Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
opladen in vliegtuig
opladen in vliegtuig
Weet iemand of je in het vliegtuig (United Airlines, boeing 767) ook je ipad en telefoons op kunt laden??
Re: opladen in vliegtuig
Kan volgens mij alleen in business en first class.
Niet in Economy (Plus) inderdaad: http://www.seatguru.com/airlines/United ... -300_B.php
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Dat gaat niet lukken, zorg voor een (verloop) stekker zodat je op een eventuele tussenstop de boel weer bij kunt laden.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
wij konden op onze Delta-vlucht van Amsterdam naar Seattle (vlucht van 10u en 20minuten) ook niet laden, maar hebben toch op de iPad naar 3 films gekeken en ook nog wat zitten lezen.
Bij aankomst in Seattle hadden we nog 65% batterij over. Dus niet echt een groot probleem.
Bij aankomst in Seattle hadden we nog 65% batterij over. Dus niet echt een groot probleem.
En in de WCmtl schreef:Kan volgens mij alleen in business en first class.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij Continental zaten er 110V stopcontacten tussen de stoelen, maar de power is gelimiteerd. In mijn geval kon ik de laptop op 65% battery handhaven gedurende de vlucht van Newark naar New Delhi (14 uur), maar hij laadde het niet verder op. United had ook stopcontacten in economy op een vlucht van Denver naar Portland die ik laatst nam. Het zijn meestal 2 stopcontacten voor 3 stoelen
Dank voor alle reacties. Ik reken er maar niet op en neem alles goed opgeladen mee. Als het wel kan is t mooi meegenomen. Tijdens onze overstap gaat t niet lukken....nog geen twee uur in Houston.....
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik heb bij Continental ook al een paar keer gewone stopcontacten tussen de stoelen gehad, per drie stoelen inderdaad twee stuks.Werkt perfect, maar jammer genoeg nog niet echt standaard in de industrie.
Bij Iceland air: USB aansluiting, ook in de economyclass!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Iemand ervaringen hierover bij airberlin??
2024 Florida
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
2019 West-Amerika
2015 Florida
2012 West-Amerika
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Hoi,
Op de vluchten van Amsterdam naar de VS met een 767 is nu ook in de economy class voor elke 2 stoelen een stroompunt,wel een verloop meenemen want het blijft wel 110 volt en een us stekker.
Albert.
Op de vluchten van Amsterdam naar de VS met een 767 is nu ook in de economy class voor elke 2 stoelen een stroompunt,wel een verloop meenemen want het blijft wel 110 volt en een us stekker.
Albert.
@laguna62. Bedoel je dat we een werelstekker (die we straks ook in de hotels gaan gebruiken) mee moeten nemen tijdens de vlucht?
Je hebt ook kleine verloopstekkertjes, die zijn wat handiger voor onderweg.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Toen wij in februari terugvlogen van Chicago naar Amsterdam zaten we in een hele oude 767 met de meeste simpele vorm van entertainment en geen enkele mogelijkheid om iets op te laden. Het toestel was inderdaad heel hard aan een upgrade toe en gezien jouw ervaring zetten ze die dan inmiddels ook in. Maar er zijn in de United vloot nog steeds een hoop 767's die geen upgrade gehad hebben.laguna62 schreef:Hoi,
Albert.
Op het nieuwe entertainmentsysteem zit een USB aansluitingMyloki schreef:Iemand ervaringen hierover bij airberlin??
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 518 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x