Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Waar kan ik een Kindle (e-reader) kopen?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Waar kan ik een Kindle (e-reader) kopen?
Ehm die ja 
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Iedereen bedankt voor de reacties, ik ga op zoek naar o.a. Best Buy-shops. Het gaat me om de Kindle Touch, dus niet om een tablet. Gewoon erg makelijk om 3000 boeken bij je te kunnen hebben zonder gewicht
(Enne....nee, ik bedoelde GEEN kindJe, daarvan heb ik er al een paar
)
(Enne....nee, ik bedoelde GEEN kindJe, daarvan heb ik er al een paar
Je hebt dan wel een Amerikaanse Kindle, en geen Europese. Ik zou toch even uitzoeken wat de verschillen zijn, voordat je straks je Amerikaanse Kindle niet kunt koppelen aan je Europese Amazon-account of iets dergelijks.
Amazon zal niet voor niks een Europese Kindle maken voor Europese klanten.
Oh, en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het een geweldig ding is dus je moet er zeker eentje hebben
Amazon zal niet voor niks een Europese Kindle maken voor Europese klanten.
Oh, en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het een geweldig ding is dus je moet er zeker eentje hebben
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
-
Amerikanist
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Volgens mij is het vooral van belang wanneer je de 3g versie wil. Als je niet in de VS woont, zou ik voor de internationale versie gaan.
Let op:
Wat betreft Nederlandstalig is erg weinig te krijgen voor de Kindle want je bent gebonden aan het aanbod van Amazon. Ik vind het persoonlijk niet erg omdat 90% van wat ik lees Amerikaans is.
Er zijn echter wel geruchten over een Nederlandse Amazon.nl in de komende maanden, dus dan is dat waarschijnlijk ook opgelost.
Let op:
Wat betreft Nederlandstalig is erg weinig te krijgen voor de Kindle want je bent gebonden aan het aanbod van Amazon. Ik vind het persoonlijk niet erg omdat 90% van wat ik lees Amerikaans is.
Er zijn echter wel geruchten over een Nederlandse Amazon.nl in de komende maanden, dus dan is dat waarschijnlijk ook opgelost.
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Afgelopen weekend nog met een Kindle gespeeld in deze winkel in Denver. Ze hadden ze daar toen gewoon op voorraad. Leuke winkel overigens als je into computerspul bent. Ze hebben hier werkelijk alles en soms heel goedkoop. Deze week hadden ze een 4 port router met N wireless in de aanbieding voor $14.99 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 4940 Weergaves
-
Laatste bericht door HildetT
-
- 18 Reacties