Dat schijnen ze in Noorwegen ook te zeggenilsegoestoamerica schreef:Of voet int echt west vloams te zegn : wukke loete es dadde

Dat schijnen ze in Noorwegen ook te zeggenilsegoestoamerica schreef:Of voet int echt west vloams te zegn : wukke loete es dadde
Gewoon een hete aardappel in je mond stoppen & je kan't ookDejaVu schreef:Dat schijnen ze in Noorwegen ook te zeggenilsegoestoamerica schreef:Of voet int echt west vloams te zegn : wukke loete es dadde
Inderdaad ik vind dit echt niet kunnen. waarom grijpt er geen moderator in?hekkie schreef:Inmiddels gaat het topic al helemaal nergens meer over en zeker niet over het oorspronkelijke onderwerp.
Al is het warrige verhaal van TO nog zo onduidelijk en/of bedenkelijk, er worden hier scheldwoorden gebruikt tegen een persoon en persoonlijke aanvallen zijn volgens de forumregels niet toegestaan toch?
Ja, maar mijn smiley eet er daadwerkelijk van, terwijl jouw smiley er alleen maar naast zit. Bovendien eet mijn smiley tot in de eeuwigheid vanuit dat kleine bakkie, waardoor er meer inzit dan in jouw eeuwig volle grote bak.DejaVu schreef:
Sorry mack, die van mij is groter
Ha! Daar zit je dan met je grote bakDejaVu schreef:Ja het spul is niet te eten...