Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Advies Orlando richting North Carolina
Advies Orlando richting North Carolina
Hallo,
Dit jaar gaan wij voor het eerst met onze 2 kinderen (pubers) een rondreis maken door Amerika. Kan iemand ons een advies geven welke route en steden leuk zijn om te zien op het moment dat wij vanaf Orlando richting Charleston rijden? We hebben 2 a 3 dagen.
Fam Broere
Dit jaar gaan wij voor het eerst met onze 2 kinderen (pubers) een rondreis maken door Amerika. Kan iemand ons een advies geven welke route en steden leuk zijn om te zien op het moment dat wij vanaf Orlando richting Charleston rijden? We hebben 2 a 3 dagen.
Fam Broere
- Dutchkathy
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Advies Orlando richting North Carolina
Hallo Familie Broere,
Met pubers is wellicht Daytona Beach leuk, de autoracebaan en het strand
Verder is het kleine toeristische stadje St Augustine leuk om te zien, hier heb je aan een dagje meer dan genoeg.
Wat verder noordelijk heb je Savannah, erg mooi en de moeite waard. Vonden wij eerlijk gezegd mooier dan Charleston, maar Charleston heeft dan weer Boone Hall dat je ook niet mag missen. Bij Savannah heb je nog Wormsloe, een ruine van een plantage huis en Boneventura cemetery, een oude begraafplaats met schitterende grafmonumenten, bomen met spaans mos, bekend van films en boekomslagen.
Wat uit de buurt is Atlanta maar daar kun je zo een aantal dagen doorbrengen. Bezoek aan het CCN gebouw, wandelen door het Olympic park, Coca Cola experience bezoeken, s avonds naar een wedstrijd van de Atlanta Braves of een bezoek aan het Stone mountain park.
Succes met je planning,
Met pubers is wellicht Daytona Beach leuk, de autoracebaan en het strand
Verder is het kleine toeristische stadje St Augustine leuk om te zien, hier heb je aan een dagje meer dan genoeg.
Wat verder noordelijk heb je Savannah, erg mooi en de moeite waard. Vonden wij eerlijk gezegd mooier dan Charleston, maar Charleston heeft dan weer Boone Hall dat je ook niet mag missen. Bij Savannah heb je nog Wormsloe, een ruine van een plantage huis en Boneventura cemetery, een oude begraafplaats met schitterende grafmonumenten, bomen met spaans mos, bekend van films en boekomslagen.
Wat uit de buurt is Atlanta maar daar kun je zo een aantal dagen doorbrengen. Bezoek aan het CCN gebouw, wandelen door het Olympic park, Coca Cola experience bezoeken, s avonds naar een wedstrijd van de Atlanta Braves of een bezoek aan het Stone mountain park.
Succes met je planning,
South West 9 x - North West 2 x - South East 2 x - Deep South 1 x - North East 1 x - Orlando 7 x - Las Vegas 8 x en dat allemaal sinds 2007 !
Alvast bedankt voor de ideeen!
Atlanta lijkt mij ook leuk maar is uit de richting aangezien wij vanaf Washington terug vliegen.
Is St. Augustine ook leuk of zou je dan eerder Savannah adviseren? Aangezien wij niet zo van auto's houden is Daytona niet de eerste keus.
Op dit moment is mijn planning vanaf Orlando:
vr vertrek Orlando naar St. Augustine of Savannah 1 nacht
za vertrek St Augustine of Savannah naar Charleston
zo Charleston
ma Charleston
di vertrek Charleston naar Richmond
wo vertrek Richmond naar Washington Airport 's avonds vliegen
Is deze planning handig? op ons lijstje staat de Boone plantation en het Marine vliegdekschip in Charleston.
Ben benieuwd????
Atlanta lijkt mij ook leuk maar is uit de richting aangezien wij vanaf Washington terug vliegen.
Is St. Augustine ook leuk of zou je dan eerder Savannah adviseren? Aangezien wij niet zo van auto's houden is Daytona niet de eerste keus.
Op dit moment is mijn planning vanaf Orlando:
vr vertrek Orlando naar St. Augustine of Savannah 1 nacht
za vertrek St Augustine of Savannah naar Charleston
zo Charleston
ma Charleston
di vertrek Charleston naar Richmond
wo vertrek Richmond naar Washington Airport 's avonds vliegen
Is deze planning handig? op ons lijstje staat de Boone plantation en het Marine vliegdekschip in Charleston.
Ben benieuwd????

- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Daytona Beach is bijna niet te vermijden, je komt er toch langs. Dan is een ritje over het strand met de auto (ik neem aan dat jullie per auto reizen, ondanks dat j er niet van houd
) uniek en leuk om te doen.
Persoonlijk vindt ik Savannah leuker dan St. Augustine, dus voor een overnachting zou ik de eerste kiezen.
Maar ook St. Augustine ligt op de route, en is een kort bezoek zeker waard. Als overnachtingsplek ligt het zowiezo te dicht bij Orlando, daar ben je met een paar uur.
Vanuit Savannah is het maar weer een klein eindje naar Charleston, zodat je de ochten nog in Savannah kunt doorbrengen.

Persoonlijk vindt ik Savannah leuker dan St. Augustine, dus voor een overnachting zou ik de eerste kiezen.
Maar ook St. Augustine ligt op de route, en is een kort bezoek zeker waard. Als overnachtingsplek ligt het zowiezo te dicht bij Orlando, daar ben je met een paar uur.
Vanuit Savannah is het maar weer een klein eindje naar Charleston, zodat je de ochten nog in Savannah kunt doorbrengen.
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
-
- Amerika-expert
Bij Charleston is Mt. Pleasant (net aan de andere kant van de grote brug) haven een leuk plekje om 's avonds te eten. Er zijn diverse restaurantjes met terras aan de haven.
Wij zagen er dolfijnen in de haven rond zwemmen onlangs.
Je vindt net over de brug ook meerdere, betaalbare, hotels omdat het net buiten Charleston ligt.
Als je van strand houdt kun je ook over de Outerbanks naar het noorden rijden.
Dus via Nags Head enzo. Kilometers strand en vispiertjes.
Dat zou mijn keuze boven Richmond zijn.
Of een laatste overnachting in Virginia beach, dat lijkt me ook leuker voor pubers.
Er is daar een mooie wandel promenade ook.
Wij zagen er dolfijnen in de haven rond zwemmen onlangs.
Je vindt net over de brug ook meerdere, betaalbare, hotels omdat het net buiten Charleston ligt.
Als je van strand houdt kun je ook over de Outerbanks naar het noorden rijden.
Dus via Nags Head enzo. Kilometers strand en vispiertjes.
Dat zou mijn keuze boven Richmond zijn.
Of een laatste overnachting in Virginia beach, dat lijkt me ook leuker voor pubers.
Er is daar een mooie wandel promenade ook.
Super bedankt voor de goede adviezen!
We hebben besloten om vanuit Orlando 1 nacht Savannah en 2 nachten Charleston te doen.
Het advies om via Nags Head en Virginia Beach te gaan klinkt leuk maar wat betreft de afstand is het nog wel even proppen in die paar dagen.
We blijven voor Orlando een extra nacht in cocoa beach dus daardoor valt er 1 nacht af aan het eind en denk ik dat we iets zoeken dichterbij Washington. Richmond is ook meer om een overnachting te maken voor het vertrek naar huis als om echt nog iets te zien.
We starten onze trip namelijk ook in Washington en reizen via de Smokey Mountains Asheville naar Ft Myers en dan via Miama weer omhoog.
Dat ritje met de auto op het strand in Daytona zullen we zeker wel proberen
Gr Gabriëlle
We hebben besloten om vanuit Orlando 1 nacht Savannah en 2 nachten Charleston te doen.
Het advies om via Nags Head en Virginia Beach te gaan klinkt leuk maar wat betreft de afstand is het nog wel even proppen in die paar dagen.
We blijven voor Orlando een extra nacht in cocoa beach dus daardoor valt er 1 nacht af aan het eind en denk ik dat we iets zoeken dichterbij Washington. Richmond is ook meer om een overnachting te maken voor het vertrek naar huis als om echt nog iets te zien.
We starten onze trip namelijk ook in Washington en reizen via de Smokey Mountains Asheville naar Ft Myers en dan via Miama weer omhoog.
Dat ritje met de auto op het strand in Daytona zullen we zeker wel proberen

Gr Gabriëlle
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 5200 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger