Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Motel voor 5 op 1 kamer ?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Ipadderke
Amerika-newbie

Motel voor 5 op 1 kamer ?

Bericht door Ipadderke »

Hey iedereen,

Mijn vrienden en ik zijn een reis aan het plannen naar de west kust van de VS. Nu vroege. We ons af of het gaat om in 1 motel met 5 op 1 kamer te liggen. Dus 5 bedden ?
Met 4 weet ik dat gaat, maar 5 personen heb ik toch mijn twijfels... Zou natuurlijk fijner zijn en ook wat minder kostelijk.

Bedankt alvast !!

Ps, reis zou zijn van san fransisco naar las vegas en dan LA.
Hockey
Amerika-expert

Re: Motel voor 5 op 1 kamer ?

Bericht door Hockey »

Heb je de zoekfunctie al eens gebruikt? Dat leverde me een aantal topics op. Deze, deze, deze, deze en deze.

Nog een tip: San FranCisco schrijf je met een C.
dimona
Amerika-expert

Re: Motel voor 5 op 1 kamer ?

Bericht door dimona »

Wij hebben 4 kids en het is altijd wat schipperen. Kamers voor 6 personen zijn zeldzaam, maar ze zijn er wel. Wat je vaker tegenkomt, zijn twee kamers die onderling verbonden zijn (eigenlijk fijner dan één kamer). Op veel sites vind je die informatie echter niet, zodat je dan toch altijd even van te voren moet bellen als je er zeker van wilt zijn. Als het allemaal niet lukt, dan doen we gewoon twee kamers met een volwassene op iedere kamer.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer