Zion National Park.
Your Father's Mustache was een keten van nacht clubs, ik geloof niet meer dat ze bestaan. Ik zal eerlijk toegeven dat ik er ook ooit ben geweest, ofwel ja ik ben inmiddels een ouwe zak. Ik heb in diezelfde periode het ook gepresteerd om "Studio 54" binnen te komen op oudejaars avond. Biertje gedronken en gekletst met Telly Savallas en Peter Ustinov. Jammer dat ik daar geen fotos van heb.Bas560SEL schreef: Leuke sfeerfotos! Ik vraag me af wat dat voor tent geweest moet zijn "Your Father's Mustache"![]()
Ik heb ook echt genoten toen ik alle dia's heb door zitten spitten! Ik ken die beelden inderdaad alleen uit boeken en uit films!Georgie schreef:Als je dan nu leest dat dit gewoon een echt oud plaatje is
Ik had al zo'n vermoeden.Loek schreef:Your Father's Mustache was een keten van nacht clubs, ik geloof niet meer dat ze bestaan. Ik zal eerlijk toegeven dat ik er ook ooit ben geweest, ofwel ja ik ben inmiddels een ouwe zak. Ik heb in diezelfde periode het ook gepresteerd om "Studio 54" binnen te komen op oudejaars avond. Biertje gedronken en gekletst met Telly Savallas en Peter Ustinov. Jammer dat ik daar geen fotos van heb.Bas560SEL schreef: Leuke sfeerfotos! Ik vraag me af wat dat voor tent geweest moet zijn "Your Father's Mustache"![]()
Dat komt als geroepen!! Wij hebben zitten twijfelen of het volgend jaar The Deep South moet gaan worden, of toch de staten Washington en Oregon, en we hebben nu voor dat laatste gekozen. Dus mooie plaatjes van de Oregon Coast zijn heel welkom, dan kunnen wij alvast inspiratie opdoen voor de nieuwe routeAnnInBC schreef: Wij zijn net een weekje terug van de Oregon Coast en ben nog bezig met het verwerken van al mijn foto's...maar ik zal de komende dagen proberen om er hier enkele neer te zetten!