Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Cirque du Soleil

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
PatrickSharon
Amerika-ontdekker

Cirque du Soleil

Bericht door PatrickSharon »

Ik wil graag in september een show van Cirque du Soleil bezoeken maar heb nog niet echt een idee welke.
Is er iemand al geweest en zo ja, welke show, plaatsen en waar geboekt?
Daar boeken of hier?
nightfoal
Amerikafan

Re: Cirque du Soleil

Bericht door nightfoal »

Ik volg eventjes. Ik twijfel tussen Love en O. Had proberen boeken maar dat ding accpeteerde mijn credit card niet, nu denk ik van ter plaatse zo'n tickets for less ding te doenen te hopen dat er nog wat vrij is
2009: AZ, NV, CA
2010: WA, OR, CA, NV, AZ, UT
2011: FL, LA, MS, AL, GA, NC, SC
2012: CA, NV, AZ, UT
2013: NV
2015: CA, NV, AZ, NM, TX
2016: NY, NJ, PA, DC, MD, MA, CT
2017: NYC
Woodside
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Woodside »

Hoi PatrickSharon,

Wij zijn in 2009 in Denver geweest. Ik weet echt niet meer welke show, maar ik weet wel dat ik het fantastisch vond.
Vooraf hadden we geen idee wat Cirque du Soleil was.

We hebben op internet gezocht wat er die dagen te doen was in Denver. Je komt vanzelf op een website waar je tickets kan boeken.
Je zou kunnen kijken op http://www.stubhub.com. Via deze website hebben wij allerlei kaartjes gekocht. Van NBA tot ijshockey en Cirque du Soleil.

Grt. Femke
Afbeelding
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Ik ben afgelopen juni naar "O" geweest: in het Bellagio (Las Vegas).
Geweldig!! Erg prijzig maar de moeite waard.
Je kan op de dag zelf tickets kopen bij Tix 4 Tonight (http://www.tix4tonight.com) maar ik weet niet hoeveel keus er dan nog is (zeker in het weekend als het megadruk is in LV).
Na veel vergelijk bleek dat direct boeken via de website van het Bellagio hotel de goedkoopste optie was (met de 15% korting optie). Zo heb ik geboekt omdat ik een goede plek wilde en geen andere avond kon. Brokers als vegas.com, lasvegasadvisor.com zijn in mijn ervaring veel duurder voor show tickets in vergelijking met rechtstreeks boeken via de website van het theater/hotel.

Van veel shows kan je een preview zien:
http://www.cirquedusoleil.com/en/shows/o/default.aspx

De enige CdS show die echt tegen schijnt te vallen is Chris Angel - Believe (stopt binnenkort, blijkbaar niet voor niets....)
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Arizona
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Arizona »

Wij zijn in 2010 naar 'KA' geweest, in MGM Grand.
De kaatjes waren niet goedkoop, maar het was elke Dollar waard. Ik heb nog nooit zo'n mooie show gezien!

Wij hadden vanuit Nederland geboekt omdat we zeker wilden zijn van een (goede) plek.
States visited: AZ, CA, DC, DE, FL, HI, IL, MD, NV, NJ, NY, PA, UT, VA
Vera&Gaddo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Vera&Gaddo »

In 2010 ben ik in de Mirage naar Love geweest van Cirque du Soleil, toen was ik al onder de indruk van de show, de zaal en het podium. Een vlot lopend verhaal met alleen maar muziek van de Beatles. Erg Sjiek allemaal.

Afgelopen vakantie (juli 2012) zijn we naar de show KA geweest, ook van Cirque du Soleil, nu in MGM Grand: Wat een zaal, wat een podium, wat een effecten! Ik had niet gedacht dat ze me weer zo zouden kunnen verrassen. De tickets waren dan wel weer iets duurder, maar de show was er niet minder voor.

Welke ik zou aanraden? Geen idee, beide shows waren super.

Mocht je niets met de Beatles hebben, kies voor KA!
Beide keren de tickets bij het hotel de dag ervoor gekocht, en steeds gekozen voor de goedkoopste plaatsen achterin, je zit dan misschien wel iets verderaf, maar je hebt wel een goed overzicht over wat er allemaal op en rond het podium gebeurd. Zo hoef je niet steeds heen en weer te kijken.

Op de strip tussen de M&M's Store en MGM Grand zit ook een ticketbureau, die verkopen de laatste tickets voor 'betere' prijzen zeggen ze, maar of dat werkelijk zo is...
PatrickSharon
Amerika-ontdekker

Bericht door PatrickSharon »

KA gaat helaas niet lukken die draait niet als ik er ben.
Dan gaat mijn voorkeur uit naar "O"
christa&john
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door christa&john »

Afgelopen vakantie in mei "Mystère" gezien in TI (Treasure Island) ! Op voorhand geboekt via het hotel ( we verbleven in TI zelf).Beslist zijn geld waard, onze dochters (3.5 & 6.5 jaar) zaten met open mond te kijken en mijn ouders net als wij waren zéér tevreden dat we hiervoor tickets hadden geboekt. Deze lagen klaar aan de ingang, dus niet wachten aan de kassa. Heb trouwens opgelet of er bij tix-4-tonight goedkope tickets waren, maar voor shows van CDS waren die er niet bij toen wij er waren.
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
Iris_1982
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Iris_1982 »

hier zijn echt al zoveel topics over geweest!
maar nog maar een keer dan: O without a doubt
Nog nooit zoiets moois en indrukwekkends gezien
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer