Ik ben deze site tegengekomen doordat ik aan het zoeken was hoe het zit om een post pakket vanuit amerika naar nederland te versturen in elkaar zat. Over een paarmaanden ga ik op vakantie naar de staat California en begin in de stad Los Angeles. Ik blijf een maand in deze staat en ga een road trip tegemoet. Langs alle bekende valley's.
Nu heb ik gehoord dat kleren in de vs erg goedkoop is en omdat ik in los angeles begin en zeer veel winkels ga tegen komen ik waarschijnlijk ook veel kleren ga kopen. Alleen wil ik niet mijn nieuwste aanwinsten de hele trip meesleuren. Ook souvenirs die ik onderweg tegen kom wil ik naar nederland sturen zodat ik zo weinig mogelijk spullen hoef mee te nemen naar andere mooie plekken. Nu dacht ik dat om een post pakket met items op te sturen naar nederland.
Weet iemand hoe dit zit? Wat is het maximale bedrag wat in zo'n pakket mag zitten. Waar moet ik op letten? Ik heb als tip gekregen om labels af te knippen en ben van plan voor dat ik het op de post doe het alvast een dag te dragen zodat het niet als niet uitziet.
Hopelijk kan iemand mij wat meer informatie geven
Alvast bedankt!