Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis dude, Nr 4 : Westcoast Trip : Seattle - Las Vegas
Re: Reis dude, Nr 4 : Westcoast Trip : Seattle - Las Vegas
Yeehaw, blijven jullie lang in Seattle, zoja waar overnachten jullie?
Wij hebben vanavond, na een lange zoektocht, onze eerste overnachtingen vastgelegd !
In Seattle hebben we twee nachten geboekt in the Moore hotel, lekker centraal gelegen. Alleen voor de wagen moeten we nog ergens een oplossing zoeken, maar uit een ander topic op het forum heb ik begrepen dat er vlakbij een parking moet zijn voor 12$/dag.
Deze week nog wat andere dingen vastleggen. Boeing tour boeken, Alcatraz tour boeken, ....
Vraag is: waar zouden we in onze periode nog hotels moeten boeken ?? Forks misschien ook best ? Mount Rainier ? Na Mount Rainier zou ik liever niets meer boeken tot in San Francisco om onze opties open te houden ivm het weer. Is dat te doen in Oregon en North California , in september ?
Bart
Wij hebben vanavond, na een lange zoektocht, onze eerste overnachtingen vastgelegd !
In Seattle hebben we twee nachten geboekt in the Moore hotel, lekker centraal gelegen. Alleen voor de wagen moeten we nog ergens een oplossing zoeken, maar uit een ander topic op het forum heb ik begrepen dat er vlakbij een parking moet zijn voor 12$/dag.
Deze week nog wat andere dingen vastleggen. Boeing tour boeken, Alcatraz tour boeken, ....
Vraag is: waar zouden we in onze periode nog hotels moeten boeken ?? Forks misschien ook best ? Mount Rainier ? Na Mount Rainier zou ik liever niets meer boeken tot in San Francisco om onze opties open te houden ivm het weer. Is dat te doen in Oregon en North California , in september ?
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
In Forks zou ik zeker reserveren. Het is een heel klein plaatsje en er zitten maar een paar hotels. Wij waren er natuurlijk in augustus maar toen heb ik veel mensen gezien die geen hotel meer konden krijgen, alles zat vol. Ik zou het risico niet nemen denk ik want er zitten geen andere plaatsen in de buurt.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik sluit me aan bij Marjon, in Forks is het best iets te reserveren om te voorkomen dat je geen slaapplaats hebt. Het park is zo groot en als je buiten het park moet slapen ben je veel extra tijd kwijt aan het reizen. Zelfs vanuit Forks ben je al veel tijd daaraan kwijt.
Bij Mount Rainier zou ik niet reserveren, je hebt grote kans dat de berg in de wolken licht en het slecht weer, dan zit je met je reservering. Of maak een reservering die je tot de dag zelf kunt annuleren, dan kun je het weerbericht volgen. Wij hebben het park overgeslagen vorig jaar in verband met slecht weer. Langs de kust in Oregon vind je genoeg overnachtingsmogelijkheden, wij hebben het in september 2008 helemaal op de bonnefooi gedaan en geen moeite gehad een plek te vinden. Maar ook in andere delen van Oregon zal dat niet moeilijk zijn vermoed ik.
Bij Mount Rainier zou ik niet reserveren, je hebt grote kans dat de berg in de wolken licht en het slecht weer, dan zit je met je reservering. Of maak een reservering die je tot de dag zelf kunt annuleren, dan kun je het weerbericht volgen. Wij hebben het park overgeslagen vorig jaar in verband met slecht weer. Langs de kust in Oregon vind je genoeg overnachtingsmogelijkheden, wij hebben het in september 2008 helemaal op de bonnefooi gedaan en geen moeite gehad een plek te vinden. Maar ook in andere delen van Oregon zal dat niet moeilijk zijn vermoed ik.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Dude,
Wij slapen in Quileute http://www.quileuteoceanside.com (Indiaans dorpje waar Jake en de weerwolven vandaan komen). Misschien het bekijken waard. Maar of het goed is kan ik pas na 17-8 vertellen.
In Packwood slapen we in Crest trail lodge. Ik ben ook nog aan het piekeren voor alternatieve route ivm slecht weer , maar hoe zou ik 2 nachten kunnen opvullen ? mi te weinig om naar Oregon door te reizen
Wij slapen in Quileute http://www.quileuteoceanside.com (Indiaans dorpje waar Jake en de weerwolven vandaan komen). Misschien het bekijken waard. Maar of het goed is kan ik pas na 17-8 vertellen.
In Packwood slapen we in Crest trail lodge. Ik ben ook nog aan het piekeren voor alternatieve route ivm slecht weer , maar hoe zou ik 2 nachten kunnen opvullen ? mi te weinig om naar Oregon door te reizen
Geen reservering nog gemaakt Bart. We landen al om 12.00 en gaan dan op zoek naar een hotel waarschijnlijk in Lynnwood. We zijn al eerder in Seattle geweest en blijven buiten de stad. Wellicht Whydbey Isl of San Juan. Gaan wel naar Boeing waarschijnlijk maar ook zonder reservering. Op 9/5 hebben we een etentje met mensen uit Seattle. Daarna een 2 weken loop naar Canada, door Idaho en naar Portland. Daarna een week Or, dan 2 weken naar Utah en dan naar de east coast. Alleen in Moab hebben we een reservering voor de Meet up en verder maken we geen reserveringen. In Olympic, Mt Rainier en St. Helens zijn we al geweest. Mt. Baker en North Cascades onderweg naar Canada. Let op het groene petje bij Boeing 
Wanneer gaan jullie naar Boeing?
Yeehaw

