Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

REISVERSLAG marijke en kristof - 2 maanden door de VS

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
marish
Amerika-ontdekker

REISVERSLAG marijke en kristof - 2 maanden door de VS

Bericht door marish »

hai mede-amerika-adeptjes :)

we zijn een kleine 2 weken onderweg en hebben boston en buffalo al behoorlijk onveilig gemaakt! Momenteel zitten we in het landelijke dorpje genaamd Richland Center in Wisconsin bij mijn gastfamilie van toen ik er een exchange student was 3 jaar geleden. Na dit doen we nog achtereenvolgens aan: Chicago, Nashville, Memphis, New Orleans, Florida, Bahamas, New York, Philadelphia, Washington DC!

Tot hier toe al behoorlijk wat gepost op onze blog en dat zullen we blijven doen, dus http://www.mindspinnerdagboek.blogspot.com zeker checken! En een commentje achterlaten, mag ook altijd ;)

Prettige zomer nog iedereen
Elektrocute
Amerikafan

Bericht door Elektrocute »

leuk marijke, ik ga hem zeker lezen :wink:
ik kan deze nacht toch niks doen, want ik ben veels te zenuwachtig voor morgen :lol:

nog veel plezier :wink:
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
marish
Amerika-ontdekker

Bericht door marish »

Ah weer een trouwe lezer erbij, jeej :)

Als k het goed heb, zit ge nu ongeveer op het vliegtuig richting New York (of traantjes te laten op het vliegveld, wat een drama eej).

Have fun daar, ik blijf ook trouw je dagboek volgen!
Tigerbunny
Amerika-ontdekker

Bericht door Tigerbunny »

Hele mooie blog!! En vooral ontzettend onderhoudend en leuk geschreven!

Ik blijf jullie avonturen zeker volgen!

Groetjes vanuit een ondergeregend België 8)
2003: Californië, Nevada, Arizona, Utah
2006: New York
2007: Rocky Mountains
Afbeelding
marish
Amerika-ontdekker

Bericht door marish »

Dank u!

Ik zal het zeker aan de hardwerkende schrijver ervan melden :)

Hij is als de dood voor blogs als: om 7u stonden we op, om 7u30 aten we pannenkoeken met maple syrup en een klein tasje koffie, om 7u41 .....

DUS hij zal het graag horen.

Happy travels!
marish
Amerika-ontdekker

Bericht door marish »

Voor de geinteresseerden: vanaf heden ook alle foto's van week 1 van onze amerikareis (de vliegreis, Boston, Cape Cod en de reis naar Buffalo) op http://www.pixagogo.com/familie_wouters_hens ! (album 'amerikareis 2006')

Let wel, ik zeg AL onze foto's, wat dus wil zeggen dat de saaie, slechte, nog-niet-gecropte er ook opstaan. Als je tijd hebt, mag je ze van ons natuurlijk stuk voor stuk bekijken :) Het zijn louter de foto's, er komt pas uitleg bij als ik meer tijd heb om ze daarvan te voorzien (lees: na 22 september als we terug thuis zijn)

Als alles goed gaat, staan de foto's van Niagara Falls, Fort Niagara en de week bij mijn gastfamilie (en dus de bachelorette party, het rehearsal dinner en het huwelijk van mijn gastbroer) er binnen een uur of acht (ja 1244 foto's opladen duurt een tijdje :) ) ook op!

Groetjes uit het zonnige florida (uit sarasota meerbepaald, iets veiliger voor de orkaan dan in Miami voor de moment, ben benieuwd!)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer