Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Virgin Atlantic

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Raafje87
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Virgin Atlantic

Bericht door Raafje87 »

Hallo Allemaal,

Ik heb het forum eens goed doorgenomen maar ik vond weinig recente ervaringen met bovengenoemde vliegtuigmaatschappij. Binnenkort vliegen wij met de connectie British Airways - Virgin Atlantic naar LA en ik vroeg me af mensen met VA hebben gevlogen in de afgelopen weken en wat hun ervaringen waren. Ik schrik af en toe als ik skytrax lees qua recensies maar probeer er van uit te gaan dat hele tevreden passagiers minder snel posten dan ontevreden ;) Toen dacht ik...ik vraag het op het forum. We vliegen economy. Ik heb eerder gevlogen met delta, klm, AA, United, continental, jet airways, southwest en virgin america naar en in de VS. Is dit gewoon vergelijkbaar?

Vriendelijke groet en alvast bedankt!
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
DERK
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Virgin Atlantic

Bericht door DERK »

2 maanden geleden met VA van NYC naar London gevlogen
ik kon in eerste instantie niet samen zitten met mijn vrouw (maanden op voorhand geboekt, maar ik zat boven en zij achteraan beneden) .. heb wel voor het opstijgen kunnen wisselen zonder problemen met een man die naast mij zat die daar geen probleem mee had
de rest was zeer in orde; vriendelijk, goede maaltijd, op tijd, leuk aanbod entertainment, ...
http://derkgoesusa.wordpress.com

Afbeelding

2013 MT-WY-ID-UT-COL-NM-AZ-CA
2012 WAS-PHI-NYC
2009 NV-AZ-UT-CA
1998 NYC
1991 St.Louis - MO
1990 Orlando - FL
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Laatste keer voor mij was naar Las Vegas met Virgin Atlantic en dan voornamelijk om de perfecte landings- en vertrektijden. Zeer goed bevallen en zou het zo weer doen. Ook over deze vlucht toch veel negatieve recensies maar kon eigenlijk niets negatiefs ontdekken.
Raafje87
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Raafje87 »

Ja, ik heb toch ook het idee dat mensen steeds sneller klagen tegenwoordig maar ja als dat dan als recencie wordt neer gezet....begin je een beetje te twijfelen. Ik heb voorheen eens met Virgin America gevlogen en dat beviel prima...Iemand anders nog recente ervaring?
Op naar de volgende reis... http://www.emintheusa.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

yep, naar china gevlogen met VA... maar mocht gelukkig BC vliegen van de klant... Was erg goed verzorgd! heerlijke trip gehad..
verder heb ik nooit met VA gevlogen... dus dat was mijn enige ervaring...
If you can dream it...
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Wij zijn begin maart heen en begin mei terug gevlogen met British Airways en Virgin Atlantic (A'dam > Londen > naar Newark heen, van JFK terug). Ik kan er eigenlijk niks op aanmerken. Alle vluchten vertrokken op tijd (en op fijne tijdstippen inderdaad), onze gereserveerde stoelen waren beschikbaar (net als de rij achter ons die leeg bleek: *claim* :thumbup:) en het entertainmentsysteem bleek gloednieuw. Eten was, nou ja, vliegtuigeten, niet anders dan bij andere maatschappijen. Wij zaten achterin in een middenrij met drie stoelen (plus nog zo'n rij dus), met twee volwassenen en een 3-jarige.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik heb in november/december 2010 met Virgin Atlantic gevlogen. Heen naar San Francisco en terug uit Los Angeles. Geweldige ervaring, moet er wel bij zeggen dat ik business class heb gereist. Die was volledig afgeschermd van de rest van het vleigtuig en er was zelfs een aparte ingang, Maar ook fantastisch personeel vooral. En niet te vergeten hun clubhouse op Heathrow!
Skydriver
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door Skydriver »

Wij hebben één keer met VA gevlogen, en het was geweldig!! prima stoeken, voldoende beenruimte, grappig personeel..Dat gaan we wel vaker doen, als het zo uitkomt! :thumbup:
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Het is voor mij alweer jaren geleden, maar ik vond VA een van de fijnste maatschappijen om mee te vliegen. Vooral het eten was beter dan bij de concurrentie.
Afbeelding
FrankeSanne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door FrankeSanne »

Wij vliegen ook met VA, overstap op heathrow.
Nou vroeg ik me af hoe dat met de bagage gaat.
Moet je die in Londen ook weer ophalen en opnieuw afgeven?
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Nee hoor, die krijgt op Schiphol al een NYC label. Dat scheelt een hoop, aangezien het goed kan dat je van terminal moet wisselen en dat betekent op Heathrow veel lopen en transferbussen nemen (staat allemaal meer dan prima aangegeven, geen zorgen). Zorg wel dat je voldoende overstaptijd (minimaal twee uur) hebt als je naar een andere terminal moet op Heathrow, want je hoeft je bagage niet op te halen, maar je moet zelf wél weer door de security en paspoortcontrole. Ze zijn er érg streng met schoenen uit, laptops uit je rugzak en op vloeistoffen, ook als je een overstapper bent.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
FrankeSanne
Amerikafan

Oke super! Bedankt!
naranya
Amerikafan

Bericht door naranya »

Ook hier goede ervaringen met British Airways & Virgin Atlantic afgelopen maand (Dusseldorf - Heathrow - San Francisco)
Overstaptijden waren 3uur waarvan we eigenlijk maar een uurtje nodig hadden, maar beter wachten dan je vlucht missen denk ik dan maar.
Het eten was best lekker, niks over te klagen.
Qua entertainment had ik op de heenreis pech want mijn audio werkte niet goed, had dus erg veel ruis.
Op de terugweg hadden we geen 'on-demand' films, maar een systeem waarbij alle films tegelijkertijd starten.
deh78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Vorig jaar van Heatrow naar Orlando en Miami Heatrow gevlogen. En ben best positief over de maatschappij. Een nadeel is dat je bij over stappen bij de transferdesk op het vliegveld nieuwe tickets moet vragen voor Klm of BA.
Tip. Vraag aan de desk of ze je bagage door labelen naar eindbestemming is niet automatich.

Gr. Dennis
thefreeze
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door thefreeze »

Waar hebben jullie de tickets voor VA geboekt? Rechstreeks of via een andere website?

Is er enig peil op te trekken wat over het algemeen het gunstigste is qua prijs?
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Bij de bekende vliegticket-sites krijg je bij de prijsopgaven wel eens prijzen van Virgin Atlantic. Maar ze zijn niet altijd de goedkoopste. Rechtstreeks boeken op hun site is vaak aanzienlijk duurder, en vaak kan het alleen vanuit Londen.
martijn76
Amerika-expert

Bericht door martijn76 »

Het valt mij trouwens wel op dat VA maar sporadisch voorbijkomt op de vergelijkingssites. Blijkbaar geven zij toch minder vaak plaatsen vrij dan andere maatschappijen.
deh78
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door deh78 »

Wij hebben va expedia geboekt, bij hun word vaker virgin opgenomen in de prijsverglijkingen.
Gr. Dennis
FrankeSanne
Amerikafan

Wij hebben via cheaptickets.com geboekt!
bello
Amerikakenner

Bericht door bello »

Wij via Kilroy. Pakt voor onze Amerikatrips wel vaker het beste uit; fijn ook dat het een Nederlandse organisatie is.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer