Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Paspoort vraagje
Paspoort vraagje
Deze vraag is mischien al eerder gesteld,maar ik kan geen antwoord vinden.
Mischien kan iemand mij helpen met het volgende,wij vliegen 15 september weer naar Amerika,nu is mijn paspoort geldig tot 1 maart 2013.ik heb wel eens gehoord dat je paspoort nog 6 maanden geldig moet zijn om het land binnen te komen,is deze regel nog steeds van toepassing,of kan ik gewoon reizen met mijn paspoort?
Heel erg bedankt voor jullie hulp,
Karin
Mischien kan iemand mij helpen met het volgende,wij vliegen 15 september weer naar Amerika,nu is mijn paspoort geldig tot 1 maart 2013.ik heb wel eens gehoord dat je paspoort nog 6 maanden geldig moet zijn om het land binnen te komen,is deze regel nog steeds van toepassing,of kan ik gewoon reizen met mijn paspoort?
Heel erg bedankt voor jullie hulp,
Karin
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Re: Paspoort vraagje
Dat was vroeger zo maar die regel hebben ze allang afgeschaft ,nu moet je paspoort nog geldig zijn tijdens je bezoek .
Gr,
Gr,
Re: Paspoort vraagje
Heel erg bedankt voor jullie antwoord!
Groetjes Karin
Groetjes Karin
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-