Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis NickDoevendans: Muziekrondreis
-
NickDoevendans
- Amerika-ontdekker
Reis NickDoevendans: Muziekrondreis
Dit jaar sla ik een keer Amerika over. Wordt dit jaar Frankrijk en Italië. Ook niet verkeerd, maar voor volgend jaar staat er wel weer een reis in de planning richting The States. Alleen ik zit met een vraag.
Is het mogelijk om alle muzikale steden te koppelen in 1 reis? De steden die ik wil gaan aandoen zijn:
Austin,
Nashville,
New Orleans,
Memphis.
Is het mogelijk om alle muzikale steden te koppelen in 1 reis? De steden die ik wil gaan aandoen zijn:
Austin,
Nashville,
New Orleans,
Memphis.
-
NickDoevendans
- Amerika-ontdekker
Re: Muziekrondreis
Ik heb even gepuzzeled, maar dat moet de reis er zo uit zien.... Er achter het aantal nachten.
Houston 1,
Austin 2,
Beaumont 1,
New Orleans 2,
Jackson 1,
Memphis 2,
Nashville 2,
Atlanta 2,
Jacksonville 1,
Orlando 3,
Miami 3,
Graag jullie reactie hierover.
Houston 1,
Austin 2,
Beaumont 1,
New Orleans 2,
Jackson 1,
Memphis 2,
Nashville 2,
Atlanta 2,
Jacksonville 1,
Orlando 3,
Miami 3,
Graag jullie reactie hierover.
-
Remco80
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Re: Reis NickDoevendans: Muziekrondreis
Beste Nick,
Over Texas weet ik niet zoveel maar vorig jaar ben ik o.a. via de route Nashville, Memphis, Natchez, Lafayettte, New Orleans gegaan.
dus als je uit texas komt kan je ook in de richting van lafayette gaan, cajun county, swamp tour doen en 's avonds naar cajun muziek luisteren.
als je via natchez of vicksburg langs de mississippi richting memphis gaat ga je door de geboorteplaatsen van de blues.
in memphis heb ik 1 nacht in het heartbreak hotel geslapen en 1 nacht bij Beale street.
New orleans is een geweldige stad, voor tips kun je het forum doorzoeken, heb ik toen ook veel aangehad.
Tussen memphis en nashville kan je ook via Tupelo gaan (geboortestad van Elvis)
Vanuit nashville kan je ook naar de great smoky mountains gaan indien je nog wat natuur wilt opsnuiven.
vanuit atlanta kan je ook eerst naar savannah, en dan afzakken richting florida,
PS hoelang wil je gaan dan is het makkelijker om een rondje door te geven.
Remco
Over Texas weet ik niet zoveel maar vorig jaar ben ik o.a. via de route Nashville, Memphis, Natchez, Lafayettte, New Orleans gegaan.
dus als je uit texas komt kan je ook in de richting van lafayette gaan, cajun county, swamp tour doen en 's avonds naar cajun muziek luisteren.
als je via natchez of vicksburg langs de mississippi richting memphis gaat ga je door de geboorteplaatsen van de blues.
in memphis heb ik 1 nacht in het heartbreak hotel geslapen en 1 nacht bij Beale street.
New orleans is een geweldige stad, voor tips kun je het forum doorzoeken, heb ik toen ook veel aangehad.
Tussen memphis en nashville kan je ook via Tupelo gaan (geboortestad van Elvis)
Vanuit nashville kan je ook naar de great smoky mountains gaan indien je nog wat natuur wilt opsnuiven.
vanuit atlanta kan je ook eerst naar savannah, en dan afzakken richting florida,
PS hoelang wil je gaan dan is het makkelijker om een rondje door te geven.
Remco
2000 Noordoosten 2001 NY 2010 Zuidwesten 2011 Zuidoosten 2012 Chicago 2014 Rockies 2016 Noordwesten2017New England + Canada
- Bandido
- Amerika-expert
Re: Reis NickDoevendans: Muziekrondreis
In Georgia zou je behalve Atlanta ook eigenlijk vooral Athens aan moeten doen. Als er een muzikale stad is, is dat het wel. Athens is een universiteitsstad, niet heel groot, maar door al die studenten wel met een hele leuke gezellige sfeer. Het staat erom bekend dat het een hele levendige muziekscene heeft, en bekende bands als REM en de B52's komen er bv vandaan. Maar ook meer recent heeft een band als Lady Antebellum er haar roots. Als je wat meer wilt lezen over Athens, kun je HIER eens kijken.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 3314 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-