Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Texas - een staat apart binnen de VS...?
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Waarom verhuizen er dan zoveel Texans naar Colorado? Bij ons in de wijk zijn er in de laatste 6 maanden 4 gezinnen uit Texas komen wonen. Overigens kwamen 3 ervan uit Houston of omgeving. De ander uit San Antonio, maar ik denk dat hij niet telt want hij was overgeplaatst door zijn werk. De anderen zijn uit eigen keuze hiernaartoe gekomen.
- houstonwehaveaproblem
- Amerika-expert
vanwege het klimaat? Ik ken ook mensen die nu ze wat ouder worden zijn verhuisd van Texas naar Colorado, puur en alleen vanwege het klimaat. Het is natuurlijk ook erg heet in Houston en dat gecombineerd met een hoge luchtvochtigheid...niet iedereen houdt daarvan.Loek schreef:Waarom verhuizen er dan zoveel Texans naar Colorado? Bij ons in de wijk zijn er in de laatste 6 maanden 4 gezinnen uit Texas komen wonen.
En misschien eens interessant om na te vragen waarom die gezinnen zijn verhuisd?
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
-
redscorpionsting
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
HIII Ik ben zelf ook gek op Texas en ben ook op verschillende plekken geweest het is echt een stad apart en wat mij opvalt DONT MESS WITH TEXAS wel ik pas mij lekker aan de gewoontes van mijn toekomstige vrouw ,(maar vergeet mijn mix cultuur niet suricuranedelander)ze wil niet in Nederland wonen,wel like my mother told me boy you live in Rome march like the Romans
YOU WANT TO LIVE IN TEXAS WALK TALK AND LIVE LIKE A TEXAN OR GO TO HELL
KIJK NAAR DE FILM THE ALEMO dan begrijp je hun trots
Wat ik wel lekker vind is dat ik bepaalde groentes in de walmart kan krijgen of in grogers
YOU WANT TO LIVE IN TEXAS WALK TALK AND LIVE LIKE A TEXAN OR GO TO HELL
Wat ik wel lekker vind is dat ik bepaalde groentes in de walmart kan krijgen of in grogers
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
We hadden een klein buurt feestje hier, en alle voormalige Texanen waren van de partij. Ik heb eens voorzichtig gevraagd wat hun naar Colorado had gebracht. Alle drie waren het erover eens dat klimaat nummer een was. Ze komen allen uit Houston en waren de hoge luchtvochtigheid daar gewoon zat. Twee van de gezinnen hadden in Denver vooruitzicht op een mogelijke baan, vandaar dat ze hiernaartoe verhuisden. Een stel had besloten te verhuizen voordat het huricane seison weer begon, want zij hebben daar met enige regelmaat schade meegemaakt. Na Katrina hadden zij besloten niet af te wachten of mogelijk de volgende keer hun huis met de grond gelijk gemaakt zou worden. Zij waren maar met zijn tween, dus hebben hun banen opgezegd en zijn naar Colorado gereden. Beiden vonden hier relatief snel weer werk en zeggen geen spijt te hebben van hun beslissing.Loek schreef:Nog geen gelegeheid voor gehad, maar ik zal het eens doen. Ik zal er dan nog wel op terugkomen hier.houstonwehaveaproblem schreef: En misschien eens interessant om na te vragen waarom die gezinnen zijn verhuisd?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3164 Weergaves
-
Laatste bericht door Loek
-
- 5 Reacties