Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Busch Gardens in weekend september
-
jwensammy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Busch Gardens in weekend september
Hoi allemaal,
In september gaan wij weer naar Florida en deze keer willen we graag naar Busch Gardens. (het pretpark gedeelte) Helaas gaat het niet anders om hier op zaterdag (15-09) naar toe te gaan. Normaal proberen wij altijd door de week de pretparken te bezoeken ivm eventuele drukte.
Nu vroeg ik me af of Busch Gardens ook een soort Front Off line passes kent, net als de Universal Studios bijvoorbeeld. Op de site van Busch Gardens kan ik er niets van vinden dus waarschijnlijk niet maar misschien dat iemand van jullie het weet?
Alvast bedankt
Groetjes Sammy
In september gaan wij weer naar Florida en deze keer willen we graag naar Busch Gardens. (het pretpark gedeelte) Helaas gaat het niet anders om hier op zaterdag (15-09) naar toe te gaan. Normaal proberen wij altijd door de week de pretparken te bezoeken ivm eventuele drukte.
Nu vroeg ik me af of Busch Gardens ook een soort Front Off line passes kent, net als de Universal Studios bijvoorbeeld. Op de site van Busch Gardens kan ik er niets van vinden dus waarschijnlijk niet maar misschien dat iemand van jullie het weet?
Alvast bedankt
Groetjes Sammy
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Busch Gardens in weekend september
Die is er ook. Dit heet Quick Queue. Zie http://seaworldparks.com/en/buschgarden ... ont-Forget
Quick Queue is subject to availability. Limited quantities are available each day. Seasonal pricing ranges from $19.99 to $34.99. Pricing varies by season, check specific date for actual price.
Price will appear after date is selected.
Valid for one front of the line admission at each of the following rides. All ride height and safety restrictions apply.
* Cheetah Hunt - Minimum 48"
* SheiKra - Minimum 54"
* Montu - Minimum 54"
* Kumba - Minimum 54"
* Stanley Falls Flume - Min. 46"
* Gwazi Lion - Minimum 48"
* Gwazi Tiger - Minimum 48"
* Tidal Wave - Minimum 48"
* Rhino Rally - Minimum 39"
* Congo River Ride - Minimum 42"
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
PenE
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Hey die hey Sammy,
Ik las dat je naar Bush Gardens gaat en dan het pretpark gedeelte??? wel gedeelte is er nog meer dan?
Wij zijn er 3 jaar geleden geweest tijdens halloween en voor zover ik weet is er maar 1 park hoor...achtbanen en dierentuin lopen door elkaar heen.
Een fast line/front line/fast pass heeft Bush Garden niet,tenminste...als er speciale evenementen zijn ,zoals Halloween, verkopen ze wel speciale tickets die je voorrang geven op attracties maar op normale dagen dus niet.
15 Sept(de dag dat wij in het vliegtuig naar Florida zitten) is het park open van 9 tot 17 uur dus zorg dat je er ruim voor openingstijd bent.
Een hele handige (beetje gedateerde site) is : http://orlandounited.com/2011/07/25/the ... ens-tampa/
Wat ik je nog als tip wil meegeven: Kijk ook meteen of je van plan bent naar 1 van de SEAWORLD parken te gaan,Seaworld en Bushgarden zijn namelijk van dezelfde groep en ze hebben dus ook combi tickets die aardig wat goedkoper zijn dan afzonderlijke tickets en Seaworld zelf mag je met 1 ticket 2 keer naar binnen.
Gr en veel plezier
PenE.
Ik las dat je naar Bush Gardens gaat en dan het pretpark gedeelte??? wel gedeelte is er nog meer dan?
Wij zijn er 3 jaar geleden geweest tijdens halloween en voor zover ik weet is er maar 1 park hoor...achtbanen en dierentuin lopen door elkaar heen.
Een fast line/front line/fast pass heeft Bush Garden niet,tenminste...als er speciale evenementen zijn ,zoals Halloween, verkopen ze wel speciale tickets die je voorrang geven op attracties maar op normale dagen dus niet.
15 Sept(de dag dat wij in het vliegtuig naar Florida zitten) is het park open van 9 tot 17 uur dus zorg dat je er ruim voor openingstijd bent.
Een hele handige (beetje gedateerde site) is : http://orlandounited.com/2011/07/25/the ... ens-tampa/
Wat ik je nog als tip wil meegeven: Kijk ook meteen of je van plan bent naar 1 van de SEAWORLD parken te gaan,Seaworld en Bushgarden zijn namelijk van dezelfde groep en ze hebben dus ook combi tickets die aardig wat goedkoper zijn dan afzonderlijke tickets en Seaworld zelf mag je met 1 ticket 2 keer naar binnen.
Gr en veel plezier
PenE.
-
PenE
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 10
o hahahah nou ja....gelukkig zijn er meer mensen die advies kunnen geven hahahaha.
-
jwensammy
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Bedankt Njit, er is dus toch zo'n soort pas. En de prijs valt me mee! Zal zorgen dat we er vroeg zijn die dag zodat we zo'n pasje kunnen kopen.
PenE, ik dacht dat Busch Gardens uit 2 delen bestond maar blijkbaar toch niet, dan zullen we zeker het dierengedeelte ook bezoeken als we nog tijd over hebben!
Ik ben bang dat we toch voor de duurdere tickets voor 1 dag gaan en geen combi. SeaWorld zijn we in San Diego al heen geweest en eigenlijk willen we deze vakantie maar 1 dag aan een Pretpark besteden aangezien er zoveel te zien en te doen is in Florida.
In ieder geval bedankt voor de tip!
Groetjes Sammy
PenE, ik dacht dat Busch Gardens uit 2 delen bestond maar blijkbaar toch niet, dan zullen we zeker het dierengedeelte ook bezoeken als we nog tijd over hebben!
Ik ben bang dat we toch voor de duurdere tickets voor 1 dag gaan en geen combi. SeaWorld zijn we in San Diego al heen geweest en eigenlijk willen we deze vakantie maar 1 dag aan een Pretpark besteden aangezien er zoveel te zien en te doen is in Florida.
In ieder geval bedankt voor de tip!
Groetjes Sammy
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Misschien heb je wat aan mijn blog van afgelopen juni, toen wij Busch Gardens Tampa bezochten. Wij hebben toen geen passen gekocht en konden overal zo in. Het blog staat hier: http://nederlandseamerikaan.blogspot.co ... tampa.html
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Ik vind Busch Gardens op een dag goed te doen (als je er bij opening bent dan, en tot het einde blijft). Nu zijn wij niet van die achtbaanfanatiekelingen, dat scheelt natuurlijk een hoop tijd als je die overslaat. Het is inderdaad één park, dieren en attracties gemengd. Wij gingen meer voor de dieren en hebben die dan ook wel allemaal gezien. Vergeet vooral geen bezoekje te brengen aan de wallaby's. Die kun je aaien en dat vonden wij een hele bijzondere ervaring. Wat een lieve beestjes zijn dat! (en zo zacht ook, die vacht, het lijken wel met wasverzachter behandelde handdoekjes). Ook een tip is de funnel-cake die je daar kunt eten. Erg lekker met aardbeien en slagroom. Maar pas op voor de ibissen, die zijn er ook dol op en komen gerust mee eten van je bordje.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 3813 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 5 Reacties