Ko-Mar, er is ongetwijfeld immens veel werk in je video gekropen, maar ik vind dat er toch immens veel is misgelopen...
Om te beginnen vind ik dat er een plaats is voor foto's en een plaats voor video's. Die eerste horen niet in die tweede, althans niet constant, wat bij jou wel het geval is. Ik begrijp het niet, want je hebt duidelijk je videocamera meegenomen, waarom steek je je youtube video dan vol foto's? Ik heb een hekel aan video's in de vorm van foto slideshows...
Het begint allemaal relatief goed met een mooie intro (al blijft het Indiana Jones "going on an adventure" thema wel tamelijk cliché), maar dan start je een slideshow van meer dan 3 minuten waarvan amper 10 seconden écht video.
Daarnaast ben je van San Francisco naar Las Vegas gereden in die 3 minuten, OK, maar waarom daarna 2 vollédige minuten stil blijven staan bij de Bellagio fontein? 1 maal overdag en 1 maal 's nachts zelfs...
Ik zie eigenlijk maar weinig echt video, tenzij van een road, of van een kat (?), een eekhoorn, of andere wildlife.
Nog enkele tips: kies 1 overlay stijl voor je tekst. Ik heb minstens 8 verschillende stijlen geteld. Kies er 1 goeie en stick with it, anders wordt het een kakofonie...
En over kakofonieën gesproken: probeer op sommige plaatsen je muziekovergangen minder hard te maken, maar vooral ook minder frequent te maken. Ik tel 19 verschillende songs op amper 14 minuten tijd, de intro niet meegerekend...
Op 1:40 in je filmpje bijvoorbeeld: ofwel laat je de muziek doorlopen naar de volgende scene, ofwel zorg je dat de overgang vloeiender loopt, maar nu laat je het arm schaap niet eens uitspreken

Idem dito voor 9:00 en 10:37 bijvoorbeeld.
Nothing personal