Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
planning rondreis 2007
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
planning rondreis 2007
Hallo
Ik ben momenteel aan het brainstormen over mijn reis voor volgend jaar.Ik heb daar een paar vraagjes over, waar ik jullie advies bij nodig heb. Wij willen starten in San Francisco, onderweg er 2 dagen overdoen naar LA. Nu hebben wij 2 jaar geleden al de hoogtepunten van LA gezien, dus willen wij nu op zijn hoogst 2 dagen daar blijven. Nu is mijn vraag waar kunnen wij het beste overnachten, Santa Monica of Venice Beach (de stranden hadden we nog niet gezien).Wij willen niet downtown .Daarna willen we door naar San Diego (hebben we ook nog niet gezien) Is San Diego een stad waar we 2 of 3 volle dagen kunnen verblijven? We willen in ieder geval naar Sea World. Wat zijn jullie ervaringen??
Groetjes Marja
Ik ben momenteel aan het brainstormen over mijn reis voor volgend jaar.Ik heb daar een paar vraagjes over, waar ik jullie advies bij nodig heb. Wij willen starten in San Francisco, onderweg er 2 dagen overdoen naar LA. Nu hebben wij 2 jaar geleden al de hoogtepunten van LA gezien, dus willen wij nu op zijn hoogst 2 dagen daar blijven. Nu is mijn vraag waar kunnen wij het beste overnachten, Santa Monica of Venice Beach (de stranden hadden we nog niet gezien).Wij willen niet downtown .Daarna willen we door naar San Diego (hebben we ook nog niet gezien) Is San Diego een stad waar we 2 of 3 volle dagen kunnen verblijven? We willen in ieder geval naar Sea World. Wat zijn jullie ervaringen??
Groetjes Marja
Fan of the U.S.A.
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hallo,
San Diego vind ik zelf een mooie stad. Ben er vorig jaar voor het eerst geweest ander halve dag.
één dag seaworld en een halve dag San Diego, balboa park en Seaport vilage.
Vond het zelf erg kort en wij gaan nu drie volle dagen (volgend jaar)
één dag seaworld
één dag san diego zoo (moet echt de moeite waard zijn)
één volle dag voor San Diego zelf.
Je hebt * balboa park
* gaslamp quarters
* sea port village
* old town enzv
Groetjes ess
San Diego vind ik zelf een mooie stad. Ben er vorig jaar voor het eerst geweest ander halve dag.
één dag seaworld en een halve dag San Diego, balboa park en Seaport vilage.
Vond het zelf erg kort en wij gaan nu drie volle dagen (volgend jaar)
één dag seaworld
één dag san diego zoo (moet echt de moeite waard zijn)
één volle dag voor San Diego zelf.
Je hebt * balboa park
* gaslamp quarters
* sea port village
* old town enzv
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Wat ook leuk is, is een bezoekje aan Coronado Island, goed te doen na Seaport Village. Heerlijk strand en meestal lekker rustig. Over de Coronado Bridge kom je er en er is voldoende parkeerplaats. Het leukst is het achter het hotel wat beroemd is geworden van de film "Some like it hot" die hier is opgenomen met o.a. Marilyn Monroe en Jack Lemmon.
Voor lekker eten en veel keuze in bier is er een leuke Ierse Pub en restaurant : McP'shttp://restaurants.sandiego.com/restaur ... ?res_id=17.
Voor lekker eten en veel keuze in bier is er een leuke Ierse Pub en restaurant : McP'shttp://restaurants.sandiego.com/restaur ... ?res_id=17.
Groetjes, Nel
Wij verbleven zopas in het Cal Mar Hotel in Santa Monica. Beetje verouderd maar wij hadden een gigantische kamer, parkeerplaats voor 9 usd per dag en bovendien erg praktisch want vlak bij de leuke Third Street (Barnes & Noble bookstore, lekker eten bij Gaucho,...) en toch nog op wandelafstand van het strand. (Laat vooral de wagen staan want de parkeerwachters zijn in Santa Monica overijverig; het verhaal doet de ronde dat een van hen vorig jaar ruim 1 mil. dollar verdiende aan commissies...) De negatieve commentaren op Trip Advisor ten spijt waren wij heel tevreden van het Cal Mar Hotel.
Met de jongens gingen we oa bodysurfen in The Pacific en fietsten naar Venice. Venice leek mij iets rustiger maar was net als Santa Monica een favoriete pleisterplek voor de homeless.
Mocht je een kamer kunnen vinden tussen Venice en Santa Monica dan zit je dichtst bij het strand en verst van het drukke kustverkeer. Mocht de jetlag jullie nog parten spelen, dan is dat alvast de ideale plek om even tot rust te komen.
Met de jongens gingen we oa bodysurfen in The Pacific en fietsten naar Venice. Venice leek mij iets rustiger maar was net als Santa Monica een favoriete pleisterplek voor de homeless.
Mocht je een kamer kunnen vinden tussen Venice en Santa Monica dan zit je dichtst bij het strand en verst van het drukke kustverkeer. Mocht de jetlag jullie nog parten spelen, dan is dat alvast de ideale plek om even tot rust te komen.
-
zrx1100
- Amerikafan
- Contacteer:
goede ervaring met het Cadillac Hotel op Venice.
mei 2003: LA
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
september 2004: San Fransisco-Hwy1-Goldroute-Sacramento-Napa Valley-SFO
mei 2005: LA-Death Valley-Vegas-Canyons-Monument Valley-Tombstone-San Diego-LA en alles ertussen
mei 2006: NY-Toronto-NY
oktober 2007: Texas (Dallas-Austin-S Antonio)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 7021 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 6 Reacties