Na een goede suggestie hebben we nu ook een extra profielveld waar je kan aangeven hoeveel x je de V.S. bezocht hebt. Via je gebruikerspaneel, onder profiel, kun je dit invullen.
Niet vergeten telkenmale aan te passen na je volgende reis
Voor de emigranten is dit natuurlijk niet zo relevant.
Het vermelden van het aantal reizen vind ik wel een handige toevoeging.
Zo kun je namelijk een beetje de US reiservaring van een Topic-starter of reageerder inschatten.
Aan de hand van het aantal forumberichten is dit namelijk altijd duidelijk, sommigen hebben 500+ berichten alleen al voor de planning van hun 1e reis....
Stan.Gobien schreef:Na een goede suggestie hebben we nu ook een extra pofielveld waar je kan aangeven hoeveel x je de V.S. bezocht hebt. Via je gebruikerspaneel, onder profiel, kun je dit invullen.
Nier vergeten dan aan te passen na je volgende reis
Voor de emigranten is dit natuurlijk niet zo relevant.
Top! Wellicht ook even een apart topic aan wijden? Want ik denk dat veel leden dit over het hoofd zien.. het heeft nu tenslotte meegelift met het andere (partner) veld.
bluemoon schreef:Het vermelden van het aantal reizen vind ik wel een handige toevoeging.
Zo kun je namelijk een beetje de US reiservaring van een Topic-starter of reageerder inschatten.
Aan de hand van het aantal forumberichten is dit namelijk altijd duidelijk, sommigen hebben 500+ berichten alleen al voor de planning van hun 1e reis....
Maar soms is het aantal bezoeken ook geen maatstaf voor ervaring...
bluemoon schreef:Het vermelden van het aantal reizen vind ik wel een handige toevoeging.
Maar soms is het aantal bezoeken ook geen maatstaf voor ervaring...
Zoals het aantal berichten op het forum ook geen maatstaf is voor ervaring...
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
Aantal forumberichten of Amerika-reizen wil mijns inziens ook niets zeggen (daar ben ik het levend bewijs van)
Ik ben 5 keer in Amerika geweest, waarvan ik de eerste keer nog maar 9 jaar oud was... en twee keer een vluchtig midweekje naar DC .. Iemand die daar tegenover slechts 1 uitgebreide rondreis heeft gemaakt aan de Westkust kan veel meer vertellen bij wijze van spreken.
Dude schreef:
Sandy schreef:Ik ben wel benieuwd wie het vaakst in Amerika is geweest ...
Ik vermoed Roland (coyote) of Marjan (hekkie)
Voor de echte hardcore-bezoekers had er uiteraard ook een optie "de tel kwijt" moeten zijn
Sandy schreef:Aantal forumberichten of Amerika-reizen wil mijns inziens ook niets zeggen (daar ben ik het levend bewijs van)
Ik ben 5 keer in Amerika geweest, waarvan ik de eerste keer nog maar 9 jaar oud was... en twee keer een vluchtig midweekje naar DC .. Iemand die daar tegenover slechts 1 uitgebreide rondreis heeft gemaakt aan de Westkust kan veel meer vertellen bij wijze van spreken.
Mee eens. Hier 7 tripjes, waarmee ik hier helemaal geen slecht figuur lijk te slaan. Maar die tripjes waren opgeteld een goede 5 weken, en dan ook nog met de nodige herhaling. En nog steeds geen echte rondreis. Ter vergelijk: 3 trips naar Japan waren goed voor een kleine 9 weken. Drie keer raden van welk land ik mezelf een redelijke kenner durf te noemen en van welk land slechts een beginneling...
Filmpjes van mijn reizen naar o.a. London 2012 Olympics, Noord-Korea, Taipei, Japan, IJsland, Israël en jawel, zelfs een paar uit Amerika!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.