Aangezien onze vakantie in 2005 zo goed is bevallen hebben wij besloten om volgend jaar voor de 2e keer naar Amerika te gaan ben ik op zoek naar een versie van Streets & Trips. Is er iemand die weet of hiervan een versie in Nederland te koop is? Via Microsoft kan ik niet bestellen omdat deze niet in Nederland bezorgen. Als er iemand een ter overname heeft, dan heb ik daar ook wel belangstelling voor.
probeer hem eens via deze link .
zo bestellen we ook spullen die wel in amerika leverbaar zijn maar niet hier geleverd worden. http://www.fromus2eu.com/introduction.htm.
Erika
ovries schreef:
Aangezien onze vakantie in 2005 zo goed is bevallen hebben wij besloten om volgend jaar voor de 2e keer naar Amerika te gaan ben ik op zoek naar een versie van Streets & Trips. Is er iemand die weet of hiervan een versie in Nederland te koop is? Via Microsoft kan ik niet bestellen omdat deze niet in Nederland bezorgen. Als er iemand een ter overname heeft, dan heb ik daar ook wel belangstelling voor.
Hallo Olaf,
Leuk om jou ook weer een keer op het forum te zien en helemaal leuk om te horen dat jullie volgend jaar weer naar Amerika willen gaan.
Ik weet niet meer welke versie van S&T je destijds van mij hebt gehad, maar als je de nieuwste versie van 2006 wilt hebben, kun je die in Amerika kopen of online bestellen in Duitsland. In dit topic worden twee links genoemd waar je via internet S&T kunt kopen.
Ik ben benieuwd waar jullie volgende reis heen zal gaan. Groetjes aan Ingrid.
Leuk om jou ook weer een keer op het forum te zien en helemaal leuk om te horen dat jullie volgend jaar weer naar Amerika willen gaan.
Ik weet niet meer welke versie van S&T je destijds van mij hebt gehad, maar als je de nieuwste versie van 2006 wilt hebben, kun je die in Amerika kopen of online bestellen in Duitsland. In dit topic worden twee links genoemd waar je via internet S&T kunt kopen.
Ik ben benieuwd waar jullie volgende reis heen zal gaan. Groetjes aan Ingrid.
Gr. Marjan
Hoi Marjan,
Ik heb het forum wel gevolgd, maar nu de plannen wat definitiever worden heb ik mijzelf maar weer eens gemeld. Ik heb van jou een 2002 versie gekregen, en dacht laat ik eens op zoek gaan naar een nieuwe. De bedoeling is om naar het Noord-Westen te gaan met daarin Seatlle en Yellowstone. En daartussen natuurlijk nog veel andere plekken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.