Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

kosten upgrade naar economy plus

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Hansi1959
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

kosten upgrade naar economy plus

Bericht door Hansi1959 »

Heb al even gezocht op het forum (als ook bij United) maar kon geen -recente- info vinden vandaar even deze nieuwe vraag.
Wij vertrekken overmorgen van Brussel naar Newark. Vlucht van Brussels Airlines maar uitgevoerd door United Airlines. Zag zojuist dat de economy ver vol zit maar de economy plus nog meer dan de helft leeg is. Heeft iemand een idee wat zo'n upgrade kost als je die boekt bij het inchecken?
Thanks, Hans
No guts, no glory!
mtl
Amerika-expert

Re: kosten upgrade naar economy plus

Bericht door mtl »

Gewoon aan je reisburo of luchtvaartmaatschappij vragen. Of gewoon bij het inchecken vragen: als de pijs je aanstaat dan upgrade je en als de prijs je niet aanstaat dan upgrade je niet. Je hebt altijd een plek in het vliegtuig.
ermers1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ermers1973 »

Hansi1959 schreef:Heb al even gezocht op het forum (als ook bij United) maar kon geen -recente- info vinden vandaar even deze nieuwe vraag.
Wij vertrekken overmorgen van Brussel naar Newark. Vlucht van Brussels Airlines maar uitgevoerd door United Airlines. Zag zojuist dat de economy ver vol zit maar de economy plus nog meer dan de helft leeg is. Heeft iemand een idee wat zo'n upgrade kost als je die boekt bij het inchecken?
Thanks, Hans
Je zit erg ruim in de economy class.
Op onze 1e vlucht werd er gekeken of er niemand "te veel" zat in de economy plus klasse,
ter plekke kon je upgrading doen de kosten weet ik helees niet meer.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik kan nu al voor mijn vluchten in december zien wat het kost om te upgraden, je logt in op de United site en daar ga je naar je vlucht(en), bij het kiezen van de stoelen kun je kiezen voor de optie economy plus, in mijn geval kost het upgraden afhankelijk van de stoel tussen de $ 78 en $ 129 per stoel voor deze ene vlucht (BRU-IAD op 30-11)
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

KLM rekent als je vooraf upgrade 70 euro per stoel per vlucht. Maar goed, of dat bij het op Schiphol zelf regelen ook zo is durf ik niet te zeggen. Bepaal anders wat je maximaal wil betalen voor zo'n upgrade en vraag hoeveel het kost. Nee heb en ja kan je krijgen.
Hansi1959
Amerikafan

Bericht door Hansi1959 »

Bedankt voor de reacties!
Na wat uitproberen van verschillende codes kon ik eindelijk onze vlucht zien bij United. Omdat ik geboekt had via Expedia voor een aanbieding van Air Canada, stonden er nogal wat verschillende bevestigings/reserverings nr's op de papieren;
- Expedia reisroute nr
- Expedia nl-boekingsnr (dit nr werd uiteindelijk herkend door de United website maar pas na weglaten van een extensie)
- Ticketnr luchtvaartmaatschappij
- Bevestigingsnr Brussels Airlines (doet op papier de heenreis maar vlucht wordt uitgevoerd door United)
- Bevestigingsnr Air Canada (doet de terugreis)
Zoals Harry beschreef kun je na inloggen op je vlucht, duidelijk zien wat de upgrade naar Economy plus kost (in dit geval $79)
Omdat we de tickets heel goedkoop gekregen hebben (308 euro) is het verleidelijk om het reizen nog een beetje comfortabeler te maken.

De opmerking van ermers1973 ("je zit erg ruim in de economy class") brengt me nu weer een beetje aan het twijfelen.
Ik geloof dat we nog niet eerder in een 777 gevlogen hebben dus geen idee hoeveel ruimte de economy standaard biedt. Ik weet wel uit het verleden dat dit flink kan verschillen (per maatschappij en vooral per toestel). We zijn beiden niet erg "groot" (zowel in de lengte als de breedte :wink: ) dus een noodzaak is het eigenlijk niet :roll:

In ieder geval bedankt voor de input :thumbup:
No guts, no glory!
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

OP http://www.seatguru.com kan je de afstanden tussen de stoelen zien. Dit wordt gemeten van rugleuning naar rugleuning. Uit mijn hoofd is de afstand bij United in economy 30 of 31 inch (79 of 81 cm)
Hansi1959
Amerikafan

Bericht door Hansi1959 »

Nog iets ontdekt... die $79 was een "van af" prijs... Blijkt voor slechts 1 plaats te gelden en wel een middelste van drie, net achter een bulk head....
De meeste andere economy plus plaatsen kosten $89 extra en de iets gunstiger gesitueerde plaatsen kosten $99 extra.
Eens even afwachten wat er mogelijk is bij inchecken.
De gewone economy zit voor bijna 90% vol, de economy plus zit slechts voor 25% vol.
No guts, no glory!
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Uhhhh, dat schreef ik toch al?
Hansi1959
Amerikafan

Bericht door Hansi1959 »

Harry schreef:Uhhhh, dat schreef ik toch al?
Klopt. Maar ik had eerst alleen gezien dat er $79 bij de upgrade naar PLUS stond (zoals ik schreef in mijn voorlaatste posting) en dacht dat er één vast tarief was voor de upgrade bij mijn vlucht. Pas later zag ik met mouse-over van de individuele plaatsen pas de verschillende prijzen. Inderdaad ook weer zoals jij dat al had geschreven alleen waren de verschillen bij mijn vlucht minder groot.
No guts, no glory!
Harry-Carla
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Harry-Carla »

Voor onze vlucht Asd-Vancouver is dat € 150p.p. Zal toch voor de gein eens vragen bij het inchecken wat het dan/daar kost :wink:
Zelfde gaan we doen voor de terugvluchten, want wie weet... :wink:
Alvast bedankt voor het lezen en je eventuele bijdrage,

Harry & Carla

2009: NV, AZ, UT, CA
2012: WA, ID, MT, WY, SD, NE, CO
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Prijzen E+ hangen af van de vlucht, niet de plaats in het vliegtuig, naar NY 89 dollar, naar DC 99 dollar ed. Af en toe kunnen die prijzen iets minder zijn wegens bepaalde promoties.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Dat is bij United niet waar hoor, je betaald bv. voor een middenstoel $ 79 extra en voor een raamstoel $ 119, voorheen was het inderdaad dezelfde prijs, maar dat is niet meer zo.
pbuyse1
Amerikakenner

Bericht door pbuyse1 »

Dan toch nog niet lang, voor recente reis de prijzen betaald die ik aangegeven heb.
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ik kan het zo zien voor onze reis in december.
pbuyse1
Amerikakenner

Bericht door pbuyse1 »

Voor overzeese vluchten of binnen de VS?
Harry
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Harry »

Voor beide, we hebben 6 vluchten waarvan 4 binnenlands waarvan er 1 geen economy plus heeft omdat dat een klein toestel is.
Moniek88
Amerika-ontdekker

Bericht door Moniek88 »

Hoi, ik heb ook mijn vluchten upgegrade naar economy plus. helaas wijzigen bij United nog wel eens je vluchten (of type vliegtuigen)..
Je wordt dan net zo makkelijk weer teruggezet naar economy.
Gebeld met United: zelf via de website formulier invullen voor aanvragen van retour van je geld. Daarna zelf weer een nieuwe upgrade aanvragen.

Groetjes, Moniek
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ik heb voor onze vluchten in september ook een upgrade genomen naar economy+ en ik betaalde $ 88 voor een middenstoel en $ 109 voor een raamstoel.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer