Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wie wil een paketje voor mij ontvangen?

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
selena33
Amerika-ontdekker

Wie wil een paketje voor mij ontvangen?

Bericht door selena33 »

Hallo,

Als dit topic niet mag dan sluit het maar weer, maar ik probeer het toch.
Ik heb al gekeken bij de mensen die bloggen en in het doorgeef topic maar kan het nog niet vinden.
Want ik zoek namelijk iemand die woont in in de VS, waarvan ik het adres mag gebruiken om een kadootje van ebay op te laten bezorgen voor mijn kleine nichtje.

Mijn nichtje van bijna 2 is helemaal fan van Little Einsteins, ze eet tegenwoordig alleen nog maar als we de rode race rakket naspelen.
In NL is er geen speelgoed van de Little Einsteins te koop, alleen DVD's.
Op ebay verkopen mensen de pat pat rocket een speelgoedje van Little Einstein, deze mensen wonen allemaal in de VS en versturen meestal ook alleen binnen de VS, als ze al worldwide verzenden kost het al snel 35 dollar.

Ik zoek iemand in:
Seattle,
Boise,
Idaho Falls,
Salt lake City,
Las Vegas,
San Francisco

Of ergens op deze route die zijn/haar adres ter beschikking wil stellen zodat ik het speelgoed daar naar toe kan laten verzenden. Ik kom het dan in juli/augustus tijdens mijn rondreis halen.
Hoop dat dit topic mag en dat er iemand mij kan helpen of iemand weet die het zou willen doen.

groetjes Selena
Pioenroos
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 19

Re: Wie wil een paketje voor mij ontvangen?

Bericht door Pioenroos »

Wat ook een idee is en misschien wel makkelijker: het speelgoed tijdig bestellen en bij het hotel laten afleveren.
Dat hebben we een aantal keren gedaan. Wel hebben we van te voren bij het hotel om toestemming gevraagd.
selena33
Amerika-ontdekker

Bericht door selena33 »

Dat is ook een goed idee inderdaad.
Ik kan het hotel in San Francisco vragen of ze het willen aannemen en bewaren, heb dat zelfs een keer in London ook gedaan.
Vind het alleen wel trickie omdat ik niet weet of ik die mensen van het hotel wel kan vertrouwen, forummers hier voelt anders...
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

Heb je al eens in dit topic gekeken? Een forumlid biedt de mogelijkheid om het voor je door te sturen :)
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Mocht je geen andere oplossing kunnen vinden, dan kun je het wel naar mij laten opsturen. Ik woon in Seattle.
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
selena33
Amerika-ontdekker

Bericht door selena33 »

Ooh Seattle zou super zijn!!!
Als een ander forumlid het wil opsturen ben ik 2 keer verzendkosten kwijt. Dan moet het van de verkoper op ebay naar een adres in de VS en nog naar Nederland.
Dutch ik pb je even.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer