Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Stairway To Heaven

Als je vraag over Hawaii gaat, kun je hem hier plaatsen.
Figment
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 60
Contacteer:

Stairway To Heaven

Bericht door Figment »

Wie heeft er op Oahu weleens de Haiku Stairs (Stairway to Heaven) beklommen?
Ik weet dat deze trail eigenlijk officieel is gesloten en dat er bewaking staat om te voorkomen dat mensen er naartoe gaat, maar ook dat als je er voor de bewaking bent, het geen probleem is om de trail te lopen.
Mijn vraag aan de mensen die hier zijn geweest: Hoe vroeg ben je er naartoe gegaan? Ik zat te denken aan een uur of 3 's ochtends, of is dit te laat?
Kwam je onderweg andere mensen tegen of was je helemaal alleen? Was het een erg moeilijke trail, waren er veel punten zonder railing? Hoe lang heb je erover gedaan en deed de bewaking moeilijk toen je weer terug kwam? Is het makkelijk bereikbaar? Ik reis zonder eigen vervoer en zal er met het ov of taxi naartoe moeten, of iemand moeten vinden met wie ik mag meerijden.
Ik heb op internet wel een aantal verslagen gelezen, maar ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van mensen hier op het forum.
Haiku Stairs is 1 van de redenen waarom ik graag naar Oahu wil en ik ben van plan om er een paar dagen voor uit te trekken aangezien ik niet verwacht dat het me gelijk de eerste keer zal lukken om er voor de bewaking te zijn.
Hebben jullie ook nog tips voor hotels in de omgeving?
Ik reis altijd met een budget, maar voor deze dagen mag het ook wat luxer zijn.
Traveling to the USA since 1981

Momenteel ben Zuid Amerika aan het verkennen: http://adventuresofatravelgeek.blogspot.com
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer