Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Georgia aquarium
-
- Amerika-ontdekker
Georgia aquarium
Hoi hoi
Onze vakantie naar de USA gaat bijna beginnen.
We gaan ook naar Atlanta en willen graag naar het aquarium.
Nu wou ik al kaartje kopen via internet naar op hun site zag ik verschillende soorten kaartje naar volgens mij niet een gewoon kaartje voor alleen het aquarium of is dat het Total Ticket van $34,95. Of kijk ik niet goed.
Alvast bedankt.
Groetjes illiebillie
Onze vakantie naar de USA gaat bijna beginnen.
We gaan ook naar Atlanta en willen graag naar het aquarium.
Nu wou ik al kaartje kopen via internet naar op hun site zag ik verschillende soorten kaartje naar volgens mij niet een gewoon kaartje voor alleen het aquarium of is dat het Total Ticket van $34,95. Of kijk ik niet goed.
Alvast bedankt.
Groetjes illiebillie
Re: Georgia aquarium
je kunt kiezen voor Aquarium kaarten met of zonder Dolfijnen show als ik me het goed kan herinneren. Het total ticket zal dus wel inclusief deze show zijn, overigens heb ik wel goede kritieken gehoord over deze show.
voor $29(plus tax) heb je de gewone aquarium ticket. daar kan je de Neemo (meer voor kinderen maar wel grappig) apart bij kopen.
Combo tickets zijn er ook, voor bv Aquarium en Coca Cola, dierentuin, CNN....
Combo tickets zijn er ook, voor bv Aquarium en Coca Cola, dierentuin, CNN....
rijocaer
- Bandido
- Amerika-expert
Het is inderdaad niet goedkoop, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel waard vond. Het is allemaal heel mooi gedaan en het is ook heel groot (grootste ter wereld als ik me niet vergis). De dolfijnenshow zou ik als het even kan toch meenemen, het is echt mooi. In het algemeen zou ik aanraden om als het even kan door de week te gaan, het kan in het weekend behoorlijk druk zijn.
"Keep Georgia On Your Mind"
En als je het gauw koud hebt in airconditioning, neem een vestje mee. Wij zijn op een gegeven moment eerder weg gegaan uit het Aquarium omdat we het echt steenkoud hadden - was echt een groot verschil met buiten. Maar absoluut een van de mooiste aquaria die ik ken!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4181 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-
- 10 Reacties