Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alcatraz

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Skitser
Amerika-ontdekker

Bericht door Skitser »

Houd deze site in de gaten. Je kunt er tot ongeveer een maand van tevoren boeken, wellicht staat er op 4 augustus of je er op 4 september naar toe kan. Lijkt me geen probleem overigens, volgens mij zijn ze er het jaar rond open. Wellicht heb je rond die tijd wel te maken met een andere maatschappij dan de Blue and Gold fleet. Veel plezier
Emenem
Amerikakenner

Bericht door Emenem »

Kijk hier maar even.

"Alcatraz is open every day except Christmas and New Year day." Dus ook op 4 september.
Posse
Amerika-ontdekker

Bericht door Posse »

We hadden paar maand geleden al tickets besteld via internet voor vorige week donderdag, maar we hadden ons vergist van uur. de volgende dag zijn we gewoon naar de pier gegaan, maar de tickets naar alcatraz waren bij blue&gold voor verschillende dagen uitverkocht. Wij hebben toen tickets gekocht aan een standje naast de weg, wel voor 75dollar per persoon.
2004 : New York
2006 : West-Coast
2007 : Las Vegas
2008 : New York
2009 : Chicago - Los Angeles
Dezz
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Dezz »

Wij hebben de tickets voor Alcatraz ook besteld. 18 augustus om 10.45 vertrekken we 8)
dreeo
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door dreeo »

Wij zijn afgelopen zaterdag naar Alcatraz geweest en hadden geen tickets besteld, tot onze schrik was alles uitverkocht tot woensdag (zaten we alweer in het vliegtuig terug). Maar we hebben stand by tickets gekocht, dat werkt op zich heel goed en we mochten al na een uurtje mee naar Alcatraz.
Mijn advies is bestel kaartjes van te voren als je de exacte datum en tijd weet wanneer je wilt gaan, als je het nog niet allemaal wilt vastleggen zijn de stand by tickets een heel goed alternatief, ben je ook niet afhankelijk van het weer want het kan mistig zijn in San Francisco.

Groeten Andre
Northwest 2011 http://evertjes.web-log.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
New York 2009
Southwest 2006 http://andreneellen.web-log.nl/rondreis_vs_2006/" onclick="window.open(this.href);return false;
matthijs en rian
Amerikafan

Bericht door matthijs en rian »

Posse schreef:We hadden paar maand geleden al tickets besteld via internet voor vorige week donderdag, maar we hadden ons vergist van uur. de volgende dag zijn we gewoon naar de pier gegaan, maar de tickets naar alcatraz waren bij blue&gold voor verschillende dagen uitverkocht. Wij hebben toen tickets gekocht aan een standje naast de weg, wel voor 75dollar per persoon.
dat is wel duur betaals zeg... :?
Golliwog
Amerika-ontdekker

Bericht door Golliwog »

Golliwog schreef:Heeft iemand toevallig ervaring met Ine Tours http://www.inetours.com?

Daar kun je een combi maken in SF voor een Tour door de stad, Tour Golden Gate Bridge en Alcatraz voor 46 dollar.

Senks,
Golliwog.
niemand? :(
Afbeelding
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Nee, sorry Golliwog

Ik heb nog wel een andere tip over Alcatraz.
Wij hebben de avondtour gedaan, wat heel erg leuk was omdat er ook extra begeleide tours waren, zo zijn wij bijvoorbeeld de keuken en de kelder in geweest.

Maar... wij gingen met de laatste tour mee, om 19.05, en om 21.30 ging de laatste boot alweer terug. Na de begeleide tour naar boven, de audiotour en de tour in de keuken en kelder hadden wij dus geen tijd meer over om de rest van Alcatraz te bekijken.
Als je dus de avondtour wil doen, neem dan de tour van 6.20, dan heb je 45 minuten extra! :)

Het was trouwens maar goed dat we van tevoren kaartjes hadden gekocht. Toen wij in de rij stonden om aan boord te gaan, werd er omgeroepen dat alle kaartjes t/m zondag 30 juli om 12.45 waren uitverkocht. En wij waren er op maandag 24 juli! :o
De enige mogelijkheid om nog eerder te gaan was een combitour met de angel islands op donderdagavond.
arthur
Amerika-ontdekker

Re: betaling

Bericht door arthur »

dus kan ik er van uit gaan dat ik niet 2 keer moet betalen?
nee
claver
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door claver »

Ik ben in februari 2005 op Alcatraz geweest, volgens mij op een woensdag. Ben gewoon een dag van te voren naar het loket gegaan toen de laatste boot van die dag net weg was. Er was geen rij te bekennen en er waren nog genoeg kaarten beschikbaar voor de afvaart van mijn keuze.

Na deze hele thread gelezen te hebben lijkt het erop dat de rij/beschikbaarheid voornamelijk afhangt van in welk seizoen je Alcatraz wil bezoeken. In september (of februari, toen ik er was) zal het lang niet zo druk zijn als bijvoorbeeld mid juli.
Denk ik:)
the world according to claver: http://www.claver.nu
Golliwog
Amerika-ontdekker

Bericht door Golliwog »

Er staat nu op de site van http://www.blueandgoldfleet.com dat per 25 september de Alcatraz-trips naar http://www.alcatrazcruises.com overgaan.

Volgens mij is het nu al te merken aan het onderhoud op de site van Blue and Gold, want naast het dagelijkse onderhoud van 09.00 - 15.00 uur Ned. tijd geeft het de laatste dagen alleen maar foutmeldingen over problemen met de database als je al je gegevens al hebt ingevuld
bij de bestelling :banghead:
Afbeelding
Tigerbunny
Amerika-ontdekker

Bericht door Tigerbunny »

Wij zijn 'n drietal jaar geleden naar Alcatraz geweest, in augustus, en toen we ticketten wouden kopen kregen we te horen dat alles al was uitverkocht voor die dag.

Wij kregen de tip om de volgende dag vroeg te komen, om een zgn. "early bird" ticket te kopen, daarvan waren er een beperkt aantal, en wie dus eerst kwam, eerst bediend werd... zo hebben wij dus toch nog ticketten kunnen bemachtigen (voor het geval dat je dus hetzelfde zou voorhebben en niets op voorhand hebt besteld) :wink:
2003: Californië, Nevada, Arizona, Utah
2006: New York
2007: Rocky Mountains
Afbeelding
ejb
Amerika-ontdekker

Bericht door ejb »

Je kunt altijd maar Alcatraz zwemmen ;-)
corvette
Amerikafan

Bericht door corvette »

Ik heb de tickets besteld via internet. We zouden het namelijk heel erg jammer vinden als we Alcatraz moesten missen. De bevestiging was ook meteen binnen via e-mail.
We gaan op woensdag 6 septmeber om 15.15 uur.
Ingrid
Amerikafan

Bericht door Ingrid »

Wij zijn net terug! Hebben via internet kaarten besteld (en gelijk betaald) zodat we die alleen maar uit de automaat hoefden te halen door de credit card er door te vegen.
We hadden kaarten voor de tour van 6.20 uur en dat was een heel fijn tijdstip. Het was nog licht toen we vertrokken en waren met zonsondergang op het eiland. We kregen een uitgebreide rondleiding en hadden nog tijd over om op bijvoorbeeld op de luchtplaats rond te lopen bij de zakkende zon.
Zeker een aanrader, zelfs mijn zoon die van tevoren had gezegd dat het van hem niet zo nodig hoefde, was er van onder de indruk.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer