Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een hotel in de buurt van de Grand Canyon?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mastergraveyard
Amerika-ontdekker

Een hotel in de buurt van de Grand Canyon?

Bericht door mastergraveyard »

Weet er iemand een niet te duur hotel in de buurt van de Grand Canyon.
We hoeven hier maar 1 overnachting te maken, dus het hoeft geen luxe hotel te zijn aangezien we ervoor en erna toch in Vegas zijn.

Alvast bedankt. :D
Nathalie21
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Een hotel in de buurt van de Grand Canyon?

Bericht door Nathalie21 »

Wij overnachten in de Maswik Lodge, om welke nacht gaat het precies?
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Lilo
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 54

Bericht door Lilo »

Bright angel lodge. Vlak aan de rand! :thumbup:

Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
mastergraveyard
Amerika-ontdekker

Nathalie21 schreef:Wij overnachten in de Maswik Lodge, om welke nacht gaat het precies?
Het is nog niet zeker, maar ik denk van 4 op 5 oktober.
Aan welke prijs moet ik dan denken voor 1 nacht?
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

Op de website van Xanterra (http://www.xanterra.com/) kan je zoeken naar alle hotels aan de South Rim. Jammer genoeg lijken er voor jouw datum geen vrije kamers meer te zijn. Je kan natuurlijk altijd eens bellen. Vaak zijn er wel annulaties. ;-)

Op de website van Alles Amerika vind je ook een hotel beoordelingen gedeelte (http://beoordelingen.allesamerika.com/). Hier kan je altijd eens kijken naar de hotels waar anderen overnacht hebben. Je zou bijvoorbeeld in Tusayan nog kunnen proberen moest je aan de rim zelf niets vinden.
In de Red Father Lodge vind je een motelkamer voor 85$ (zonder tax) bijvoorbeeld. Van de prijzen van de Best Western daar val ik zelf van achterover. :shock:
Roosuithoorn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door Roosuithoorn »

Wij zaten in het Best Western net even buiten het park. Er rijden gratis shuttlebussen naar de Grand Canyon. Dit is ons goed bevallen, nette kamers en de shuttlebussen reden zeer regelmatig.
http://www.grandcanyonsquire.com/
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
mastergraveyard
Amerika-ontdekker

We hebben de reis iets aangepast en zouden nu in principe van 28-09-2012 t/m 30-09-2012 in de Grand Canyon zijn, dus 2 overnachtingen.
Dit kan nog wijzigen omdat we 2 uitloopdagen hebben in ons programma, we willen ons namelijk niet compleet vast leggen wat betreft hotels, als we ergens een dag langer willen blijven (of korter) dan willen we niet beperkt zijn door een geboekt hotel.
Ik ga het hotel voor de Grand Canyon dan ook niet vooruit boeken, maar ik verzamel wat hotels en kijk dan daar wel welke ik pak.
Sammo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Sammo »

Natuurlijk ben je zelf helemaal vrij om te bepalen wat je doet, maar ik zou er persoonlijk toch voor kiezen alvast een accommodatie in het park zelf vast te leggen als dat nog kan voor deze datums. Het is geen probleem om later nog te annuleren als je plannen toch nog wijzigen (moet je dan wel 2 dagen vooraf weten). De kans is niet groot dat er op de bonnefooi in het park zelf nog wat beschikbaar is.
knop
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door knop »

Nou ben ik zelf ook van het ter plaatse aanzien, maar een hotel in de parken moet je echt van je te voren boeken. Ik zat maanden met dichtgeknepen billen, omdat voor mijn reis in september de grand canyon lodges al maanden vol zaten. Ik kijk dagelijks op http://www.grandcanyonlodges.com en vorige week zaterdag succes! Ze hadden een kamer vrij, waarschijnlijk omdat er iemand geannuleerd had. Dus meteen geboekt.

Vorig jaar heb ik het van dichtbij meegemaakt in Death Valley en Yosemite. Toen ik in de rij stond om in te checken, komen er zat mensen vragen of ze plek hebben, en dat ze niet gereserveerd hadden. Het antwoord was steeds nee. Sta je dan.
Groet,
Frans
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

mastergraveyard schreef: Ik ga het hotel voor de Grand Canyon dan ook niet vooruit boeken, maar ik verzamel wat hotels en kijk dan daar wel welke ik pak.
Zoals ik hierboven al zei: in het park zelf is er voor die periode op de website niets vrij meer. Ik zou toch echt eens bellen en horen of er toch niets is en anders alvast in Tusayan proberen boeken. Annuleren kan je in de meeste gevallen toch nog, maar zo ben je zeker dat je een slaapplaats hebt. :wink: Ik kan begrijpen dat je je niet vast wilt pinnen op bepaalde dagen, maar denk er aan dat het gevolg dan wel kan zijn dat je echt een héél eind buiten het park zal moeten verblijven!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou reserveren ook verstandig vinden. Hoe ziet je routeplanning er uit? Hoe groot is de kans dat je gaat schuiven? Kun je überhaupt wel schuiven zonder de planning helemaal om te gooien? Wat zijn evenutele twijfelpunten?

Marianne
Montyrulezz
Amerikafan

Bericht door Montyrulezz »

Wij gaan over 4 weken en ik heb in mei al de hotels voor de parken geboekt. Er zijn niet zoveel hotels in de buurt en de goedkoopste zijn sowieso al ver van tevoren vol, dus ik zou het er zeker niet op gokken maar zo snel mogelijk iets reageren. De vorige keer hebben we in Tusayan geslapen in The Red Feather Lodge, wat niet te duur was en wel fatsoenlijk, en nu slapen we in het park in The Bright Angel Lodge. Dat was wel wat duurder, maar omdat je in het park zit hoef je er niet naartoe te rijden.
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Roosuithoorn
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door Roosuithoorn »

Ik ben 3 keer in september bij de Grand Canyon geweest zonder iets te boeken. Nooit een probleem gehad. Hetzelfde geldt voor de andere parken (bv Yosemite). Ik heb überhaupt nog nooit problemen gehad een hotelkamer te vinden in september, het is over het algemeen een rustigere periode. Maar misschien heb ik een engeltje op mijn schouder?!
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
mastergraveyard
Amerika-ontdekker

Martin & Marianne schreef:Ik zou reserveren ook verstandig vinden. Hoe ziet je routeplanning er uit? Hoe groot is de kans dat je gaat schuiven? Kun je überhaupt wel schuiven zonder de planning helemaal om te gooien? Wat zijn evenutele twijfelpunten?

Marianne
De kans dat er wat geschoven wordt is vrij groot omdat ik niet weet hoelang we overal nodig hebben en ik me niet wil haasten, als ik ergens een dag langer wil blijven moet dit kunnen (of een dag korter als we het gezien hebben), we hebben bovendien nog 2 dagen als reserve niet ingevuld.

De Planning ziet er tot nu toe als volgt uit:
08-09-2012 Vertrek Amsterdam --> New York
09-09-2012 New York
10-09-2012 New York
11-09-2012 New York
12-09-2012 Vertrek New York --> LA
13-09-2012 LA
14-09-2012 LA
15-09-2012 Fontana
16-09-2012 LA
17-09-2012 LA
18-09-2012 Vertrek LA --> ?? (Pismo Beach)
19-09-2012 Vertrek van ?? (Pismo Beach) --> San Francisco
20-09-2012 San Francisco
21-09-2012 San Francisco
22-09-2012 San Francisco
23-09-2012 Vertrek van San Francisco --> Yosemite National Park
24-09-2012 Yosemite National Park
25-09-2012 Yosemite National Park
26-09-2012 Vertrek van Yosemite --> Death Valley (Lone Pine)
27-09-2012 Death Valley --> Las Vegas (tegen de avond)
28-09-2012 Las Vegas --> Grand Canyon Village
29-09-2012 Grand Canyon
30-09-2012 Grand Canyon --> Las Vegas
01-10-2012
02-10-2012
03-10-2012 Las Vegas
04-10-2012 Las Vegas
05-10-2012 Las Vegas
06-10-2012 Vertrek Las Vegas --> Amsterdam
mastergraveyard
Amerika-ontdekker

Montyrulezz schreef:Wij gaan over 4 weken en ik heb in mei al de hotels voor de parken geboekt. Er zijn niet zoveel hotels in de buurt en de goedkoopste zijn sowieso al ver van tevoren vol, dus ik zou het er zeker niet op gokken maar zo snel mogelijk iets reageren. De vorige keer hebben we in Tusayan geslapen in The Red Feather Lodge, wat niet te duur was en wel fatsoenlijk, en nu slapen we in het park in The Bright Angel Lodge. Dat was wel wat duurder, maar omdat je in het park zit hoef je er niet naartoe te rijden.
The Red Feather Lodge heb ik inderdaad ook gezien, die is nog beschikbaar in de periode dat ik ga. Deze zag er prijstechnisch ook het beste uit en 9 minuten van het park vandaan.
eris
Amerika-ontdekker

Bericht door eris »

Persoonlijk vond ik LA niet zo bijzonder... Volgens mij zou je daar wel wat dagen af kunnen halen zodat het bij de grand canyon misschien wat beter uitkomt. Tenzij jij natuurlijk wel graag lang naar LA wilt, is jouw vakantie :)
mastergraveyard
Amerika-ontdekker

We gaan 1 dag naar de Universal Studios toe, dus dan houd ik nog 3 dagen over voor LA, ik denk dat ik die wel nodig heb voor de rest wat allemaal op de planning staat, en bovendien ligt alles in LA nogal verspreid wat nogal tijdrovend is.
Bertorelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door Bertorelli »

Als je niets kunt vinden bij de Canyon zelf, dan is iets zuidelijker in Williams ook altijd nog een alternatief.
Voordeel is daar dat je wat meer keus hebt.

Misschien een tip voor het laatste stuk tussen de Grand Canyon en Las Vegas.

28-09-2012 Las Vegas --> Grand Canyon Village
29-09-2012 Grand Canyon
30-09-2012 Grand Canyon --> Page
01-10-2012 Page --> Kanab (onderweg eerst Antelope Canyon)
02-10-2012 Kanab --> St. George (incl. Zion)
03-10-2012 St. George --> Las Vegas
04-10-2012 Las Vegas
05-10-2012 Las Vegas
06-10-2012 Vertrek Las Vegas --> Amsterdam

Veel plezier...
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
mastergraveyard
Amerika-ontdekker

Ja ik had inderdaad ook al wat Hotels/Motels gezien in Williams (een uur en een kwartier rijden van de Grand Canyon), ik ga er vanuit dat hier nog altijd wel een hotel beschikbaar is.
Of vergis ik me nu en zijn de hotels in Williams ook lastig te krijgen op het moment van aankomst zelf?

Ik zal je aanvullingen eens in overweging nemen, en eens bekijken of daar in Kanab en St. George wat te doen is.......misschien kun jij me al iets vertellen wat hier allemaal te beleven valt?
Montyrulezz
Amerikafan

Bericht door Montyrulezz »

St. George is bij Zion Canyon, wat een mooi park is en zeker de moeite waard om er rond te wandelen. Kanab hebben wij een keer overnacht, maar vond ik niks bijzonders.

Wij blijven 2 nachten in Page zodat we daar een hele dag hebben. Hebben we ook wel nodig voor Antilope Canyon, Horseshoe Bend, Lee's Ferry, Lake Powel enz.

In LA blijven we in totaal 7 nachten, 3 nachten in Hollywood als we aankomen en 4 nachten in Redondo Beach voordat we naar huis gaan. Daar is zoveel te doen, Hollywood Boulevard, Griffin Park, Down Town LA, Venice Beach, daar krijg jij je dagen wel vol!

Ik vond Williams te ver weg, ik wilde graag de zonsopgang en ondergang zien en dan moet je wel erg vroeg vertrekken vanuit Williams om die te zien!!
2006: 2 weken Fl. - 2008: 3 weken LA- SF
2009: 3 weken Fl. - 2012: 4 weken LA- LA
2013: 1 week New York - 2014: 3 weken New Orléans - Panhandle - Florida
2015: Florida - 2017: rondje LV - LV
2018: 1 week Weston en 1 week Orlando
2019: 3 weken LA - LA
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer