Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

9/11 walking tour

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
ivy84
Amerikafan

9/11 walking tour

Bericht door ivy84 »

Hallo Allemaal,

Ik ben van plan om kaartjes te kopen voor de 9/11 walking tour maar nu viel het mij op dat je de keuze hebt uit twee verschillende tickets en ik weet even niet precies wat het verschil tussen is !!

Tribute Center 9/11 Memorial Walking Tour
$10.00 for adults
Tribute Center 9/11 Memorial Walking Tour & Admission to the 9/11 Tribute Center
$20.00 for adults

Weet iemand welke ik het beste kan kiezen?
Kan iemand mij ook vertellen of het museum of de expositie al open is?

Alvast bedankt :clap:
Groetjes Ivy
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: 9/11 walking tour

Bericht door RNA »

Als je even had gezocht had je het antwoord gevonden. Sterker nog, het topic hieronder bevat het antwoord op je vraag.
Het Tribute center zit wel bij ground zero, en is een soort museum (+ giftshop). Ik ben hier 3 jaar geleden geweest en vond het zéér indrukwekkend, had echt een brok in mn keel. Hier zie je allerlei spullen die gevonden zijn in het puin van het WTC, hoor je een 911 call op het moment dat er een vliegtuig in de toren vliegt en lees je veel verhalen. Enorm interessant en zeker een aanrader!!

Het 9/11 memorial is - zoals de naam al zegt - een herdenkings'muur' met alle namen erin gegraveerd, dit staat los van het tribute center maar je kunt ook gezamelijke tours boeken. Ik ga er vanuit dat de wall street tour je meeneemt naar de memorial, en niet naar het museum. Die moet je dus nog los doen
Het museum bij het 9/11 memorial is nog niet open, maar het tribute center is een prima alternatief! Overigens ben je misschien goedkoper uit om zelf naar het 9/11 memorial te gaan (is namelijk gratis) en los de kaartjes voor het tribute center te kopen ($15).
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
ivy84
Amerikafan

Bericht door ivy84 »

@ RNA, klopt op mijn werk heb ik meteen een nieuwe post geopend en ik zag pas later de andere vraag staan, alhoewel er niets in stond over de Walking Tour en daar ging wel mijn vraag over, maar nu weet ik wel het verschil tussen de Memorial en het Tribiute museum. Heb net 10 kaarten gekocht voor de walking tour met de Tribiute admission !!

Heb nog wel een andere vraag, hopelijk mag ik deze wel hier stellen :lol:
In hoeverre hebben wij tijd voor deze dagplanning ??

8:30 taxi brengt ons naar Liberty State Park
9:00 kaartjes voor de eerste boot naar Statue of Liberty & Ellis Island
14:00 Kaartjes voor de Walking tour van 2 PM

Daarne willen we nog deze dingen zien:
- Tribiute en Memorial, weet niet in hoeverre we er met de tour komen, anders zelf nog bekijken.
- Lopen door Financial District
- Over de Brooklyn Bridge lopen
- Brooklyn Heights
- Avondeten iemand tips ??? :?:
- Skyline in het donker zien vanaf Brooklyn Heights

Hoor van jullie,
Groetjes Ivy
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Dat is - afhankelijk van de tijd die je in het tribute museum verblijft - goed mogelijk. Je loopt na het WTC via Wallstreet naar de Brooklyn bridge, dan komt de rest vanzelf ;)
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer