Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Badlakens meenemen?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
droom2012
Amerika-ontdekker

Badlakens meenemen?

Bericht door droom2012 »

Komt er weeeeeer een vraag naar boven: bij veel hotels hebben we zwembaden waarin we af en toe toch een duik willen nemen. Als wij 4 badlakens meenemen zit 1 koffer al bjna vol. Vraag: hoe zit dat bij hotels in Amerika? Hebben ze daar badlakens die je mee mag nemen naar het zwembad?? Ben benieuwd!!

gr
Linda
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 31
Contacteer:

Re: badlakens??

Bericht door Coyote »

Mijn ervaring is dat je bij de receptie (en soms liggen ze zelfs bij het zwembad) badlakens van het motel/hotel kunt krijgen. Eigen badlakens zou ik daarvoor in ieder geval niet meenemen, lekker die van het motel/hotel gebruiken.

Roland
Since 1982: 31 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Mijn ervaring is dezelfde als die van Coyote (Roland).
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Bij de zwembaden in Las Vegas krijg je altijd in het zwembad badlakens welke je weer inlevert als je eruit gaat.
Carly Cupcake
Amerikafan
Partner van: Hinko

Re: Badlakens meenemen?

Bericht door Carly Cupcake »

En anders koop je daar ergens een (goedkoop) stel badlakens die je daar ook weer achter laat...
http://usaroadtrip2012.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
en
http://backtothewest.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; komt eraan!
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

De meeste hotels waar wij afgelopen weken waren, hadden een zwembad en daar kon je bij de receptie badlakens halen.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Iets andere ervaring dan de rest: handdoeken zijn er altijd, maar ik zou het niet altijd badlakens durven noemen. Soms zijn ze zo klein dat je er wel drie nodig hebt om je fatsoenlijk af te drogen.
Felicitas
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Felicitas »

Geen grote badlakens meenemen, maar een of twee handdoeken voor onderweg vinden we altijd wel handig voor eventuele riviertjes, meertjes.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Wij hebben nooit badlakens meegenomen naar de VS, maar bij onze eerste stop bij de Walmart kochten we ze dan voor zo'n 8 dollar per stuk en namen we ze mee naar huis in de extra koffer.
Als ze niet mee naar huis konden door te weinig plek, bleven ze daar achter. Het betaalde bedrag was ook weer niet zo hoog dat dat heel erg zonde is.
droom2012
Amerika-ontdekker

Bericht door droom2012 »

Dank wederom. Het lijkt mij duidelijk: geen badlakens mee nr de USA, wel voor ieder een kleine handdoek en evt daar goedkoop kopen. Super toch dit forum!!! :thumbup:
tnc0503
Amerikafan

Bericht door tnc0503 »

In aansluiting hierop: hoe zit het met handddoeken/badlakens in een camper? Hoeveel krijg je er bij de camper geleverd? Dan weet ik of ik nog extra mee moet nemen.
toetjero
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door toetjero »

Je kunt dit op de website van bijvoorbeeld Travelhome vinden: bij Moturis bv. 1 handdoek en 1 badlaken per persoon.
dafkapin
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dafkapin »

wij nemen wel badlakens mee, maar gewoon omdat ik die altijd als bescherming in de koffer leg, voor ik begin te pakken leg ik dus een badlaken open in de koffer, daar de kleren op en het gerief en zo, badlaken toeplooien rond de kofferinhoud en de riemen dicht erover, en dan de koffer toe

is nog een erfenisje van de bomma denk ik :D

maar die badlakens gebruiken wij eigenlijk nooit voor aan het zwembad, gebruiken altijd de handdoeken van het hotel, in alle hotels die we al gedaan hebben konden we telkens extra handdoeken krijgen voor het zwembad
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Ik koop al mijn handdoeken, badlakens, al jaren bij Tuesday Morning. Dat is een keten van winkels die je vind aan de westkust, er is meestal maar een vestiging in een plaats, dus even zoeken. T.M. verkoopt restpartijen van (duurdere) winkels en inkopers. Ze hebben prima handdoeken van verschillende merken, maar elk van hoge kwaliteit, voor hele lage prijzen. T.M. verkoopt ook afgeprijsd serviesgoed, pannetjes, speelgoed, huish. spullen, beddegoed en nog veel (en veel) meer.
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Wij hebben nog nooit badlakens meegenomen. We hebben al vele hotels met zwembad bezocht en overal waren badlakens aanwezig.
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
markgoestoamerica
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door markgoestoamerica »

In de hotels zijn altijd badlakens aanwezig, maar toch nemen wij altijd wel een paar handoeken mee voor onderweg als de kleine alles een onder zou spugen of andere dingen... :wink:
If you can dream it...
vnvmouse
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door vnvmouse »

Ter plaatse kopen vind ik goed gevonden, maar die drogen dan zo slecht af de eerste weken .... :wink:
vnvmouse
Kerst-Nieuwjaar 2009-2010 : Florida
Juli-aug 2011 : Westcoast + New York
Juli 2014 : Canadian Rockies + Yellowstone
babbeloebaa
Amerikafan

Bericht door babbeloebaa »

Handige vraag.. niet eens aan gedacht. Ik had anders zou 2 badlakens mee genomen.
Rondje-SF-met-gezin
Amerika-ontdekker

Bericht door Rondje-SF-met-gezin »

Als je toch badlakens mee wilt nemen, overweeg dan de aanschaf van hammam-doeken. Lekker dun en dus makkelijker mee te nemen, drogen goed en multifunctioneel. Ik gebruik ze als handdoek, badlaken, picknickkleed, laken, zonneluifel, omslagdoek, enz.

Ik heb ooit geïnvesteerd in een stapel (ze kosten ca. 20 euro voor een grote, 1.80 bij 1.00) en die doen al vele vakanties dienst. Ze zijn onder andere te koop bij Sissy-boy, Ottomania en via de website http://www.peshs.com/
Reisverslag eerste reis westkust 2012:https://naardestates2012.wordpress.com/
Reisverslag reis west-Canada/USA 2016: https://verteleensoverjereizen.wordpress.com/
Victoria
Amerikafan

Bericht door Victoria »

Onze vakantie afgelopen mei/juni hebben wij elke keer gehad dat ze of bij het zwembad lagen of inderdaad afgehaald konden worden bij de receptie.

Al moet ik zeggen dat ik ze eigenlijk nooit gebruikt heb, meestal was ik zo weer droog met het lekkere weer!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer