Ik vind het jammer dat er nu gesuggereerd wordt dat ik de beslissingen van mods in twijfel trek. Dat is namelijk totaal NIET het geval. Als de mods bij wijze van spreken zeggen "Ik sluit dit topic omdat een citroen geel is" dan is dat zo en daar heb ik me dan bij neer te leggen. Dat heb ik al eens eerder aangegeven. Dit forum is van jou, Dennis en jij maakt, tezamen met je team, de regels en ik ben slechts een bezoeker en mag er gebruik van maken en daarbij moet ik de regels in acht nemen.
Maar in dit geval probeer ik te achterhalen op basis waarvan topics gesloten worden. Ik heb er voor gekozen om een discussie te starten om de simpele reden dat ik me tegelijkertijd afvroeg of ik de enige was die dit zo ervaarde. Als er bij wijze van spreken nu 10 reacties waren gekomen in de trant van "Ziva je bent gek, het is toch heel logisch dat dat topic gesloten werd" had ik ook een antwoord gekregen op de vaag die ik stelde namelijk dat ik gek ben

Het is toch niet vreemd dat je, als je op het forum zit en aan het lezen bent op een pagina, je een reactie voelt opkomen die je vervolgens wilt plaatsen en je dat niet kunt doen omdat het topic op slot zit, je je af gaat vragen waarom dat dan zo is? Dat is wat ik doe, niets meer en niets minder. Ik zou het namelijk in het vervolg prettig vinden als ik bij wijze van spreken al aan zie komen dat een topic gesloten wordt omdat ik bekend ben met de criteria.
@ Anna68 Het ging me niet om jou persoonlijk (en ik reken jou niets aan hoor!!), het ging me ter illustratie van het feit dat waar jij een bepaalde mening had iemand anders net zo goed een totaal andere mening kan hebben (in dit geval waarom het topic niet gesloten moest worden). En ja, jij bent vrij om dit in het topic op te merken net zoals iemand vrij is om een bot antwoord aan een nieuw iemand te geven (waar het andere topic over ging). Je kunt je alleen wel afvragen wat de toegevoegde waarde is van zo'n opmerking natuurlijk.