Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

World Trade Center, the movie

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Staceybeesie
Amerika-expert

World Trade Center, the movie

Bericht door Staceybeesie »

Vandaag is hier de film "World Trade center" in premierre gegaan.
Wij zijn er vanavond naar toe geweest in de bioscoop en ik vond het een aangrijpende film. Goed verfilmd uit het oogpunt van de mensen van het politie team van Port Authority die er met een team in gebouw 1 aanwezig waren. En daarbij tevens de reacties van hun familie en vrienden. Het idee dat er maar 20 mensen onder de puinhopen levend vandaan zijn gekomen. En het idee wat alle familie en vrienden van de 2745 mensen die niet levend terug gevonden zijn, hebben moeten doorstaan. Het zet je wederom aan het denken.
Vond het ook niet "nog" een film over 9/11 trouwens. Al met al denk ik dat de film weer de nodige discussies zal opleveren.
Ben benieuwd of anderen hem ook gezien hebben en wat hun reactie is.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ik heb er ook al wat voorstukjes van gezien en wil hem zeker gaan bekijken.

We moeten hier in Nederland wachten tot september voor hij in premiëre gaat.

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Michigan
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Michigan »

De voorstukjes van deze film nodigen mij nou niet echt uit om hem te gaan kijken. Echt zo'n dramatische huilfilm voor je vriendin ofzo.
alhoewel de trailer wel kippevel geeft!
Ik moet eerlijk toegeven dat ik deze film alleen zal kijken omdat het over 9/11 gaat.
- Mike
yvet
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door yvet »

Ik ga er dit weekend heen, een assiment voor mijn Mad about the Movies class....
Errug leuk huiswerk dus.

Ik zal wel laten weten wat ik ervan heb gevonden.
http://ucla.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Suus1981
Amerika-newbie

Bericht door Suus1981 »

Ik ben ook erg benieuwd naar de film, maar moet ook wachten tot eind september. Ben wel afgelopen weekend naar United 93 geweest. Ook erg aangrijpend. 3 sept vlieg ik zelf naar de VS en het is maar goed dat ik de film niet een paar dagen ervoor heb gekeken want dan durf ik vast niet meer zo goed in het vliegtuig te stappen. Maar wat die passagiers op die vlucht hebben gedaan....echt petje af.

Groet,
Suus
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik heb hem op de openingsdag in de VS gezien.. intense film. Halve zaal zat constant te huilen, toen de film afgelopen was en iedereen weg ging heerste er een soort begravenisstemming..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Stan
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Stan »

Een indrukwekkende film die ik inmiddels op DVD heb. Het toont een realiatisch beeld van 11 september door de ogen van een paar betrokkenen. Een aanrader, geen standaard-huilfilm, maar juist heel realistisch gemaakt door Oliver Stone, die ook verantwoordelijk was voor de film JFK.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer