Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welk merk hamburgers op de BBQ?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Welk merk hamburgers op de BBQ?

Bericht door kastelke »

meestal maak ik mijn vinaigrettes zelf. Maar voor het gemak heb ik ook altijd Kraft Raspberry vinaigrette in huis. Deze vind ik niet te zoet!
http://www.walmart.com/ip/Kraft-Salad-D ... z/10295743 (al heb ik de gewone versie, niet de 'light')
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Voor wie geinteresseerd is, de titel van een film: FastFood Nation.
Gast

Bericht door Gast »

Deze eten we hier vaak, lekker bij de bbq. Gaat altijd helemaal op.

http://allrecipes.com/recipe/spinach-an ... etail.aspx
USInsider
Amerika-expert

Bericht door USInsider »

Ja ! Sinds we dat een keer kregen in een restaurant doe ik nu heel vaak aardbeien op een groene salade (samen met appels, augurkjes, doperwten etc.)
Het is verrassend lekker !
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Isis schreef: :offtopic: Als we het dan over eten hebben.
Mag ik eens vragen wat een beetje lekker vinigraitte saus is. IK houd van meer italiaans en franse inslag. En de meeste vind ik wat vettig en aan de ranzige kant. Ik heb graag fris en licht zuur.
Volgens mij was de Thousand Island saus geen succes.
Dit is mijn favoriet:

8 delen olijfolie op 2 delen wijnazijn
mosterd
honing
zout
peper
doorgezeten teentje knoflook er minimaal 5 minuten in laten trekken

Als ik een kant-en-klare koop, dan meng ik er zelf altijd nog wat koudgeperste olie door.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

kastelke schreef: http://www.walmart.com/ip/Kraft-Salad-D ... z/10295743 (al heb ik de gewone versie, niet de 'light')
Ik heb geen ervaring met raspberry, maar de "gewone" light vinaigrette dressing van Kraft vinden wij ronduit vies. Ik weet niet wat ze er uit halen om het light te maken, maar het lijkt me redelijk essentieel voor de smaak :?
goldenhills
Amerika-expert

Bericht door goldenhills »

Wij gebruiken nogal eens citroensap ipv azijn. Erg lekker! Heeft eigenlijk verder niks nodig, gewoon olijfolie en citroensap...

Honing en mosterd is inderdaad ook lekker in de vinaigrette. Omdat het zo simpel is om zelf een vinaigrette te maken kopen we nooit kant-en-klaar.
Mads2010
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Mads2010 »

Haha! Ik ben de topic gestart om advies over merk hamburgers en zie daar: complete recepten passeren de revue! Briljant, maar wel :offtopic:
Mss tips aan de moderators om "culinair" forum op te richten. Voldoet aan wens en vraag van de lezers schijnbaar...
Blijf maar posten mensen!! :thumbup:
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Vinaigrette maak ik thuis ook zelf maar op vakantie wil ik graag makkelijk. Maar de klant en klare zijn dus niet van die kwaliteit... de kraft kunnen we ook wel gebruiken.... of citroen, mosterd en olijfolie. Dat is te overzien. :) dank allen

De hamburgers staan op het boodschappenlijstje... :P
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Rudolfje
Amerikafan

Bericht door Rudolfje »

Hamburgers worden pas echt lekker (persoonlijke smaak) met Creole Seasoning spices. Te kopen bij Walmart, gisteren aan de pool nog lekker BubbaBurgers gegeten met deze spices en het was weer heerlijk.
Gast

Bericht door Gast »

Gisteren maar eens de Bubba-burgers gehaald. Ik was er niet zo enthousiast over helaas. Hier zijn de burgers van Kroger Private Selections in verschillende smaken favoriet, naast zelf maken.
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Echt waar? Je bent de eerste die ik hoor die er niet enthousiast over is. Welke variant had je? Want dat maakt verschil uit. De Angus Beef (zie eerdere post voor plaatje) is de lekkerste variant (smaakt het meest vers).
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
ned in MO
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door ned in MO »

Zo vers dat het nog loeit op de BBQ? :lol:
Staceybeesie
Amerika-expert

Bericht door Staceybeesie »

Hahaha :mrgreen:
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Is het allemaal grootverpakking? Met zo'n koel boxje houd je de burgers nl. niet lang vers, of kan je ook per 4 kopen?
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

De Angus Beef BubbaBurgers zitten per 6 verpakt, andere soorten geloof ik per 8. De burgers van Safeway zijn per 10 verkrijgbaar.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
Disney-Golf
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 999

Bericht door Disney-Golf »

Merk...Hamburgers... Waar hebben jullie het over?
Hoe kan een niet gebakken hamburger nu een merk hebben?
Je kunt bereide hamburgers hebben bij Mc Donalds, Wendy's, Burger King, Checkers etc. en die kunnen/zullen allemaal lekker zijn...
Maar als je ze zelf maakt moet het toch jouw "taste or flavour" hebben!
Zelfs Coca Cola smaakt anders als het toegevoegde water niet helemaal zuiver is, maar dit ter zake.
Als je nu eens zelf je steak door de "meat grinder" haalt en deze "spiced" met de kruiden van je keuze, dan heb je toch de beste burgers "Money Can Buy"! Niet dan?
Stop deze in de vriezer en je hebt 'tich Burgers die "off the wall" zijn!
Sorry, maar ik snap niet dat je niet klaargemaakte, diep gevroren "merk" burgers wil kopiëren.
Ofwel eet je ze klaargemaakt bij diegene die ze "uitgevonden" heeft ofwel maak je "zelf", de beste, "in jouw" wereld.
Een "Midden" weg is er m.i. niet...
Ofwel zit ik totaal naast de kwestie?... Shoot the Pianist...
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, daar verbaas ik me ook over. Wij kopen meestal gewoon gehakt en doen daar specerijen (of kaas o.i.d.) door en grillen ze dan. We kopen nooit al bereide burgers, behalve zalmburgers, maar die zijn ook vers en niet van een bepaald merk (ok, Whole Foods).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

Tja, gemak dient nu eenmaal de mens. Als je snel burgers wilt maken, en geen zin hebt in het gedoe met de meat grinder, dan zijn kant en klare burgers nu eenmaal erg makkelijk. Uit de diepvries, zo op de BBQ. En dan ga je uiteraard op zoek naar die wat het lekkerst zijn. Vergelijken met de hamburgers van McDonalds en dergelijke gaat niet op - voor sommige merken misschien wel, maar daarom moet je juist de goede zoeken.

Uiteraard is zelfgemaakt het lekkerst, maar ik vind het erg makkelijk om te zeggen 'je moet ze gewoon zelf maken'; bak dan ook je brood in de broodmachine, en maak altijd zelf je soep in plaats van eens een blik open te trekken, en maak je eigen 'BBQ beans', of je eigen 'refried beans' in plaats van die uit blik, enz. enz.

Onze website | Mijn blog
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Ik doe dat vaak op een zondagnamiddag, als we niets anders op de planning hebben: dingen koken om dan in de vriezer te steken, zodat ik het er maar uit hoef te halen op een moment dat ik wel de goesting heb om het te eten. Ik bereid een grotere hoeveelheid, en deel het dan op in kleinere potjes, klaar voor 3 personen.
Zo maak ik dan bv. 2 kg stoofvlees, of lasagna voor 9 personen, of 5 liter soep, of videe, of hamburgers die ik maak van 2 tot 2,5 kg extra lean ground beef, enz.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer