Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belgische identiteiskaart maar geldig tot september
-
kastelke
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Belgische identiteiskaart maar geldig tot september
Ik voel me zeer ervaren. Ik heb Belgisch rijbewijs model nr. 1. Uitgegeven van voor 1989... 
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
Pascal
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Zou het nieuwe rijbewijs in België, type bankkaart, het internationale rijbewijs overbodig maken?
Of dromen we nu te veel?
Of dromen we nu te veel?
ja hoor, alleen niet voor mensen die zich overal zorgen over maken. Kijk als een agent moeilijk doet over jouw EU rijbewijs dan doet die ook moeilijk met zo een lelijk internationaal rijbewijs.
Recent nog een dame in postkantoor moeten terecht wijzen die me om mijn paspoort vroeg. Stelde dan maar voor mijn identiteitskaart te geven, lol.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
kalaman schreef:@annick&erwin : Europees rijbewijs niet vergeten...
Het eerste wat ik dacht "niet doen,deze opmerking"
-
annick&erwin
- Amerikafan
Ja, dom van mij. Ik wist niet dat zo'n kleine opmerking zo'n gevolgen konden hebben.
Maar ja, ik denk maar bij mezelf: beter wat bezorgd zo'n over de grootste reis die ik in mijn leven heb gemaakt, dan mezelf druk maken over elke kleine opmerking die op het forum wordt gezet zoals sommige hier!
Maar ja, ik denk maar bij mezelf: beter wat bezorgd zo'n over de grootste reis die ik in mijn leven heb gemaakt, dan mezelf druk maken over elke kleine opmerking die op het forum wordt gezet zoals sommige hier!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 2468 Weergaves
-
Laatste bericht door fietser
-
- 7 Reacties