Kastelke gaf je twee links, niets meer. Er werd dus niets gezegd over jouw leeftijd. Jouw reactie was dus niet alleen op te vatten als respectloos, maar was gewoonweg respectloos. Gezien verdere antwoorden jou verder klaarblijkelijk niet interesseren, zal ik dit topic afsluiten met het enige juiste antwoord op dit gebeuren: als jij van je US Citizenship af wil, dan moet je $450 betalen.FlyingHollander schreef: . Dat de eerste zin als respectloos wordt gezien kan ik begrijpen, maar ik probeer alleen maar aan te geven dat ondanks mijn leeftijd ik ook in staat ben om me in het onderwerp te verdiepen. Leeftijd zegt niet alles, en alleen al het feit dat ik hiermee bezig ben zou al moeten aangeven dat ik volwassen genoeg ben om tot dit besluit te komen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ik wil mijn Amerikaanse nationaliteit niet meer
Re: Ik wil mijn Amerikaanse nationaliteit niet meer
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht