Ik kan nergens het rekeningnummer vinden.. ? Hoe moet ik hem nu financieel steunen? Gelukkig ligt er hier in de buurt een western union !
Grappig verhaal maar het rammelt aan alle kanten. Slotje er op en door lopen het is zonde om hier veel tijd in te steken.
Alles hierover is al gezegd..
Coyote schreef:
Je kunt niet van de forumleden verwachten dat die zomaar een pasklaar antwoord hebben op slechts één 'warrig' verhaal. TO zal toch zeker wat specifieker moeten zijn.
Nee natuurlijk kun je dat niet verwachten, maar normale fatsoensnormen mogen toch wel verwacht worden op een forum als dit.
Ik heb niets onfatsoenlijks gezien/gelezen.
Omdat jouw gedachten en mening over het verhaal anders zijn betekent dat niet meteen dat de mening van de ander onfatsoenlijk is.
Het blijft gewoon maar een mening.
Laatst gewijzigd door US-fanboy op 25 jul 2012, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Harry schreef:Nee natuurlijk kun je dat niet verwachten, maar normale fatsoensnormen mogen toch wel verwacht worden op een forum als dit.
Zoals ik al in een eerdere post zei, als dit de zoveelste topic was waar iemand een simpele vraag kwam stellen & hij afgeschoten werd, dan had je 100% gelijk. Maar de TS post hier een warrig verhaal met veel gaten in & laat nadien niets meer van zich horen. Dan verwacht jij dat mensen daar positief op reageren? Ik zou't raar vinden moesten mensen er niet sceptisch op reageren. Dus nee, ik heb eigenlijk niets verkeerd gezien tot nu toe. Als de TS hier au serieux wil genomen worden, dan moet hij zijn verhaal maar wat beter komen uitleggen, wat tot op dit moment nog altijd niet gebeurd is.
Meestal ben ik 1 van de pleitbezorgers voor een vriendelijke en relaxte benadering van nieuwe forumleden. Een enkel keer komt het voor dat mensen op dit forum iets posten dat wel zo ongeloofwaardig is dat ik het in twijfel trek. Soms laat ik dat niet merken (als ik oprecht nog grote twijfel heb) en soms laat ik het wel merken. Deze post viel in de laatste categorie. Het is het standaard Nigeria-scam verhaal.
1 Van onze forumleden poste een tijdje terug het verhaal van een Amerikaan waarmee ze via een datingsite in contact was gekomen. Na wekenlang contact kwam hij met een soortgelijk verhaal als dit. Zij was er bijna in getrapt. Dit verhaal lijkt er maar al te sterk op, er zitten zóveel rare gaten in.
We zijn al vaker bedonderd op dit forum en je kunt dan ook niet verwachten dat forumleden hier daar niet alert op zijn. Ik vind dat mensen voorzichtig moeten zijn met het uiten van dergelijke twijfel, maar vind het niet ongehoord als ze dat in bepaalde situaties wel doen. Zoals Kastelke min of meer al omschreef; iedereen in het gelid en de kracht van dit forum is weg.
Dus laten we aub niet al te krampachtig omgaan met het streven nieuwe forumleden op een vriendelijke en beleefde wijze te verwelkomen. Komt iemand met een ietwat 'domme' vraag over migratie of reizen, help die persoon of reageer niet als je dat de moeite niet vind. Maar accepteer ook dat er soms nieuwkomers zijn die de boel komen bedonderen, of dat lijken te doen, en dat mensen hun twijfels zullen uiten.
Als Michael uit Houston oprecht is en daadwerkelijk hulp nodig heeft, zal hij hier genoeg mensen vinden die bereid zijn adviesen te geven. Rug recht en gewoon met vragen en verdere uitleg komen.
Harry schreef:Nee natuurlijk kun je dat niet verwachten, maar normale fatsoensnormen mogen toch wel verwacht worden op een forum als dit.
En van iemand die een serieuze vraag stelt, of zoals in dit geval, onze hulp inroept, (al post diegene hier voor het eerst) verwacht ik ook een adequate reactie als hem/haar advies wordt gegeven.
Ook dat valt bij mij onder de normale fatsoensnormen.
Als een reactie achterwege blijft zoals nu dan hecht ik weinig waarde aan het hele verhaal.
DejaVu schreef:Volgens mij meer richting het Rotterdamse
Tsja;
Twee straten en drie files verderop...
Dat zal een heel verschil zijn.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
DejaVu schreef:Als je in Groningen zegt dat het hetzelfde is als Friesland dan slaan ze je neer met een knuppel
Even los van die knuppel ; Zo'n verschil en zonder files zo dicht bij dat hebben jullie in Holland niet !
Als ik 15 minuten naar het westen rijd spreken ze een andere taal ( Fries ; dat mag want Nederland is officieel tweetalig) Als ik 2 uur naar het oosten rijd kan ik nog steeds mien aigen toal spreken.
Was laatst in Lohne tussen Oldenburg en Onsnabruck toen iemand in het gezelschap zich excuseerde.
Hij was import en sprak alleen Duits of dat bezwaarlijk voor mij was.
Ik zei Nee hoor ,elkenain hier kin dat wol veur mie vertaolen.
Laatst gewijzigd door bedeve op 25 jul 2012, 21:32, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Nou...er zit een behoorlijk verschil tussen de steden hiero...de ene is cynischer, harder, meer op de persoon etc.
Voorbeeldje, ik weet niet of je VIoranje en Tour Du Jour hebt gevolgd maar daar hebben ze beide "de reservetafel". Daar zie je het grote verschil tussen Haagse humor en Westlandse humor.
Maar goed, zometeen roept er iemand dat het off-topic is. Alhoewel niemand weet wat in dit topic dan wel ontopic is
Dus dit wordt als een fatsoenlijke en ter zake doende opmerking gezien?, daar heb ik dan toch echt een andere mening over.
Waarom zou jij je mening wel mogen ventileren en een ander niet ?
"ik vind" en "daar heb ik (toch) een (andere) mening over" is toch gewoon hetzelfde ?
Fatsoenlijk ?
Ieder stelt z'n eigen fatsoen. Ik vind het in ieder geval niet onfatsoenlijk (en dat is dan weer mijn mening).
Ter zake doende ?
Jouw opmerkingen zijn in het kader van de gestelde vraag ook weinig ter zake doende
Al begrijp ik ook niet wat er nou exact 'viespeuk' is aan de topicstarter. Maar dat kan een regionaal verschil zijn. Een pedofiel is een viespeuk. Of iemand die zich maar 1 keer per week wast. Dat zijn voor de Vlamingen 'viespeuken'. Maar iemand die verhaaltjes verzint of die het soort intelligentie heeft waardoor ze het talent hebben om zich in de nesten te werken, daar zou een Vlaming het woord 'viespeuk' niet echt mee associeren.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx* Ons leven in Oakville, ON
kastelke schreef:Al begrijp ik ook niet wat er nou exact 'viespeuk' is aan de topicstarter. Maar dat kan een regionaal verschil zijn. Een pedofiel is een viespeuk. Of iemand die zich maar 1 keer per week wast. Dat zijn voor de Vlamingen 'viespeuken'. Maar iemand die verhaaltjes verzint of die het soort intelligentie heeft waardoor ze het talent hebben om zich in de nesten te werken, daar zou een Vlaming het woord 'viespeuk' niet echt mee associeren.
Ja dat is het letterlijk. Maar gewoon ff een opmerking, relax jongens niks aan de hand. Ik zeg dat zo vaak.
Als een vriend klaagt over zijn nieuwe vriendin en hij praat er 10 minuten over en dan eindig ik het onderwerp met "ik ken dr niet maar ik vind haar nu al een *beep*). Breekt lekker het ijs en meteen ander onderwerp.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.