Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
bio afbreekbare zonnecreme
- Arlette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
bio afbreekbare zonnecreme
Wanneer we op Oahu zijn, willen we toch gaan zwemmen met dolfijnen in het Sea Life Park. Nu vraagt men daar wel om bio-afbreekbare zonnecreme te gebruiken als bescherming van de dieren (wat ik ook begrijp
) maar nu is mijn vraag : waar vind ik die? Ik heb hier al op verschillende sites gezien en nergens staat er op bio-afbreekbaar. Hebben we dit hier niet (ik zit in België), noemt het misschien anders en welke merken hebben dit dan wel (mag eventueel in de USA zijn)? Als ik het echt niet kan vinden dan zal ik die dag maar geen sunscreen opsmeren maar ik had het toch liever wel gedaan omdat het ginder zo warm is. 
Re: bio afbreekbare zonnecreme
Vorig jaar in Mexico ook gezien. Ze verkopen het dus op de plekken waar ze het verplicht stellen ! Mijn vrouw heeft ook lokaal gezocht en kon het niet vinden.
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat dit gewoon een commercieel truckje is om handel binnen te halen. Als zonnebrand olie zo slecht is waarom mag het dan wel op je huid ?
Als je tegenwoordig een sticker bio, green of afbreekbaar ergens opplakt, mag het duur(der) zijn en kopen de mensen het wel. Zeker in een land als Mexico, waar echt niet op het milieu gelet wordt, was dit gewoon een lachtertje. Als je kijkt naar alle olielekkende boten, zwerfafval, uitlaatgassen en allerlei andere rotzooi komt het op mij over dat dit een manier is om de ''eco-vriendelijke'', rijke, westerse toeristen iets extra's uit de mouw te kloppen.
Maar misschien ben ik veel te cynisch en is het wel goed om dit te gebruiken.
Ik heb geen verstand van zonnebrandolie
Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat dit gewoon een commercieel truckje is om handel binnen te halen. Als zonnebrand olie zo slecht is waarom mag het dan wel op je huid ?
Als je tegenwoordig een sticker bio, green of afbreekbaar ergens opplakt, mag het duur(der) zijn en kopen de mensen het wel. Zeker in een land als Mexico, waar echt niet op het milieu gelet wordt, was dit gewoon een lachtertje. Als je kijkt naar alle olielekkende boten, zwerfafval, uitlaatgassen en allerlei andere rotzooi komt het op mij over dat dit een manier is om de ''eco-vriendelijke'', rijke, westerse toeristen iets extra's uit de mouw te kloppen.
Maar misschien ben ik veel te cynisch en is het wel goed om dit te gebruiken.
Ik heb geen verstand van zonnebrandolie
As je bang bent om te verbranden, zou ik gewoon shirt met UV protectie aandoen, probleem opgelost. Klinkt inderdaad nogal onzinnig, die bio-afbreekbare zonnebrandcreme 
- Arlette
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Dit denk ik dus ook. Daarom ga ik waarschijnlijk wel geen zonnecreme opdoen die dag vooraleer we in het water gaan , althans niet in het zicht van de personen ginder. Misschien doe ik er wel in de hotelkamer op voor onderweg en wanneer we dan terug uit het water komen en onze kleren terug aandoen, dan kunnen we er terug opsmeren. Voor in het water zelf doen we toch een short en tshirt bij aan.Ik kan me niet van de indruk onttrekken dat dit gewoon een commercieel truckje is om handel binnen te halen.