Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Route Capitol reef naar Moab

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
babbeloebaa
Amerikafan

Route Capitol reef naar Moab

Bericht door babbeloebaa »

Hallo Forumleden,

Binnenkort vertrekken wij naar de USA. Ik ben de gehele route al een beetje aan het uitstippelen, omdat ik anders bang ben dat we ter plekke de mooiste plekken missen.
Mijn vraag is: Wat vinden jullie de beste / mooiste route van Capitol reef naar Moab.
Ik heb gewoon de makkelijkste weg via google maps gebruikt, maar ik kan dus niet weten of dit ook de mooiste route is.

Als jullie aanmerkingen op de route hebben, hoor ik het graag.

En wat zijn de Must See plekken op deze route (of de route die jullie voor mij uitkiezen)!?

Alvast bedankt.
gastxyz

Re: Route Capitol reef naar Moab

Bericht door gastxyz »

Capitol Reef - UT24 - Goblin Valley SP - Little Wilde Horse Canyon - I70 - UT191 - Moab

Niet zo zeer een mooie route, maar Goblin Valley SP is eigenlijk verplichte kost.

De mooiste is:

Capitol Reef - UT95 (Burr Point, Little Egypt, etc.) - Natural Bridges NM - UT191 - Moab
timbre
Amerikafan

Bericht door timbre »

Wij reden, net zoals de meesten wellicht, de Capitol Reef - UT24 - Goblin Valley SP - Little Wilde Horse Canyon - I70 - UT191 - Moab route.

Zeer mooie stukken waar je je afvraagt hoe de mensen die er wonen aan hun bevoorrading komen. En inderdaad, stop eventjes aan Goblin of Little Wilde Horse Canyon. Wij kozen voor die laatste wat mooi was en sloegen Goblin over; wellicht onterecht.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Arno schreef:Capitol Reef - UT24 - Goblin Valley SP - Little Wilde Horse Canyon - I70 - UT191 - Moab

Niet zo zeer een mooie route, maar Goblin Valley SP is eigenlijk verplichte kost.

De mooiste is:

Capitol Reef - UT95 (Burr Point, Little Egypt, etc.) - Natural Bridges NM - UT191 - Moab
Wij doen de route andersom en denken aan de laatste route hier voorgesteld. Goblin en little white horse canyon reeds gezien. Echter lijkt het me wel een lange rit......enig idee?
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
babbeloebaa
Amerikafan

jokaluma schreef:
Arno schreef:Capitol Reef - UT24 - Goblin Valley SP - Little Wilde Horse Canyon - I70 - UT191 - Moab

De mooiste is:

Wij doen de route andersom en denken aan de laatste route hier voorgesteld. Goblin en little white horse canyon reeds gezien. Echter lijkt het me wel een lange rit......enig idee?
Ja, dat vraag ik mij eigenlijk ook wel af!
Marit01
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Marit01 »

Zonder stops kom ik via Google Maps op 459 km - 5,5 uur
Ben ook wel erg benieuwd naar ervaringen!

Zijn er eventueel rondom Natural Bridges overnachtigingsmogelijkheden?
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door thebruins »

Er is een campground in Natural Bridges NM zelf, in de omgeving zelf is verder niets tenzij je weer een stuk gaat rijden.
Marit01
Amerikafan

Bericht door Marit01 »

Okay, thanks!
Daar ga ik even naar op zoek.
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 26

Bericht door thebruins »

die 459km is via de 95 en 191 naar moab? welicht is Hite ook een optie dan, noordkant van Lake Powell, heeft ook een winkel, niet heel ver van Natural Bridges NM
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Over 2 weken kunnen jullie lezen op onze website wat we besloten hebben.....nu nog twijfels maar wellicht na 3 dagen moab gaan we wellicht toch via natural bridges naar torrey. Voor adres website zie onderan dit bericht, jullie kunnen ons volgen door email in te vullen!
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Marit01
Amerikafan

Bericht door Marit01 »

thebruins schreef:die 459km is via de 95 en 191 naar moab? welicht is Hite ook een optie dan, noordkant van Lake Powell, heeft ook een winkel, niet heel ver van Natural Bridges NM
Ja, die bedoel ik, heb inderdaad in Hite ook een camping gevonden.
Ik ga nu even heel goed nadenken... we zitten in principe 4 nachten in Moab en gaan dan via de UT191 - I70 naar Capitol Reef.
Nu twijfel ik dus, een nachtje van Moab pikken en 191/95 rijden inclusief halverwege een overnachting? :roll: We zijn nog nooit in Moab en omgeving geweest, dus denk toch dat we de 3 volle dagen wel nodig hebben.

We willen heel graag Goblin bezoeken ook, maar dat is niet zo heel ver omrijden vanaf Hanksville.

Dilemma! :lol:

@Jokaluma, ik heb mij aangemeld, leuk!
babbeloebaa
Amerikafan

Zijn er nog Must See bezienswaardigheden op deze route:

Capitol Reef - UT95 (Burr Point, Little Egypt, etc.) - Natural Bridges NM - UT191 - Moab???
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer