Hallo Linda,
Persoonlijk is de camper bij mij favoriet. Waarom????: ik vind er een paar enorme voordelen aanvastzitten nl:
Je hebt altijd je huis bij je, dus je pakt 1 keer al je koffers uit en laat de komende weken de koffers in het laadruim staan,je leeft dus niet uit de kofferbak.
Je hebt alles bij je ; koelkast,vriezer, toilet, je bed ( als je onderweg zo moe bent geworden van al die geweldige indrukken zodat je een tukkie kan doen

)
Ik ben zelf iemand die met grote regelmaat naar het toilet moet dus is het erg makkelijk om een toilet onder handbereik te hebben.
Als je onverhoopt langer op een plek wilt blijven hoeft dat geen bezwaar te zijn, met de auto heb je vaak hotels geboekt waar je 's-avonds wel verwacht wordt.
Dit zijn zomaar een paar voordeeltjes
Er zitten natuurlijk ook wel nadelen aan een camper b.v. je bent een stuk trager dan een gewone personenauto dus de afstanden die je aflegt zijn minder groot ,ook is je
brandstofverbruik groter, zo'n camper rijdt afhankelijk van het formaat zomaar 1 op 3
Met je camper de grote boze stad in gaan zou ik persoonlijk niet doen.
Dit zijn zomaar een paar voordelen en nadelen oftewel het is heel persoonlijk.
Kwa kosten ontloopt het volgens de deskundige niet echt dus dat hoeft geen reden te zijn.
Ik zou zeggen gebruik de zoekfunctie maar eens en je zal tal van topics vinden.
Sam