Bedankt voor je reactie!
Jou kids vinden Wet'n Wild dus eigenlijk leuker dan de Disney waterparken, fijn om dat van iemand te horen die met alle 3 parken ervaring heeft!
Ik denk dat wij het ws alleen bij Wet'n Wild laten, eerst dacht ik aan de afternoon tickets maar nu zag ik "
Buy a day and get the rest of your vacation FREE, up to 14 consecutive days" dat klinkt ook erg aantrekkelijk! Stel dat het druk in het park is, met afternoon tickets heb je maar 3 uur... tja met een beetje wachtrijen is de tijd dan zo voorbij!
Dit jaar dan toch maar "gewoon" [evt 2x] Wet'n Wild en een volgende keer dat we in Orlando komen wordt het zeker weten een ander waterpark

.
Down Town Disney & Celebration blijft een beetje op een "reserve lijstje" staan, weet niet goed wat ik er van voor moet stellen en moet eerst maar eens even kijken hoeveel tijd we overhouden, vrienden bezoeken en Outlet Shoppen staan hoger op het lijstje
Ik heb nu een beetje een planning gemaakt dat we eerst een week in Titusville/ Cocoa Beach verblijven en dan verschillende uitjes richting Orlando zullen maken;
Wet'n Wild, Cheesecake Factory/ Mall at Millenia, Outlet Shoppen, M&M/ Florida Mall.
En dingen daar in de buurt;
Een airboot ride op de St. Johns river en de school bezoek [waar onze meiden naar toe gingen toen we er woonden] verder op het terras van Milliken's Reef [Port Canaveral] de cruiseschepen zien vertrekken, bioscoop in de Merritt Square Mall of bij The Avenue in Viera, sushi eten bij Thai Thai [Cocoa Beach of Cocoa Village].
Vervolgens willen we 3 dagen/ 2 nachten richting Miami gaan;
Een nacht Art Deco District/ South Beach; daar een tour doen [ws GoCars of Ducktours], het Holocaust Memorial bezoeken en misschien ook de skyline van het terras van Rusty Pelican op Key Biscane bekijken/ fotograferen.
Volgende dag naar John Pennekamp Coral Reef State Park op Key Largo; om te snorkel en daarna op Islamorada bij Robbie's de Tarpons voeren. Overnachten in Miami [een ander hotel] en de volgende ochtend shoppen bij Sawgrass Mills en vervolgens weer naar Titusville om bij vrienden Halloween te vieren en natuurlijk gaan de meiden verkleed de deuren langs voor "Trick or Treat".
Voor de laatste 4,5 dag staat in ieder geval een bezoek aan Kelly Park nog op de planning en ws nog een keer Wet'n Wild
Lijkt me al een aardige planning