Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hulp gevraagd bij hotel San Diego

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Nathalie21
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Hulp gevraagd bij hotel San Diego

Bericht door Nathalie21 »

Mag ik nog eenmaal jullie hulp / advies vragen bij een hotel? Ditmaal voor San Diego.
(Met de zoekfunctie in dit forum kwam er voor mij niet snel een soort gelijk onderwerp naar voren, mocht dit er wel zijn dan hierbij alvast mijn excuses.)

We hebben maanden geleden het Good Nite Inn Sea World geboekt, deze wil ik annuleren vanwege de buurt.

Nu ben ik zoekende naar een hotel / motel in de buurt Little Italy.

Onze "eisen":

- max € 100,00 per nacht
- gratis parkeergelegenheid
- goede ervaringen ;)

Ik heb alle mogelijke websites hiervoor al weer bekeken, ben de afgelopen week nergens anders mee bezig geweest maar ik weet het gewoon niet :?

Nu ben ik door dit forum al heel erg geholpen bij eerdere keuzes dus ik hoop eigenlijk na jullie reacties de definitieve knoop door te kunnen hakken.
2012: Californië, Arizona, Utah en Nevada
2014: Florida (en LA)
2015: Nevada, Arizona en Utah
2018: Florida
2019: New York en Westkust Florida
2024: Florida
The world is a book, and those who do not travel read only one page.
Tipsy_1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Hulp gevraagd bij hotel San Diego

Bericht door Tipsy_1 »

Wij sliepen vorig jaar in de Best Western Bayside inn, dat ligt op wandelafstand van zowel little italy als gastown. ideaal dus!
De prijs is misscien wel ietsje boven het bedrag dat je noemt. (ik denk dat wij 130 dollar of zoiets betaalden)
Kwaliteit is heel goed, meer heerlijke bedden en vriendelijke receptie.
Ontbijt is inbegrepen in het naast het hotel gelegen restaurant.
Wij waren zeer tevreden met dit hotel.
jokaluma
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

waarom boek je niet via biedenmet priceline? In 2008 voor 80 dollar in een resort gezeten vlak bij sea world .mission bay. Hier zijn vollop mooie hotels te vinden via het bieden!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nathalie21
Amerikakenner

Tipsy_1 schreef:De prijs is misscien wel ietsje boven het bedrag dat je noemt. (ik denk dat wij 130 dollar of zoiets betaalden)
Klopt, deze heb ik vanwege de prijs even voorbij laten gaan. Was hier gratis parkeergelegenheid?
jokaluma schreef:waarom boek je niet via biedenmet priceline? In 2008 voor 80 dollar in een resort gezeten vlak bij sea world .mission bay. Hier zijn vollop mooie hotels te vinden via het bieden!
Ik heb het op de een of andere manier niet zo op Priceline, ik wil graag weten waar ik uiteindelijk voor betaal en ik heb begrepen dat je bij Priceline ook niet weet of je gratis parkeergelegenheid hebt, klopt dat?
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

ik denk dat we wel parkeergeld hebben moeten betalen, maar helemaal niet zo veel als ik me goed herinner...
AmericanNoob
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door AmericanNoob »

Ik kan the Dolphin Motel van harte aanraden, gewoon simpel motel met voldoende gratis parkeergelegenheid en ligt redelijk dicht bij gaslamp quarter, ongeveer 15 minutjes rijden, en ook de rates zijn zeer schappelijk.

Kijk anders even op http://www.dolphin-motel.com/motel.html
Sluis
Amerikafan

Bericht door Sluis »

Misschien is hotel 'Old Town Western Inn' iets voor jullie.

In dit topic wordt dit hotel besproken: http://forum.allesamerika.com/viewtopic.php?f=7&t=815

Ik heb dit hotel zelf ook op mijn shortlist geplaatst voor onze rondreis die volgend jaar zal gaan plaatsvinden.

Succes!
Nathalie21
Amerikakenner

AmericanNoob schreef:Ik kan the Dolphin Motel van harte aanraden
Jullie hebben daar zelf ook geslapen? Grappig is dat het goed beoordeeld wordt maar dat er zo goedkoop uitziet als ik de foto's bekijk.
Sluis schreef:Misschien is hotel 'Old Town Western Inn' iets voor jullie.
Is dat dit hotel? http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... ornia.html

Dank jullie!

Beide hotels liggen in de buurt van Little Italy maar er niet "midden in". Zijn er nog mensen die advies hebben voor hotels in Little Italy?
Tipsy_1
Amerika-expert

Bericht door Tipsy_1 »

zo geweldig gezellig of zo is little italy nu ook weer niet hoor... vonden wij toch; wij zijn hier één avond uit eten geweest.
Nathalie21
Amerikakenner

Het lijkt me in ieder geval een betere buurt dan waar we nu geboekt hebben en nog dichtbij de meeste bezienswaardigheden, vandaar Little Italy ;)
Sluis
Amerikafan

Bericht door Sluis »

Is dat dit hotel? http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review- ... ornia.html

Dat is inderdaad het bovenstaande hotel. Heeft ook goede recensies op Tripadvisor en het is ook binnen de prijsrange waarbinnen je zoekt. Misschien dat het niet precies de buurt is waarin je wilde zitten, maar ik ga ervan uit dat je een huurauto hebt dus dat moet geen probleem zijn.

Je kunt niet alles hebben :wink:
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Waarom is 'geen parkeergeld' zo belangrijk? Het gaat toch om het totaal dat je voor je overnachting kwijt bent?

Of je nu een hotel boekt van € 100 + € 0 parkeergeld, of een hotel van € 80 + € 20 parkeergeld. Dan is je overnachting per saldo toch net zo duur?

