Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Rivers of the world - Colorado - Travelchannel HD

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Allard
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Rivers of the world - Colorado - Travelchannel HD

Bericht door Allard »

Voor wie het nog niet gezien heeft, opTravelchannel HD deze mooie 50 minuten durende documentaire in Full HD. Veel mooie beelden. Veel standpunten die voor de meeste toeristen niet eenvoudig bereikbaar zijn. Wie belangstelling heeft voor het zuidwesten en het landschap rondom deze rivier zou deze uitzending moeten bekijken of opnemen. Maandagochtend 6 augustus om 8 uur wordt de uitzending herhaald. Een soortgelijke uitzending was ook al eens op de Frans-Duitse zender ARTE HD. Mogelijk ook al op andere zenders. Dat weet ik niet. Nederlandstalige zenders kunnen me niet zo boeien.
Blitz
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Rivers of the world - Colorado - Travelchannel HD

Bericht door Blitz »

Bedankt voor de tip! Morgenochtend worden tussen 7-15 uur meubels bezorgd en ben dus aan huis gebonden, dus ik ga klaar zitten voor de documentaire! :thumbup:
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
SuuSje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Rivers of the world - Colorado - Travelchannel HD

Bericht door SuuSje »

Ik heb de HD versie niet! Jammer!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves