Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie kent de films met Madea??

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
wiepster
Amerika-expert

Wie kent de films met Madea??

Bericht door wiepster »

Heb hier al veel over gehoord, vanavond bij mijn schoonzus Dvd's bekeken, een Stage play, toneel met publiek, Madea goes to Jail en daarna nog the Movie Madea's Family Reunion gezien.
Stage Play was regelrecht comedy, de movie wat serieuser met Madea in de rol van een wijze oudere zwarte vrouw, gespeeld door Tyler Perry die ook alles geproduceerd en geregisseerd heeft.
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Ik ken ze natuulijk, vanwege mijn affiniteit met AfroAmerikaanse cultuur. Ik heb ze nog niet allemaal gezien, maar Tyler Perry en zijn alter ego Madea is echt een fenomeen hier.

Ik vind het karakter Madea erg leuk, omdat elke zwarte familie wel zo'n figuur in zijn/haar familie heeft. Maar een hele voorstelling rond die Madea lijkt me een beetje veel. Ik heb haar voor het eerst gezien in Diary of a Mad Black Woman.
SEEING IS BELIEVING
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Ik dacht al dat je zou antwoorden :wink: .
De film was ook goed en minder Madea, het toneelstuk was juist erg losjes...kan het niet anders omschrijven??, meer een klucht, maar weer met veel liedjes..oude herkenbare...aanrader!!!
doreennicole
Amerika-expert

Bericht door doreennicole »

Ja, ik ben toch een beetje de African American expert on het forum, he? :D :D

Ik ga binnenkort eens een hele sessie Madea doen. Ik heb de DVD's in mijn Netflix* queue staan.

* Netflix is een online DVD rental, waarbij de DVD's thuisbezorgd worden en via de post teruggestuurd.
SEEING IS BELIEVING
wiepster
Amerika-expert

Bericht door wiepster »

Yep, en Madea in Jail moet je zeker gaan kijken, met je reisplannen naar Hotlanta :wink: .
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Toevallig heb ik Madea vorige week voor het eerst gezien in een Oprah Show. Dat was naar aanleiding van de film "Madea goes to jail". Oprah had Tyler Perry zelf te gast en tevens een interview met Madea via een groot scherm. Een hele fascinerende dame........ :wink:

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer