zitten we daar te zoeken
Laatst gewijzigd door Mel79 op 25 jul 2012, 01:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Je kan ook bv net voor Aspen stoppen, in Glenwood Springs of Carbondale, en dan de volgende morgen een stukje rijden naar Maroon Bells, vervolgens door Aspen en dan richting Denver over de Independence Pass en bij Twin Lakes kan je kiezen, ofwel noordwaarts naar de I70 of zuidwaarts en via Buena Vista en dan binnendoor naar Denver via Colorado Springs.
Off topic: Je hoeft niet steeds de bovenstaande tekst helemaal te quoten als je meteen eronder reageert. Als er andere berichten tussen staan kan het wel duidelijk zijn, nu is het niet nodig (zie jouw en mijn post hierboven, ik zal het nu nog even laten staan
)
Off topic: Je hoeft niet steeds de bovenstaande tekst helemaal te quoten als je meteen eronder reageert. Als er andere berichten tussen staan kan het wel duidelijk zijn, nu is het niet nodig (zie jouw en mijn post hierboven, ik zal het nu nog even laten staan

Grts, Bart
Zal je tips eens gaan onderzoeken! Ook een goede optie denk ik! Zal je laten weten wat het geworden is!
Sorry dat quoten is een gewoonte maar is idd niet nodig. Zal er rekening mee houden!
Sorry dat quoten is een gewoonte maar is idd niet nodig. Zal er rekening mee houden!
Bart aka Dude ik denk toch dat het Aspen gaat worden. De stadjes die jij voorstelde vind ik er niet heel gezellig uit zien. Je route opties zien we ter plekke. Als we niet zoveel tijd hebben rijden we de noordelijke route, anders de zuidelijke.
Nu nog kijken wat we de dag na Grand Teton en tussen Torrey gaan doen. En dan is de reis af!
Nu nog kijken wat we de dag na Grand Teton en tussen Torrey gaan doen. En dan is de reis af!
Oke onze reisplanning is af! Op de dag na Grand Teton na dan, maar dat zien we daar dan wel weer.
Ik ben nu een beetje aan het kijken naar de routes, die het leukst zijn om te rijden. De meeste mooie routes weet ik denk ik al. Maar zit wel nog met een paar vraagjes. We rijden van Custer naar Badlands en overnachten dan in Wall. Hoe kun je dan het beste rijden? Bovenlangs via Rapidcity en de 90? Kom je dan ook de goede kant van het park binnen?
En dan vraag 2. De dag erna rijden we van Wall naar Sheridan (als we dat halen tenmisnte, heb die nacht nog geen hotel geboekt). Ik heb een paar punten opgeschreven die we willen zien. Ik heb nu deze route, Wall via de 14/90 naar Deadwood dan de 14 richting Spearfish Canyon en Spearfish dan de 14/90 terug op, richting Devils Tower NM, 24 naar Devils Tower NM, terug 24 en weer de 14 op om vervolgens de 14/90 te rijden naar Sheridan. Is dit een logische route? (als mijn omschrijving uberhaupt te volgen is
) en is de omweg naar Spearfish Canyon de moeite waard?
Ik ben nu een beetje aan het kijken naar de routes, die het leukst zijn om te rijden. De meeste mooie routes weet ik denk ik al. Maar zit wel nog met een paar vraagjes. We rijden van Custer naar Badlands en overnachten dan in Wall. Hoe kun je dan het beste rijden? Bovenlangs via Rapidcity en de 90? Kom je dan ook de goede kant van het park binnen?
En dan vraag 2. De dag erna rijden we van Wall naar Sheridan (als we dat halen tenmisnte, heb die nacht nog geen hotel geboekt). Ik heb een paar punten opgeschreven die we willen zien. Ik heb nu deze route, Wall via de 14/90 naar Deadwood dan de 14 richting Spearfish Canyon en Spearfish dan de 14/90 terug op, richting Devils Tower NM, 24 naar Devils Tower NM, terug 24 en weer de 14 op om vervolgens de 14/90 te rijden naar Sheridan. Is dit een logische route? (als mijn omschrijving uberhaupt te volgen is

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Vraag 1: Je gaat sowieso via Rapid City. Dan kun je via I-90 of over Sd-44 via Scenic. Dat laatste zal minder snel zijn, omdat het geen Interstate is. Als je via I-90 gaat, rijd je een stuk twee keer om weer in Wall te komen. Dat is overigens geen straf.
Vraag 2: Hoeveel tijd wil je in Deadwood besteden? Wij reden in 2010 van Custer via Spearfish Canyon en Devils Tower naar Buffalo, een half uurtje voor Sheridan. Dat was heel goed te doen, met voldoende tijd voor Devils Tower. Wij gingen niet naar Deadwood en hebben daar dan ook geen tijd "verspeeld." Overigens is de route via Spearfish Canyon een omweg van slechts een half uurtje. Wij vonden Spearfish Canyon een rustige en mooie weg, maar meer ook niet. Ik zou Spearfish Canyon letterlijk links laten liggen, als je veel tijd in Deadwood doorbrengt en daardoor Devils Tower in het gedrang komt. Je zou ook in Buffalo kunnen overnachten.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Vraag 2: Hoeveel tijd wil je in Deadwood besteden? Wij reden in 2010 van Custer via Spearfish Canyon en Devils Tower naar Buffalo, een half uurtje voor Sheridan. Dat was heel goed te doen, met voldoende tijd voor Devils Tower. Wij gingen niet naar Deadwood en hebben daar dan ook geen tijd "verspeeld." Overigens is de route via Spearfish Canyon een omweg van slechts een half uurtje. Wij vonden Spearfish Canyon een rustige en mooie weg, maar meer ook niet. Ik zou Spearfish Canyon letterlijk links laten liggen, als je veel tijd in Deadwood doorbrengt en daardoor Devils Tower in het gedrang komt. Je zou ook in Buffalo kunnen overnachten.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
Ah oke dan rijden we de Sd-44 heen en dan de I-90 naar Wall. We hebben die dag toch tijd zat. Je komt dan ook handig bij de ingang van Badlands?
Hoeveel tijd in Deadwood weet ik niet precies. Ligt er aan hoe het rijden opschiet. Ik twijfel ook over Spearfish Canyon, denk niet dat ik het ga missen als we deze route niet pakken. Zeker nu ik ook van jou lees dat het een rustige en mooie weg is maar meer niet. Dus inderdaad, links laten liggen en de tijd op leukere en mooiere plekken besteden.
Buffalo kan ook ja, maar we hopen eigenlijk op Sheridan. De dag erna vertrekken we naar Yellowstone en dat is vanaf Sheridan toch iets minder ver rijden. Ik denk gewoon dat we kijken tot hoever we komen en ter plekken een hotel gaan zoeken.
In ieder geval bedankt voor je advies! Heb er zeker wat aan
Hoeveel tijd in Deadwood weet ik niet precies. Ligt er aan hoe het rijden opschiet. Ik twijfel ook over Spearfish Canyon, denk niet dat ik het ga missen als we deze route niet pakken. Zeker nu ik ook van jou lees dat het een rustige en mooie weg is maar meer niet. Dus inderdaad, links laten liggen en de tijd op leukere en mooiere plekken besteden.
Buffalo kan ook ja, maar we hopen eigenlijk op Sheridan. De dag erna vertrekken we naar Yellowstone en dat is vanaf Sheridan toch iets minder ver rijden. Ik denk gewoon dat we kijken tot hoever we komen en ter plekken een hotel gaan zoeken.
In ieder geval bedankt voor je advies! Heb er zeker wat aan

Wij hebben 2 weken geleden in glenwood Springs geslapen op reis van Moab naar RMNP en vonden dit juist wel een heel leuk plaatsje. Je kunt met de kabelbaan naar boven(hebben wij niet gedaan), maar ook de bergzichten vanuit het stadshart zijn mooi. Ook hebben we hier de beste steak van de vakantie gehad bij Juicy Lucy's. Qua afstanden is GS ideaal niet te ver van Moab, zodat je 's middags nog wat kunt doen(als je niet zoals wij 4 nieuwe banden moet gaan halen!) en de volgende dag kun je via de bergpassen mooi door naar Denver.
Gr,
Sandra
Gr,
Sandra
Hey Sandra, ondertussen heb ik al een hotel in Aspen geboekt, voor een heel leuk prijsje ook
Maar toch bedankt voor je advies!

Ik ben klaar met de reis! De dag van Grand Teton naar Salt Lake City heb ik uiteindelijk toch weten op te vullen. We gaan, als we er na 2 weken natuurparken nog zin in hebben, naar Antelope Island, vervolgens een beetje shoppen in het Gateway en City Creek en een kijkje nemen bij de Salt Lake Tempel. De stad ziet er een beetje raar uit als ik google, maar soms kan raar ook wel weer leuk zijn 
Ik wil iedereen die me hier geholpen heeft in ieder geval hartelijk bedanken! Zonder jullie had ik deze reis niet zo kunnen plannen

Ik wil iedereen die me hier geholpen heeft in ieder geval hartelijk bedanken! Zonder jullie had ik deze reis niet zo kunnen plannen

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1268 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 21 Reacties