Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hawaii Car Rental discount
-
Krista en Richard
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 8
- Contacteer:
Hawaii Car Rental discount
Hallo allemaal,
De tickets zijn geboekt, hotels bijna geregeld, zijn nu alleen nu aan het uitzoeken wat voor rental car(s) we willen reserveren, heeft iemand ervaring met huren via Hawaii Car Rental Discount, bieden zij complete pakketen aan met verzekering e.d., zoals bv USA Reisen.de
Ik hoor graag jullie ervaringen, onze voorkeur gaat uit naar het huren van een cabrio!
Groetjes Krista
De tickets zijn geboekt, hotels bijna geregeld, zijn nu alleen nu aan het uitzoeken wat voor rental car(s) we willen reserveren, heeft iemand ervaring met huren via Hawaii Car Rental Discount, bieden zij complete pakketen aan met verzekering e.d., zoals bv USA Reisen.de
Ik hoor graag jullie ervaringen, onze voorkeur gaat uit naar het huren van een cabrio!
Groetjes Krista
2006 Florida
2007 LV- LA
2008 New York
2008 LA, SF, Twin Falls, Yellowstone, Salt Lake
2009 Atlanta, Nashville, Memphis, New Orleans,
2010 Chicago, Detroit, Cleveland, Niagra Falls, Orlando & Treasure Island
2011 Florida,
2012 Hawaii & LA
2007 LV- LA
2008 New York
2008 LA, SF, Twin Falls, Yellowstone, Salt Lake
2009 Atlanta, Nashville, Memphis, New Orleans,
2010 Chicago, Detroit, Cleveland, Niagra Falls, Orlando & Treasure Island
2011 Florida,
2012 Hawaii & LA
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Re: Hawaii Car Rental discount
Wij hebben voor komende januari de auto's via hen gehuurd.
Alle verzekeringen zitten er bij (je moet ook opgeven dat je uit Europa komt).
Je krijgt een bevestiging van de huur van hen, en ook van de verhuurmaatschappij.
Je hoeft pas te betalen als je de auto ophaalt bij de verhuurmaatschappij, dus ook geen cc-gegevens door te geven.
Tot nu toe bevalt 't me prima, in januari weten we 't zeker.
Alle verzekeringen zitten er bij (je moet ook opgeven dat je uit Europa komt).
Je krijgt een bevestiging van de huur van hen, en ook van de verhuurmaatschappij.
Je hoeft pas te betalen als je de auto ophaalt bij de verhuurmaatschappij, dus ook geen cc-gegevens door te geven.
Tot nu toe bevalt 't me prima, in januari weten we 't zeker.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht