Mooie uitleg en goed review, ook wij gaan bij een volgend Vegasbezoek hier zeker eens naar toe.kevinb schreef:We zijn vandaag naar de schietbaan geweest,
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
LA & LV: ATV + Schietbaan
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Re: LA & LV: ATV + Schietbaan
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
- Louise
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Vandaag zijn we in The Gunstore in Las Vegas geweest om te schieten. Althans, mijn dochter van 16 wilde heel graag en het was vet cool!
We hadden het ladies pakket genomen, schieten met een GLOCK 19 en een Beretta voor $50 20 schoten.
Het was precies zoals ze het zich had voorgesteld en ze kreeg hele goede uitleg en mijn man mocht erbij blijven.
Normaal gesproken betaald je nog eens $ 50 om erbij te mogen blijven. In eerste instantie bkeven we buten staan, maar mijn man mocht toch mee. Hij kon Demi ook uitleg geven, aangezien hij zelf bekend in met wapens(politie)
Geukkig was het echt he geld waard, dat komt misschien omdat het niet druk was, zondagochtend 11.00 uur, dus wat meer tijd, dan als het superdruk is.
Het is een aanraden als je nog nooit met een wapen heb geschoten, deze instructeur die we hadden, nam echt de tijd voor haar.
We hadden het ladies pakket genomen, schieten met een GLOCK 19 en een Beretta voor $50 20 schoten.
Het was precies zoals ze het zich had voorgesteld en ze kreeg hele goede uitleg en mijn man mocht erbij blijven.
Normaal gesproken betaald je nog eens $ 50 om erbij te mogen blijven. In eerste instantie bkeven we buten staan, maar mijn man mocht toch mee. Hij kon Demi ook uitleg geven, aangezien hij zelf bekend in met wapens(politie)
Geukkig was het echt he geld waard, dat komt misschien omdat het niet druk was, zondagochtend 11.00 uur, dus wat meer tijd, dan als het superdruk is.
Het is een aanraden als je nog nooit met een wapen heb geschoten, deze instructeur die we hadden, nam echt de tijd voor haar.
Klinkt heel goed! Reserveren gewenst in het weekend of kun je daar op de bonnefooi naar toe?kevinb schreef:We zijn vandaag naar de schietbaan geweest, rond 10u30 vertrokken uit het hotel en rond 11u30 ginder aangekomen. Het eerste loket waar je je moet inschrijven was gesloten dus vreesden we al het ergste, maar gelukkig liep er toevallig een vriendelijke range assistant rond die ons verwees naar de pistol/rifle range, bovenaan in het gebied. Eens ginder aangekomen moesten we de safety video bekijken (~4min) en een waiver tekenen.FrankeSanne schreef:Mocht je er een bezoekje aan hebben gebracht, laat het dan maar even weten hoe het was. Ben erg benieuwd!
2 reisgenoten hadden plots geen zin meer om te schieten om een of andere reden dus hebben we maar een pistol gehuurd voor een uur.
We hebben betaald:
2x line fee: $14.00
2x ear protection: $1.00
2x RP .22 pistol: $20.00
6x .22LR Fiocchi: $21.00
2x B-27: $2.00
2x B-50: $2.00
Totaal: $60.00
Zoals je ziet is het ook heel goedkoop dus daarvoor moet je het ook al niet laten