Yeehaw
Ik dacht al dat Fork aangeraden was om te boeken, vandaar vandaag even op zoektocht geweest.
We hebben niet gekozen voor het op het forum vaak terugkomende Forks Motel, maar voor een cabin bij Huckleberry.
Alken: Had ook gekeken waar jij overnacht maar dat was vrij prijzig vonden wij
Ziet er wel knap uit !
Is Port Angeles ook zo'n klein stadje waar boeken aangeraden is of zouden we daar zo terecht kunnen begin september?
Ik heb ook een ruwe planning opgemaakt voor de eerste dagen, waar ik in het begin wat mee geworsteld heb, maar nu het hotel vast ligt in Seattle, denk ik dat het als volgt zal ingedeeld worden:
Brussel - Seattle (Auto ophalen en naar TheMoore hotel)
Seattle (volle dag in Seattle om zoveel mogelijk te bezichtigen)
Seattle - Port Angeles (voormiddag Boeing Fabrieken, namiddag rit richting Port Angeles, welke Ferry ??)
Port Angeles - Forks (voormiddag whalewatch tour, nog te zoeken en te boeken, namiddag Hurricane Ridge en richting Forks)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar bitter weinig zelfonderzoek heb gedaan. Ik ben gewoon te laks geworden na 4 reizen
Ik moet dus dringend aan de bak
Mijn vraag is nu hoe ik Seattle het best kan indelen. Dingen die we willen zien zijn:
-Space Needles
-Avondfoto's maken van Seattle skyline (Kerry park ??)
-Boeing tour (de volgende morgen, nog te boeken)
-Pike Place Market in de vroege morgen?, om 7 uur beginnen ze eraan.
-de Public Library. Mag je er zomaar foto's nemen?
-Duck tour ... aan te raden?
- ....
Tips zijn altijd welkom voor een volle dag Seattle
Bart
We hebben niet gekozen voor het op het forum vaak terugkomende Forks Motel, maar voor een cabin bij Huckleberry.
Alken: Had ook gekeken waar jij overnacht maar dat was vrij prijzig vonden wij

Is Port Angeles ook zo'n klein stadje waar boeken aangeraden is of zouden we daar zo terecht kunnen begin september?
Ik heb ook een ruwe planning opgemaakt voor de eerste dagen, waar ik in het begin wat mee geworsteld heb, maar nu het hotel vast ligt in Seattle, denk ik dat het als volgt zal ingedeeld worden:
Brussel - Seattle (Auto ophalen en naar TheMoore hotel)
Seattle (volle dag in Seattle om zoveel mogelijk te bezichtigen)
Seattle - Port Angeles (voormiddag Boeing Fabrieken, namiddag rit richting Port Angeles, welke Ferry ??)
Port Angeles - Forks (voormiddag whalewatch tour, nog te zoeken en te boeken, namiddag Hurricane Ridge en richting Forks)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog maar bitter weinig zelfonderzoek heb gedaan. Ik ben gewoon te laks geworden na 4 reizen

Ik moet dus dringend aan de bak

Mijn vraag is nu hoe ik Seattle het best kan indelen. Dingen die we willen zien zijn:
-Space Needles
-Avondfoto's maken van Seattle skyline (Kerry park ??)
-Boeing tour (de volgende morgen, nog te boeken)
-Pike Place Market in de vroege morgen?, om 7 uur beginnen ze eraan.
-de Public Library. Mag je er zomaar foto's nemen?
-Duck tour ... aan te raden?
- ....
Tips zijn altijd welkom voor een volle dag Seattle
Bart
Grts, Bart
Yeehaw schreef: Let op het groene petje bij Boeing
Yeehaw

Wij gaan naar boeing op dinsdag 4 september maar ik moet nog boeken. Liefst een vroege tour zodat we namiddag op het gemakje naar Port Angeles kunnen verhuizen.
Bart
Grts, Bart
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kerry Park is inderdaad een mooie plek om avondfoto's te maken, er staat meestal wel een rijtje fotografen opgesteld daar. Prachtig uitzicht van de skyline, met vooral de Space Needle prominent in beeld.Dude schreef:Avondfoto's maken van Seattle skyline (Kerry park ??)
Maar er zijn ook een paar plekken waar je mooie panorama's kunt maken in de avond, met de skyline op een rijtje: Gas Works Park en de weg naar Alki Beach. Op de weg naar Alki Beach heb je een vergelijkbaar overzicht van de stad als op de ferry van Bainbridge Island naar Seattle.
Klik voor de foto:
Skyline vanaf Gas Works Park
Skyline vanaf de weg naar Alki Beach
Wij hebben de markt nooit op dit hele vroege tijdstip bezocht, de ochtend is wel de aanrader. Dan is de bedrijvigheid het leukst om te zien en zijn er niet alleen maar toeristen. Ook het "gooien" met de vissen zie je dan, omdat ze dan de shipments inpakken. Nu gooien ze de hele dag door wel met de vissen, maar dat is alleen om de toeristen te vermaken, en soms moet je dan wachten. Natuurlijk is het dan ook heel druk met toeristen, en dus lastiger foto's maken.Dude schreef:-Pike Place Market in de vroege morgen?, om 7 uur beginnen ze eraan.
Het is leuk om de markt te bezoeken vanaf het Waterfront. Loop dan even langs de waterkant voor enkele mooie plaatjes, en neem de trappen omhoog naar Pikes Place. De moeite!
Ja, geen enkel probleem.Dude schreef:-de Public Library. Mag je er zomaar foto's nemen?
Andere tips:
- Voor een prachtig uitzicht over de stad is Smith Tower ook een aanrader. Niet zo duur als Space Needle, en de kaartjes zijn de hele dag geldig. Kun je dus 's avonds terugkomen eventueel.
- De Underground Tour vond ik ook erg indrukwekkend, maar het kost wel behoorlijk wat tijd. Het verhaal over de stad is wel echt de moeite waard.
- Als je naar de Space Needle gaat, loop dan even op de toren heen naar het EMP. Dat hoef je niet van binnen te bezoeken, maar je kunt mooie foto's maken van het gebouw aan de buitenkant, soms met de Space Needle erbovenuit.
- De Space Needle is ook een prima plek om te lunchen, je kunt dan lekker genieten van het uitzicht en even bijkomen van een drukke ochtend. Zo te horen gaan jullie er een lange dag van maken. ALs je luncht heb je ene minimale besteding van (volgens mij) $25 per persoon, maar de toegang naar het observation deck is dan wel gratis. Je kunt er heel lekker eten, en het uitzicht is er de moeite waard. Reserveer wel vantevoren, zodat je een plekje hebt.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Neem je de Edmonds-Kingston ferry tussen Everett en Port Angeles Bart. Lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Bedankt Jacqueline!
Nog een vraagje. Kerry Park ligt vrij kort bij ons hotel, dus dat is geen probleem, maar als je foto's vanaf Bainbridge Island wil nemen, zal je de ferry moeten nemen. Hoe doe je dat? Helemaal met de auto, of enkel tot aan het vertrekpunt rijden en dan enkel 'te voet' met de ferry mee? Of ligt het te veraf om mooie foto's te maken?
Ik begrijp dat parkeren in Seattle wel eens een probleem kan zijn.
Nog een vraagje. Kerry Park ligt vrij kort bij ons hotel, dus dat is geen probleem, maar als je foto's vanaf Bainbridge Island wil nemen, zal je de ferry moeten nemen. Hoe doe je dat? Helemaal met de auto, of enkel tot aan het vertrekpunt rijden en dan enkel 'te voet' met de ferry mee? Of ligt het te veraf om mooie foto's te maken?
Ik begrijp dat parkeren in Seattle wel eens een probleem kan zijn.
Grts, Bart
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vanaf Bainbridge Island kun je geen mooie foto's nemen van Seattle, dat is simpel te ver weg. De mooiste foto's maak je op de boot. Maar: die staat natuurlijk niet stil, dus panorama's maken is dan niet zo handig. Ik weet niet of je bij de terminal kunt parkeren, maar ik zou de boot in elk geval te voet doen. Volgens mijn informatie kost dat $7, met de auto is veel duurder. Je zult dan wel bij de boot moeten komen. Voordeel van de boot is wel dat je steeds dichterbij de oever komt natuurlijk. De overtocht met de boot kost je wel behoorlijk wat tijd natuurlijk, als je er maar 1 dag bent weet ik niet of dat handig is.
Als je een auto hebt, zou je dus kunnen overwegen om niet de ferry naar Bainbridge Island te nemen, maar te rijden naar Alki Beach, dat ligt aan de andere kant van het water en langs die weg (volgens mijn info is dat de Harbor Avenue) maak je ongeveer dezelfde foto's van de skyline van Seattle als vanaf de boot. Voordeel is dat je daar stil staat en dus pano's kunt schieten, en zelfs avondfoto's kunt nemen.
Deze foto nam ik vanaf Harbor Avenue bijvoorbeeld:

En deze foto's vanaf de boot:

Als je een auto hebt, zou je dus kunnen overwegen om niet de ferry naar Bainbridge Island te nemen, maar te rijden naar Alki Beach, dat ligt aan de andere kant van het water en langs die weg (volgens mijn info is dat de Harbor Avenue) maak je ongeveer dezelfde foto's van de skyline van Seattle als vanaf de boot. Voordeel is dat je daar stil staat en dus pano's kunt schieten, en zelfs avondfoto's kunt nemen.
Deze foto nam ik vanaf Harbor Avenue bijvoorbeeld:

En deze foto's vanaf de boot:

Winston Churchill
Winston Churchill
Nogmaal dank Jacqueline!
Ziet er goed uit vanaf Alki Beach. Als ik dan ook vanaf Kerry Park avondfoto's kan maken ben ik tevreden.
Wat betreft de ferry, wij gaan dinsdag vroeg in de voormiddag dus naar Boeing, nadien misschien nog even 'iets' in de stad doen en dan oversteken richting Port Angeles of omgeving.
Welke ferry nemen we dan best ? Edmonts - Kingston ? Seattle - Bainbridge Island? Hoe zijn de wachttijden?
En zou het zo druk zijn in Port Angeles zodat we moeten boeken of kunnen we er wel terecht?
Op zich maakt het mij niet zo veel uit om te boeken, omdat we toch de dag ervoor en ook de dag erna al geboekt hebben.
Bart
Ziet er goed uit vanaf Alki Beach. Als ik dan ook vanaf Kerry Park avondfoto's kan maken ben ik tevreden.
Wat betreft de ferry, wij gaan dinsdag vroeg in de voormiddag dus naar Boeing, nadien misschien nog even 'iets' in de stad doen en dan oversteken richting Port Angeles of omgeving.
Welke ferry nemen we dan best ? Edmonts - Kingston ? Seattle - Bainbridge Island? Hoe zijn de wachttijden?
En zou het zo druk zijn in Port Angeles zodat we moeten boeken of kunnen we er wel terecht?
Op zich maakt het mij niet zo veel uit om te boeken, omdat we toch de dag ervoor en ook de dag erna al geboekt hebben.
Bart
Grts, Bart
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Let op, de foto's maak je niet op Alki Beach zelf, maar op de route ernaar toe.
Wat de ferry's betreft: die discussie hebben we eerder al eens gevoerd. Ik meen me te herinneren dat de ferry van Edmonds naar Kingston vaker vaart dan die van Seattle naar Bain Bridge Island. Wij hebben de route andersom gedaan, en we hebben gekozen voor de laatste. Juist vanwege het uitzicht leek me dat leuk, voor de rijroute maakt het niet zoveel uit volgens mij. Over de wachttijden kan ik niet zoveel zeggen, dat zal ook van het tijdstip en de datum afhangen. Wij waren er in het voorjaar, niet in het hoogseizoen. Ik had wel de vaartijden meegenomen, en onze route daarop afgestemd.
Of je moet boeken in Port Angeles weet ik niet zo goed. Wij hebben er alleen gegeten, we zijn er niet gebleven. Maar als het niet veel uitmaakt, waarom boek je dan niet gewoon? Ik weet wel een heel leuk eettentje in Port Angeles: First Street Haven. Ontzettend leuk en heel authentiek eettentje (heel klein ook). Wij kwamen er terecht via de winkel bij Michaels Divine Dining, die tip kregen we volgens mij van Elke, maar het was gesloten helaas (alleen voor diner geopend, en wij waren rond lunch daar). Het winkeltje daar is wel erg leuk, daar moet je wel even rondkijken. Het was de dame in het winkeltje die ons naar First Street Haven stuurde. Je moet alleen even googlen voor een adres, als je het wil proberen.
Wat de ferry's betreft: die discussie hebben we eerder al eens gevoerd. Ik meen me te herinneren dat de ferry van Edmonds naar Kingston vaker vaart dan die van Seattle naar Bain Bridge Island. Wij hebben de route andersom gedaan, en we hebben gekozen voor de laatste. Juist vanwege het uitzicht leek me dat leuk, voor de rijroute maakt het niet zoveel uit volgens mij. Over de wachttijden kan ik niet zoveel zeggen, dat zal ook van het tijdstip en de datum afhangen. Wij waren er in het voorjaar, niet in het hoogseizoen. Ik had wel de vaartijden meegenomen, en onze route daarop afgestemd.
Of je moet boeken in Port Angeles weet ik niet zo goed. Wij hebben er alleen gegeten, we zijn er niet gebleven. Maar als het niet veel uitmaakt, waarom boek je dan niet gewoon? Ik weet wel een heel leuk eettentje in Port Angeles: First Street Haven. Ontzettend leuk en heel authentiek eettentje (heel klein ook). Wij kwamen er terecht via de winkel bij Michaels Divine Dining, die tip kregen we volgens mij van Elke, maar het was gesloten helaas (alleen voor diner geopend, en wij waren rond lunch daar). Het winkeltje daar is wel erg leuk, daar moet je wel even rondkijken. Het was de dame in het winkeltje die ons naar First Street Haven stuurde. Je moet alleen even googlen voor een adres, als je het wil proberen.
Winston Churchill
Winston Churchill
Ik had deze post van jouw helemaal gemist zie ik nu Yeehaw. Wellicht tegelijkertijd aan het schrijven, al krijg je normaal eerst een melding als je op bevestigt drukt.Yeehaw schreef:Neem je de Edmonds-Kingston ferry tussen Everett en Port Angeles Bart. Lijkt mij het meest voor de hand liggend.
Wellicht zullen we deze ferry nemen ja, lijkt mij het korste en het snelste. Na boeing rijden we terug naar Seattle om er misschien nog wat kleine dingen te doen vooraleer de oversteek te maken.
Wat de boeing tour betreft. Wij gaan dus op dinsdag 4 september, ofwel de 09u00 of de 10u00 tour, zeker niet later. Ik ga dit wel op voorhand boeken om zeker te zijn van een plekje want dit wil ik absoluut niet missen. Als je een koffie'tje wil drinken samen hoor ik het wel

Ondertussen hebben we ook geboekt voor Las Vegas, voor het eerst via priceline en we hebben de Vdara gekregen voor de ronde prijs van 120$ ecl tax. Op zich wel een mooie prijs voor 5* (we zitten in een erg drukke periode in Las Vegas aan alle prijzen te zien).
Geboekt zijn dus:
Seattle : The Moore Hotel
Forks : Huckleberry cabin
Las Vegas : Vdara
Jacqueline, je geeft hier wat hoger op dat je voor Mount Rainier niet zou boeken ivm het weer.
Maar voor Mount Rainier vraag ik me af of ik er diezelfde avond nog terecht kan, voor twee overnachtingen als het weer goed zou zijn. Bedankt ook voor de fototips. Zou jijzelf de oversteek met de ferry (zonder auto) maken als je maar zo weinig tijd hebt? Enkel voor de skyline te zien, al kunnen we dat de dag ook zien als we naar Port Angeles rijden.
Wellicht is het meer dan genoeg als ik op de eerste avond ergens aan Harbor Avenue foto's ga maken, en dan naar Kerry Park.
Verder zoeken we nog iets in San Francisco, wellicht ook via priceline, en eventueel Port Angeles omdat dat toch zo goed als vast ligt dat we daar passeren. De rest laten we wellicht open.
Bart
Grts, Bart
- Jasmino
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee Bart, dat zou ik niet doen -heen en weer- als ik zo weinig tijd tot mijn beschikking had. Echter, je reist later naar Port Angeles. Je zou dan de ferry naar Bainbridge island kunnen nemen (one way) en vandaaruit doorreizen naar Port Angeles. Dan sla je 2 vliegen in 1 klap. Vanaf de andere ferry heb je dat uitzicht niet.
Winston Churchill
Winston Churchill
Eens met Mt Rainier. De dag dat we aankwamen op onze vorige reis lag hij er prachtig bij. De volgende dag in de wolken. We zijn er toen wel heen gereden de berg op zelf tot we sneeuw hadden maar de uitzichten waren 0.
Ik hoop dat onze reis doorgaat ivm wat gezondheidsproblemen. We zullen zien.
Ik hoop dat onze reis doorgaat ivm wat gezondheidsproblemen. We zullen zien.
Oei Hans, hopelijk niet te ernstig
Veel sterkte en hopelijk komt het toch snel goed.
Mount Rainier niet boeken dus

Mount Rainier niet boeken dus

Grts, Bart
Na dagen en dagen zoeken voor een hotel in San Francisco hebben we vandaag dan toch maar eens geboekt.
Wat een prijzen zeg !! pfoew.
We zitten nu voor redelijk veel geld in de Motel 6 downtown (Geary St.), 476 exl tax, voor 4 nachten.
Eerst hadden we nog enkele motels genoteerd in de Marina Area (Lombard Street) in diezelfde prijsklasse maar kozen voor Motel 6 omdat we de wagen op de dag dat we SF verlaten moeten gaan afhalen in O'Farell street en dat is dus op wandelsafstand van Motel 6.
Ook in Port Angeles hebben wij geboekt, een super 8. De eerste 5 nachten liggen nu vast, tussenin nog alles open, San Francisco dan weer geboekt. Na SF weer enkele dagen vrij te kiezen en de laatste dagen slapen we in de Vdara in Las Vegas, 4 nachten gewonnen via Priceline.
Bart
Wat een prijzen zeg !! pfoew.
We zitten nu voor redelijk veel geld in de Motel 6 downtown (Geary St.), 476 exl tax, voor 4 nachten.
Eerst hadden we nog enkele motels genoteerd in de Marina Area (Lombard Street) in diezelfde prijsklasse maar kozen voor Motel 6 omdat we de wagen op de dag dat we SF verlaten moeten gaan afhalen in O'Farell street en dat is dus op wandelsafstand van Motel 6.
Ook in Port Angeles hebben wij geboekt, een super 8. De eerste 5 nachten liggen nu vast, tussenin nog alles open, San Francisco dan weer geboekt. Na SF weer enkele dagen vrij te kiezen en de laatste dagen slapen we in de Vdara in Las Vegas, 4 nachten gewonnen via Priceline.
Bart
Grts, Bart
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
ja, SF is heel duur he?! Wij hebben dat nu onze reis in canada met Calgary, als die ketenhotels ook veel geld.
wij hadden in SF trouwens de Columbus Motor inn, die was heel goed gelegen en van prijs nog te doen, zo'n 150 dollar per nacht incl parking maar dat is nog altijd meer dan wat jij nu betaalt...
Je kan al beginnen aftellen! nog een maand ongeveer voor jullie?

wij hadden in SF trouwens de Columbus Motor inn, die was heel goed gelegen en van prijs nog te doen, zo'n 150 dollar per nacht incl parking maar dat is nog altijd meer dan wat jij nu betaalt...
Je kan al beginnen aftellen! nog een maand ongeveer voor jullie?
Hebben jullie al geboekt voor Boeing?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 1083 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa