Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Paspoort voldoende voor trouwen in Las Vegas

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Belle
Amerika-ontdekker

Paspoort voldoende voor trouwen in Las Vegas

Bericht door Belle »

Hi Allemaal,

Ik heb een vraag, zal vast eerder gesteld zijn maar kan het niet helemaal vinden. Nou zie ik eigenlijk ook door de bomen het bos niet meer hoor :wink:

Wij gaan trouwen in Las Vegas en nou is mijn vraag of onze paspoorten voldoende zijn om te trouwen. Ik weet dat we de license moeten aanvragen en volgens ons zouden de paspoorten voldoende moeten zijn. De Apostille wordt ter plaatse verzorgd en krijgen we achteraf thuis gestuurd.

Nou zie ik op oudere websites staan dat men een geboorte uittreksel en verklaring dat ze ongehuwd zijn meenamen.

Ik heb onze gemeente gebeld en die zegt weer dat je allerlei uitreksels mee moet nemen en de apostile en license niet voldoende zijn. Nou was het ook niet echt een leuke dame die ik aan de telefoon had, maar daardoor begin ik dus te twijffelen.

Wie weet er meer van?

Ik hoor het graag.

Groetjes Belle
DERK
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Paspoort voldoende voor trouwen in Las Vegas

Bericht door DERK »

paspoorten zijn idd voldoende om alles te regelen ter plaatse
http://derkgoesusa.wordpress.com

Afbeelding

2013 MT-WY-ID-UT-COL-NM-AZ-CA
2012 WAS-PHI-NYC
2009 NV-AZ-UT-CA
1998 NYC
1991 St.Louis - MO
1990 Orlando - FL
Belle
Amerika-ontdekker

Bericht door Belle »

Dank je Derk!

Ik dacht al dat ik al maanden verkeerde informatie in gedachten had.
Was juist blij dat de chapel al geregeld was enz.
Marenko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Je moet vooraf nog wel een formulier invullen op het gemeentehuis in Las Vegas. Hierop staat bijvoorbeeld ook de datum waarop je eventueel gescheiden bent als je eerder getrouwd bent geweest. En de volledige namen van je ouders plus geboorte datum. Misschien is het handig om die gegevens (op dat formulier) alvast bij de hand te hebben.
Belle
Amerika-ontdekker

Bericht door Belle »

Hi Ko-Mar,

Die gegevens hebben we allemaal al. We vullen het formulier ook al in zo'n circa 5 weken voor vertrek. We kunnen hem dan via de snelle service ophalen.
Het Marriage License Bureau zit ook aan de overkant van de geboekte chapel, dus we kunnen hem een dag van te voren gelijk bij de chapel afgeven. Wel lekker makkelijk.

We hebben er wel al onwijs zin in.
jmvdc
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jmvdc »

Toen wij huwden in San Francisco hadden we een engelstalig bewijs nodig dat we ongetrouwd waren, af te halen op het gemeentehuis.

k Veronderstel dat elke staat zijn eigen wetten heeft.

De Apostille hebben we 2 dagen later afgehaald, als je het op voorhand vraagt, zorgen ze voor "snel-service"
San & Ien
Amerikafan

Bericht door San & Ien »

Ko-Mar, hoe zit dat bij jullie eigenlijk? Ik heb wel een aanzoek voorbij zien komen, maar gingen jullie nou ook 'voor het eggie' in Vegas of heb ik dat gedroomd? (hmpz, bedenk me net dat het misschien een hele brutale vraag is.... Maar ach, als trouwe lezer van jullie verslagen kan ik wel een potje breken... toch? :oops: )
2010 - camper California-Nevada-Utah-Arizona - verslag *** 2012 - camper van Nevada-Utah-Colorado - verslag *** 2013 - auto en villa in Orlando, Florida - verslag *** 2014 - auto en trailer op Key Largo, Florida verslag ***
2015 - auto Washington-Oregon-California-Nevada verslag
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

@San & Ien, wij gaan voor het eggie in Las Vegas :mrgreen: Dit jaar op 31 oktober, met haloween dus :lol:
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

@San & Ien, Ik zie nu dat we gelijkertijd op Sam's town zullen staan op 5 oktober. Wij halen deze dag de camper op.
Misschien kunnen we wel iets afspreken?
San & Ien
Amerikafan

Bericht door San & Ien »

Aaaah, zie je wel, toch nog wel een werkend stukje hersencel hier :clap: > Die datum gaan we hier vast massaal onthouden!

Afspreken lijkt me heel leuk; jullie verslag haalde ik bij onze eerste reis al steeds aan. "Toen Ko en Mar hier stonden was er sneeuw"-Yosemite...
Kunnen we misschien ook nog een lading spullen doorsluizen. :wink: Ik pb je.
2010 - camper California-Nevada-Utah-Arizona - verslag *** 2012 - camper van Nevada-Utah-Colorado - verslag *** 2013 - auto en villa in Orlando, Florida - verslag *** 2014 - auto en trailer op Key Largo, Florida verslag ***
2015 - auto Washington-Oregon-California-Nevada verslag
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Afspreken lijkt me heel leuk; jullie verslag haalde ik bij onze eerste reis al steeds aan. "Toen Ko en Mar hier stonden was er sneeuw"-Yosemite...
:lol: :lol:
Kunnen we misschien ook nog een lading spullen doorsluizen. Ik pb je.
Dat is misschien wel handig. Ik hoor van je :thumbup:
Belle
Amerika-ontdekker

Bericht door Belle »

Wat grappig San en Ien en Ko-Mar,

Wij zijn vanaf 7 oktober in Las Vegas en trouwen 10 oktober.
Mijn schoonzus en zwager reizen al eerder en staan met de camper volgens mij ook in Sam's Town.
Wij hebben allemaal gewoon een hotel op de strip geboekt. Op 7 oktober reizen we met zijn zessen richting Las Vegas.

Ko-Mar hebben jullie al de chapel geboekt, of wachten jullie tot in Vegas. Gaaf met Halloween. Ik hou van Halloween in de USA.
Marenko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marenko »

Wij hebben geboekt via Las Vegas travel guide. Zij regelen alles voor ons, ook de legalisatie achteraf.
Verder hebben wij gewoon een hele simpele bruiloft.
Belle
Amerika-ontdekker

Bericht door Belle »

Er is niks mis met simpel hoor.

Wij hebben een iets uigebreider pakket gekozen, kregen nu een gratis upgrade naar een duurder pakket. Wij hebben rechtstreeks bij de chapel geboekt en zij verzorgen de legalisatie voor ons. Kost iets van $ 100,- extra. Prima wat ons betreft.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer