Begin december gaan we twee weken naar Florida. 12 jaar geleden waren we ook in Florida, maar verbleven toen op 1 plek, nu willen we een rondje maken. Op sommige plaatsen twijfel ik nog over de beste plek om te overnachten. Dus hoop op leuke tips van jullie!
Dag 1 Amsterdam – Miami
Dag 2 Miami
Dag 3 Miami – Key West
Dag 4 Key West
Dag 5 Key West – Key Largo
Dag 6 Key Largo – Everglades City
Dag 7 Everglades City – Ford Myers
Dag 8 Fort Myers – Clearwater
Dag 9 Clearwater
Dag 10 Clearwater – Cedar Key
Dag 11 Cedar Key - St. Augustine
Dag 12 St. Augustine – Cocoa Beach
Dag 13 Cocoa Beach - Fort Lauderdale
Dag 14 Fort Lauderdale – Miami
Dag 15 Miami – Amsterdam
Opmerkingen en vragen:
Dag 9 is het enige wat vast staat. Dan willen we echt in Clearwater zijn. Dit is namelijk onze trouwdag en de plek waar we 12 ½ jaar geleden getrouwd zijn.
Dag 5 We willen op deze dag graag zwemmen met dolfijnen bij Dolphin Research Center op Grassy Key. Misschien beter overnachten op Grassy Key of een ander eiland?
Dag 7 Is Fort Myers leuk om te overnachten, of toch beter Sanibel Island of iets anders in die omgeving?
Dag 10 Misschien zwemmen met Manatees in Crystal River. Overnachting bij Cedar Key dan handig? Wat is een andere leuke plek om hier in de buurt te overnachten?
Dag 12 t/m 15 Dit stuk twijfel ik nog erg over. Zijn genoemde plaatsen leuk om te overnachten? De laatste nacht hoeft niet perse in Miami te zijn. Maar bij voorkeur wel max op een uurtje van het vliegveld. Zat te denken aan de wijk Coconut Grove. Is dat iets voor de laatste nacht?
We reizen met 2 volwassenen en per auto, overnachten in hotels. Hotel tips zijn ook zeker welkom. Voor Clearwater slapen we in het Don CeSar Hotel, St. Pete Beach.
Oja, en het klopt dat Orlando er niet tussen staat

Ik hoor graag of jullie nog leuke ideeën voor ons hebben. Alvast bedankt!