Priceline/hotwire kan dus een goede optie zijn. Houd in dat geval als max. bieding gewoon jouw max overnachtingsbedrag minus een eventueel parkeertarief aan (bv $ 15-20).

Ons was Sheraton Mission Bay prima bevallen. Locatie niet super maar op 5-10min rijden van alles, en was een prima hotel.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Nathalie21
Amerikakenner

KW1984 schreef:Waarom is 'geen parkeergeld' zo belangrijk? Het gaat toch om het totaal dat je voor je overnachting kwijt bent?

Of je nu een hotel boekt van € 100 + € 0 parkeergeld, of een hotel van € 80 + € 20 parkeergeld. Dan is je overnachting per saldo toch net zo duur?

Priceline/hotwire kan dus een goede optie zijn. Houd in dat geval als max. bieding gewoon jouw max overnachtingsbedrag minus een eventueel parkeertarief aan (bv $ 15-20).

Ons was Sheraton Mission Bay prima bevallen. Locatie niet super maar op 5-10min rijden van alles, en was een prima hotel.
Klopt al krijg je bij een totaal som (inclusief parkeergeld) dan al vaak een minder aanbod omdat de prijs voor de overnachting dan minder wordt.
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Nathalie21 schreef: Klopt al krijg je bij een totaal som (inclusief parkeergeld) dan al vaak een minder aanbod omdat de prijs voor de overnachting dan minder wordt.
Dat is niet helemaal juist beredeneerd. Wij hebben afgelopen reizen soms voor de helft van de prijs in 4* hotels gezeten. En ja, bij sommige kwam daar dan ook parkeerkosten bij, maar lang niet zoveel als de kosten van die hotelkamer. Vaak is er in de buurt altijd een mogelijkheid tot goedkoper of zelfs gratis parkeren! En dan heb je soms een 4* hotel in het centrum voor bijvoorbeeld 80$.

In 2010 zaten wij in San Diego in het Palm Island and Marina Hotel. Niet in het centrum, maar een fijne locatie. Geen idee wat het nu kost of wanneer jullie gaan, maar wij hadden een erg goede deal (nog geen 60 euro per nacht).
Nathalie21
Amerikakenner

tosca schreef:In 2010 zaten wij in San Diego in het Palm Island and Marina Hotel. Niet in het centrum, maar een fijne locatie. Geen idee wat het nu kost of wanneer jullie gaan, maar wij hadden een erg goede deal (nog geen 60 euro per nacht).
Dat hotel heb ik gisteren nog bekeken, het is echt prachtig! Hebben jullie dat via Priceline "gewonnen" ?
Tamos
Amerika-ontdekker

Bericht door Tamos »

Wij hebben destijds ook geprobeerd om te pricelinen voor een overnachting in San Diego, maar steeds zonder succes. Misschien waren we te veeleisend voor een te beperkt budget, maar nooit een deal in the bag... Dan hebben we het maar anders aangepakt en op connections.be onze overnachting (Mariott aan gaslamp quarter) in san diego geboekt.

Ik heb eens snel een datum ingegeven om te zien wat momenteel de gangbare prijzen zijn... Ik kom op deze site onder andere uit op de volgende hotels die voor jou misschien interessant kunnen zijn:

113 euro - Westin San diego (4,5*)
112 euro - the Sofia hotel (--> op hotelvergelijk.com voor 102 euro :thumbup: )

Deze hotels liggen toch aardig in de buurt van Gaslamp quarter. Voor dus pakweg 120 euro (iets meer dan je budget) heb je dan een (goed) hotel met een goede ligging én parking.

In de steden ondervonden mijn vriendin en ik dat het de moeite was om net iéts meer te betalen en centraler te zitten, zeker als je maar 1 avond in een stad kan doorbrengen en er dus het maximum uit wil halen...
Nathalie21
Amerikakenner

Tamos schreef:In de steden ondervonden mijn vriendin en ik dat het de moeite was om net iéts meer te betalen en centraler te zitten, zeker als je maar 1 avond in een stad kan doorbrengen en er dus het maximum uit wil halen...
Daar heb je zeker een punt :)
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Het Holiday Inn San Diego on the Bay ligt vlakbij Little Italy en Gaslamp Quarter. Dit hotel heb ik geboekt voor mijn vakantie over een paar weken. Toen ik het hotel boekte was het € 92,50 per nacht.
http://www.hisandiegoonthebay.com Misschien dat u hier eens naar kunt kijken? Wanneer gaat u? Wanneer ik terug ben kan ik er een recensie over geven.
Nathalie21
Amerikakenner

dhg2000 schreef:Het Holiday Inn San Diego on the Bay ligt vlakbij Little Italy en Gaslamp Quarter. Dit hotel heb ik geboekt voor mijn vakantie over een paar weken. Toen ik het hotel boekte was het € 92,50 per nacht.
http://www.hisandiegoonthebay.com Misschien dat u hier eens naar kunt kijken? Wanneer gaat u? Wanneer ik terug ben kan ik er een recensie over geven.
Ik zoek een hotel voor 2 nachten van 7 september tot 9 september, ook nog in een weekend dus :)

Ik heb het hotel dat u aangeeft bekeken en zie dat dit niet binnen ons budget past ( $326.54 voor 2 nachten + nog parkeerkosten).
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Zo! Dan zijn ze wel prijzig geworden. Misschien kun je anders even op deze site kijken, daar staan vaak coupons op voor verschillende hotels in San Diego en ook voor HI San Diego on the Bay http://www.sandiego.org/coupons.aspx
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer