Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Happy Tours USA
Happy Tours USA
Voor onze reis naar Florida in oktober ben ik al een tijdje aan het vergelijken voor de huurauto. Nu kwam ik op http://www.happytoursusa.com terecht en dat ziet er goed uit, lage prijzen en alle verzekeringen (voor zover ik kan zien). Een extra bestuurder mag ook mee, de tank benzine moet nog wel betaald worden...
Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Hoewel het goedkoop is en je pas ter plekke betaald krijg ik toch een beetje twijfels of alles wel in orde is......
Alvast bedankt!
Groeten Kasper
Nu is mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee? Hoewel het goedkoop is en je pas ter plekke betaald krijg ik toch een beetje twijfels of alles wel in orde is......
Alvast bedankt!
Groeten Kasper
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Happy Tours USA
Ze bestaan echt.Kaspert schreef: Hoewel het goedkoop is en je pas ter plekke betaald krijg ik toch een beetje twijfels of alles wel in orde is......
Het is een white label broker.
Maar zijn ze nou zo goedkoop ? Nee; ik heb mijn huurauto bij National in sept/okt doorgerekent bij Happy Tours: € 66 duurder
En is ter plaatse betalen op dit moment een voordeel ? Mmmhh; oktober weer dichter richting VS verkiezingen. De Euro / Dollar verhouding zal niet meer in ons voordeel zijn dan nu.
Mijn voorkeur; Nu afrekenen in dollars.
Vooralsnog zie ik je voordeel niet; maar er hoeven ook geen twijfels rond het bedrijf te zijn.
Blijft mijn vraag: Waarom zou je ?
PS
We kunnen wel een AllesAmerika white label car hire starten.
Er zit op dit forum zo veel handel !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
White label is een soort affiliatieprogramma neem ik aan?
Een premium (PDAR) huren bij hertz voor net geen 600 euro, voor 22 dagen. Ik heb al heel wat uurtjes (met veel plezier overigens) in het zoekwerk zitten maar goedkoper dan dit heb ik niet kunnen vinden...
Via welke site heb jij geboekt?
Een premium (PDAR) huren bij hertz voor net geen 600 euro, voor 22 dagen. Ik heb al heel wat uurtjes (met veel plezier overigens) in het zoekwerk zitten maar goedkoper dan dit heb ik niet kunnen vinden...
Via welke site heb jij geboekt?
- bedeve
- Amerika-expert
Ja Moi,
Ik heb geboekt bij rentalcars.com. Maar dat is bij mij een heel proces voor dat het van Quote naar Contract komt.
Ik heb geboekt bij rentalcars.com. Maar dat is bij mij een heel proces voor dat het van Quote naar Contract komt.
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Eerste keer dat ik er van hoor (en ik zie veel bedrijfjes langskomen op diverse Fora). Als alles goed gaat heb je geen problemen. Wordt wel wat lastiger als er wél problemen zijn. En dan zou ik toch liever een bedrijf wat dichter bij huis hebben, of iig in Europa. Maar da's mijn persoonlijke mening..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Ik kende het inderdaad ook niet... Scheelt voor mij toch 240 euro..... Maar voor ik in het vliegtuig stap vraag ik nog wel een bevestiging van Hertz om zeker te weten dat ze mij (voor die prijs) verwachten.
Ik heb er geboekt in ieder geval, ik zal na m'n vakantie laten weten hoe het gegaan is
.
Ik heb er trouwens wel een paar dingen over gevonden op tripadvisor, daar waren ze tevreden gelukkig!
Ik heb er geboekt in ieder geval, ik zal na m'n vakantie laten weten hoe het gegaan is
Ik heb er trouwens wel een paar dingen over gevonden op tripadvisor, daar waren ze tevreden gelukkig!
- bedeve
- Amerika-expert
Voordeel ten opzichte van welke andere aanbieder ?Kaspert schreef:Ik kende het inderdaad ook niet... Scheelt voor mij toch 240 euro..... Maar voor ik in het vliegtuig stap vraag ik nog wel een bevestiging van Hertz.
Waarom bij Hertz ?
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Hertz was het goedkoopst, geen reden verder eigenlijk...
Bij eautohuur kom ik op € 840,- uit. De vergelijking is niet helemaal eerlijk omdat er een tank benzine bijzit. Extra bestuurder en alle verzekeringen heb ik nu ook. Laten we zeggen dat een volle tank 75 dollar kost, dan zou ik op ongeveer 650 euro uitkomen met de huur.
Wat minder dan die 240 maar toch een behoorlijk besparing zoals het er nu uitziet!
Via Hertz kon ik al online inloggen, de reservering was al binnengekomen ondertuusen
Bij eautohuur kom ik op € 840,- uit. De vergelijking is niet helemaal eerlijk omdat er een tank benzine bijzit. Extra bestuurder en alle verzekeringen heb ik nu ook. Laten we zeggen dat een volle tank 75 dollar kost, dan zou ik op ongeveer 650 euro uitkomen met de huur.
Wat minder dan die 240 maar toch een behoorlijk besparing zoals het er nu uitziet!
Via Hertz kon ik al online inloggen, de reservering was al binnengekomen ondertuusen
- bedeve
- Amerika-expert
goud doan mienjong!
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
Haha dat hoop ik maar!
Groetn uut Grunn dan maar!
Groetn uut Grunn dan maar!
-
cisusa
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Dag Kaspert,
Ben benieuwd naar je ervaring met Happy Tours afgelopen jaar! Wij staan ook op het punt om bij Happy Tours een auto te reserveren in Miami met Hertz.
Groet Cis
Ben benieuwd naar je ervaring met Happy Tours afgelopen jaar! Wij staan ook op het punt om bij Happy Tours een auto te reserveren in Miami met Hertz.
Groet Cis
Heeft iemand recentelijk ervaring met Happy Tours USA?
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
-
Piepelot
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ik wil deze topic even wat nieuw leven inblazen.
Iemand recente ervaringen met deze broker? Competitieve prijzen voor huidige tijden. Lijkt hier bij ons tamelijk onbekend.
Doet daarom bij mij twijfels rijzen. Iemand?
Iemand recente ervaringen met deze broker? Competitieve prijzen voor huidige tijden. Lijkt hier bij ons tamelijk onbekend.
Doet daarom bij mij twijfels rijzen. Iemand?
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 70
Niet echt nodig @Piepelot, Happytours komt in het algemene auto topic regelmatig voorbij, zie de zoekfunctie search.php?keywords=happytours&t=75544&sf=msgonly en dan staat alles bij elkaar.
Beetje jammer om daarvoor op een topic met een laatste bericht uit 2014 te reageren...
Beetje jammer om daarvoor op een topic met een laatste bericht uit 2014 te reageren...
-
Piepelot
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Dankjewel @harryh 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-