Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wat vinden jullie van deze planning : 3 wkn Florida
-
Marjolein274
- Amerika-ontdekker
Wat vinden jullie van deze planning : 3 wkn Florida
Wij gaan op 3 augustus met onze 2 dochters (20 en 25 jr) naar Florida en hebben deze planning :
03-08-2012 Orlando, Florida Comfort Inn Universal Studios
04-08-2012 Orlando, Florida Comfort Inn Universal Studios
05-08-2012 Orlando, Florida Comfort Inn Universal Studios
06-08-2012 Cocoa Beach, Florida International Palms Resort & Conf Ctr Cacoa Beach
07-08-2012 St. Augustine, Florida Quality Inn Historic St August
08-08-2012 St. Augustine, Florida Quality Inn Historic St August
09-08-2012 St. Petersburg, Florida Magnuson Hotel Marina Cove
10-08-2012 Sarasota, Florida Siesta Beach Resort & Suites
11-08-2012 Sarasota, Florida Siesta Beach Resort & Suites
12-08-2012 Fort Lauderdale, Florida Tropic Cay Beach Resort
13-08-2012 Fort Lauderdale, Florida Tropic Cay Beach Resort
14-08-2012 Naples, Florida Naples Courtyard Inn
15-08-2012 Florida City, Florida Hampton Inn & Suites Homestead (ivm Everglades)
16-08-2012 Florida City, Florida Hampton Inn & Suites Homestead
17-08-2012 Miami Beach, Florida Dorchester Hotel
18-08-2012 Miami Beach, Florida Dorchester Hotel
19-08-2012 Miami Beach, Florida Dorchester Hotel
20-08-2012 Key West, Florida Doubletree Grand Key Resort
21-08-2012 Key West, Florida Doubletree Grand Key Resort
22-08-2012 Key West, Florida Doubletree Grand Key Resort
23-08-2012 Key West, Florida Doubletree Grand Key Resort
24-08-2012 Key West, Florida Doubletree Grand Key Resort
Wij houden van natuur, strand, shoppen, maar ook wat zien uiteraard. Denken jullie dat dit een goede planning is. Wat vinden jullie van de hotels ? Wij kennen Florida niet dus alle tips zijn welkom.
alvast bedankt !
03-08-2012 Orlando, Florida Comfort Inn Universal Studios
04-08-2012 Orlando, Florida Comfort Inn Universal Studios
05-08-2012 Orlando, Florida Comfort Inn Universal Studios
06-08-2012 Cocoa Beach, Florida International Palms Resort & Conf Ctr Cacoa Beach
07-08-2012 St. Augustine, Florida Quality Inn Historic St August
08-08-2012 St. Augustine, Florida Quality Inn Historic St August
09-08-2012 St. Petersburg, Florida Magnuson Hotel Marina Cove
10-08-2012 Sarasota, Florida Siesta Beach Resort & Suites
11-08-2012 Sarasota, Florida Siesta Beach Resort & Suites
12-08-2012 Fort Lauderdale, Florida Tropic Cay Beach Resort
13-08-2012 Fort Lauderdale, Florida Tropic Cay Beach Resort
14-08-2012 Naples, Florida Naples Courtyard Inn
15-08-2012 Florida City, Florida Hampton Inn & Suites Homestead (ivm Everglades)
16-08-2012 Florida City, Florida Hampton Inn & Suites Homestead
17-08-2012 Miami Beach, Florida Dorchester Hotel
18-08-2012 Miami Beach, Florida Dorchester Hotel
19-08-2012 Miami Beach, Florida Dorchester Hotel
20-08-2012 Key West, Florida Doubletree Grand Key Resort
21-08-2012 Key West, Florida Doubletree Grand Key Resort
24-08-2012 Key West, Florida Doubletree Grand Key Resort
Wij houden van natuur, strand, shoppen, maar ook wat zien uiteraard. Denken jullie dat dit een goede planning is. Wat vinden jullie van de hotels ? Wij kennen Florida niet dus alle tips zijn welkom.
alvast bedankt !
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Re: Wat vinden jullie van deze planning : 3 wkn Florida
Wij waren niet zo kapot van Florida City, het ligt gunstig vwb de Everglades maar er is vast nog wel wat anders te vinden. Dan maar wat verder rijden. Waarom niet Sarasota (is twee nachten niet wat veel?), Naples, Ft Lauderdale, Miami Beach, Florida City (of iets anders) en dan naar de key's ?
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Ja Fort Lauderdale is ook leuk ! Neem wel stroofwafels mee als jullie op de koffie komen evt !
Persoonlijk lijkt mij 4 dgn Key West wat veel ? Maar iedereen is verschillend daarin !
Persoonlijk lijkt mij 4 dgn Key West wat veel ? Maar iedereen is verschillend daarin !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
Marjolein274
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor de tips, maar we dachten op Key West te fietsen en wat te luieren. Wat is er verder te zien ??
-
laanvdj
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Ik zou fort lauderdale en naples omdraaien. Nu rij je heen en weer. Key west vind ik ook erg lang. Misschien kunnen jullie een stop op key largo inlassen, om te snorkelen of te duiken.
-
Marjolein274
- Amerika-ontdekker
Ik heb nu beter op de kaart gekeken en inderdaad het is heen en weer gerace dus Naples - Fort Lauderdale - Miami - Florida city - Key West is een betere optie. Ik zou nog graag willen weten wat beter is dan Florida City om de Everglades te bezoeken en of Key Largo mooier is dan Key West (of maakt het niet uit ??). Kunnen we ook snorkelen op Key West ?
Verder zou ik willen vragen hoeveel ik zou moeten budgetteren voor 4 personen voor het eten en hoeveel voor de parken als we gaan naar Epcot, Kennedy Space en Magic Kingdom.
Tot slot : wat kunnen we beter doen ? Nu is bijv. Everglades 2 dagen en Miami 3. zouden we dat niet beter andersom kunnen doen ?
alvast bedankt !
Verder zou ik willen vragen hoeveel ik zou moeten budgetteren voor 4 personen voor het eten en hoeveel voor de parken als we gaan naar Epcot, Kennedy Space en Magic Kingdom.
Tot slot : wat kunnen we beter doen ? Nu is bijv. Everglades 2 dagen en Miami 3. zouden we dat niet beter andersom kunnen doen ?
alvast bedankt !
Wij hebben afgelopen jaar van Naples naar Florida City gereden en op de doorreis de Everglades bekeken, wij hebben de tramtour gedaan bij Shark Valley. Wij vonden dat genoeg, er was ook nog voldoende tijd om onderweg te stoppen of een airboatride te doen. We hebben daarna 1 nacht in Hampton Inn Florida City geslapen (prima hotel, ziet er nieuw uit). Daarna zijn wij doorgereden naar Key west. Wij vonden 1 dag Everglades en 1 overnachting in Florida city echt voldoende. Key west en Miami zou ik dan wat meer nachten blijven.
Op Key West sliepen wij ook in het Doubletree.
Op Key West sliepen wij ook in het Doubletree.
Marjolein274 schreef: Key Largo mooier is dan Key West (of maakt het niet uit ??). Kunnen we ook snorkelen op Key West ?
Het enige nadeel van Key West vond ik dat het op het eind ligt van al die eilanden en het slechts een tweevaksbaan is om er te geraken (en terug te keren n de andere eilanden, mocht je dat willen). Leuk onderweg naar Key West vonden wij Isla Morada Bay Café en Robbie's Pier (ook in de buurt van Islamorada) het voeren van de grote tarpons (vissen). Wel opletten dat een pelikaan niet met je visjes gaat lopen... . Key west: kan je ook snorkelen, maar ik had de indruk dat het er duurder was dan op Key Largo
Verder zou ik willen vragen hoeveel ik zou moeten budgetteren voor 4 personen voor het eten en hoeveel voor de parken als we gaan naar Epcot, Kennedy Space en Magic Kingdom. Er zijn combi-kaarten mogelijk voor de parken. Kijk eens op het floridaforum, daar zal je wel de links vinden. Wij hebben op voorhand ook de kaarten besteld via een Duitse site en dat ging prima. Enkel Epoct ter plaatse gekocht aan de kassa. Was een $ 250 voor 4 volwassenen.
Eten: ik weet niet wat jij graag lust? Ben je tevreden met iedere dag Mc Donalds of mag het iedere dag een restaurant zijn? Wij waren vorig jaar € 1200 kwijt met zijn vier gedurende 14 dagen. Daarbij zat ontbijtbuffet in hotel (bij te betalen) over de middag broodje bij Subway en 's avonds Outback of Sweet tomatoes
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Speakingtongues
- Amerikakenner
Als je via Calle Ocho ( eight street) naar het westen rijdt gaat dat over in Highway 41 ( Tamiami trail) en zo Florida oversteekt naar de Westkust steek je de Everglades dwars door.
Er zijn daar overal plaatsen waar je boottochten kunt maken. Zelfs ook nog in Everglades City. Daar kun je everglades boot tochten doen maar ook een boottocht langs de 1000 Islands in de haven daar.
Een stuk VOOR de afslag naar Everglades City heb je Everglades National Park met een Tour in een trein maar ook kun je daar fietsen huren en zelf over een aangelegd fietspad door de Everglades fietsen. Ik was daar 2 jaar geleden nog en moest toen regelmatig om een krokkedil heenfietsen wat wel leuk en kind of spannend was !
Er zijn daar overal plaatsen waar je boottochten kunt maken. Zelfs ook nog in Everglades City. Daar kun je everglades boot tochten doen maar ook een boottocht langs de 1000 Islands in de haven daar.
Een stuk VOOR de afslag naar Everglades City heb je Everglades National Park met een Tour in een trein maar ook kun je daar fietsen huren en zelf over een aangelegd fietspad door de Everglades fietsen. Ik was daar 2 jaar geleden nog en moest toen regelmatig om een krokkedil heenfietsen wat wel leuk en kind of spannend was !
MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
-
Marjolein274
- Amerika-ontdekker
Echt super bedankt voor al jullie reacties ! Nu heb ik met behulp van Tioga tours de volgende planning ontvangen:
04-08-2012 Orlando, Florida 3 bedroom Condo, Conservation View, Disney Area, Community Pool
05-08-2012 Orlando, Florida 3 bedroom Condo, Conservation View, Disney Area, Community Pool
06-08-2012 Orlando, Florida 3 bedroom Condo, Conservation View, Disney Area, Community Pool
07-08-2012 Cocoa Beach, Florida Hilton Cocoa Beach Oceanfront
08-08-2012 St. Augustine, Florida Hampton Inn St. Augustine Beach
09-08-2012 Crystal River, Florida Best Western Crystal River
10-08-2012 Clearwater Beach, Florida Hilton Clearwater Beach Resort
11-08-2012 Clearwater Beach, Florida Hilton Clearwater Beach Resort
12-08-2012 Sarasota, Florida Helmsley Sandcastle Hotel
13-08-2012 Sarasota, Florida Helmsley Sandcastle Hotel
14-08-2012 Ft. Myers, Florida Harbour House At The Inn
15-08-2012 Ft. Myers, Florida Harbour House At The Inn
16-08-2012 Sanibel Island, Florida Sanibel Arms West
17-08-2012 Naples, Florida Inn At Pelican Bay
18-08-2012 Miami Beach, Florida Savoy Hotel
19-08-2012 Miami Beach, Florida Savoy Hotel
20-08-2012 Key Largo, Florida Hampton Inn Key Largo
21-08-2012 Key Largo, Florida Hampton Inn Key Largo
24-08-2012 Miami Beach, Florida Loews Miami Beach Hotel
Maar nu vanavond zit ik weer te kijken en ik vraag me af of we niet gewoon eerst op Jacksonville kunnen vliegen vanuit Amsterdam en dan terug via Miami. Als we dan in St Augustine beginnen kunnen we zo afdalen. Ik moet nog wel even vragen waarom Tioga nog een laatste nacht in Miami heeft geboekt. Ik hoop dat 2 nachten (18 en 19 aug) in Miami voldoende zijn. Mijn enige vrees is nu of de planning niet te druk is. Zouden we iets moeten schrappen of is het goed zo ?
Wat het budget betreft : naast de uitgaven in de parken zou ik willen weten wat je moet rekenen als we 3 weken lang met z'n vieren in restaurants gaan eten (Mac Donald absoluut niet !!!). We willen toch wel gezond blijven eten. Hebben jullie tips voor de lunch ? Zijn daar lekkere broodjes te verkrijgen ?
De accomodatie in Orlando gaat uit van American Vacation Homes. Op voorhand weet je dus niet welke villa je krijgt.
Wat de Everglades betreft : ja het lijkt me prima om na Naples via de Tamiami trail de Everglades onderweg te bezoeken alleen zit al onze bagage dan in de auto. Ik weet niet of dat een probleem is als we de auto daar parkeren ??
En dan : is het beter om 4 nachten of op Key Largo of op Key West te verblijven of toch splitsen en ieder 2 nachten ??
Alvast weer reuze bedankt !
04-08-2012 Orlando, Florida 3 bedroom Condo, Conservation View, Disney Area, Community Pool
05-08-2012 Orlando, Florida 3 bedroom Condo, Conservation View, Disney Area, Community Pool
06-08-2012 Orlando, Florida 3 bedroom Condo, Conservation View, Disney Area, Community Pool
07-08-2012 Cocoa Beach, Florida Hilton Cocoa Beach Oceanfront
08-08-2012 St. Augustine, Florida Hampton Inn St. Augustine Beach
09-08-2012 Crystal River, Florida Best Western Crystal River
10-08-2012 Clearwater Beach, Florida Hilton Clearwater Beach Resort
11-08-2012 Clearwater Beach, Florida Hilton Clearwater Beach Resort
12-08-2012 Sarasota, Florida Helmsley Sandcastle Hotel
13-08-2012 Sarasota, Florida Helmsley Sandcastle Hotel
14-08-2012 Ft. Myers, Florida Harbour House At The Inn
15-08-2012 Ft. Myers, Florida Harbour House At The Inn
16-08-2012 Sanibel Island, Florida Sanibel Arms West
17-08-2012 Naples, Florida Inn At Pelican Bay
18-08-2012 Miami Beach, Florida Savoy Hotel
19-08-2012 Miami Beach, Florida Savoy Hotel
20-08-2012 Key Largo, Florida Hampton Inn Key Largo
21-08-2012 Key Largo, Florida Hampton Inn Key Largo
24-08-2012 Miami Beach, Florida Loews Miami Beach Hotel
Maar nu vanavond zit ik weer te kijken en ik vraag me af of we niet gewoon eerst op Jacksonville kunnen vliegen vanuit Amsterdam en dan terug via Miami. Als we dan in St Augustine beginnen kunnen we zo afdalen. Ik moet nog wel even vragen waarom Tioga nog een laatste nacht in Miami heeft geboekt. Ik hoop dat 2 nachten (18 en 19 aug) in Miami voldoende zijn. Mijn enige vrees is nu of de planning niet te druk is. Zouden we iets moeten schrappen of is het goed zo ?
Wat het budget betreft : naast de uitgaven in de parken zou ik willen weten wat je moet rekenen als we 3 weken lang met z'n vieren in restaurants gaan eten (Mac Donald absoluut niet !!!). We willen toch wel gezond blijven eten. Hebben jullie tips voor de lunch ? Zijn daar lekkere broodjes te verkrijgen ?
De accomodatie in Orlando gaat uit van American Vacation Homes. Op voorhand weet je dus niet welke villa je krijgt.
Wat de Everglades betreft : ja het lijkt me prima om na Naples via de Tamiami trail de Everglades onderweg te bezoeken alleen zit al onze bagage dan in de auto. Ik weet niet of dat een probleem is als we de auto daar parkeren ??
En dan : is het beter om 4 nachten of op Key Largo of op Key West te verblijven of toch splitsen en ieder 2 nachten ??
Alvast weer reuze bedankt !
Gezond eten: boodschappen kan je dan doen in Whole Foods (supermarktketen met veel bio). Lunch: Subway voor broodjes (ik weet niet of je vetrouwd bent met het concept, maar je kan er je broodje personaliseren: veel kaas er tussen, bruin brood, al dan niet veel groentjes ertussen....).
Voo avondeten zijn wij een paar keer weest eten bij Sweet Tomatoes: saladbar en pasta. Tip: schrijf je iets voor je vetrekt in op de websites van allerlei restaurants; dan krijg je coupons in je mailbox die je tijdens je verblijf kan gebruiken.
Keys: ik persoonlijk zou opteren voor twee dagen Key Largo en twee dagen Key West. Het is trouwens perfect mogelijk om van op Key West terug te vliegen naar bvb. Atlanta en dan terug naar NL.
Crystal River: ik zou opteren voor een ander hotel dan Best Western (had vorig jaar geen zo'n goede referenties op tripadvisor) We zaten in de Holiday Inn en mochten de kamer houden tot 12 u. zodat we na de zwembeurt met de manatees ons nog konden douchen.
Voo avondeten zijn wij een paar keer weest eten bij Sweet Tomatoes: saladbar en pasta. Tip: schrijf je iets voor je vetrekt in op de websites van allerlei restaurants; dan krijg je coupons in je mailbox die je tijdens je verblijf kan gebruiken.
Keys: ik persoonlijk zou opteren voor twee dagen Key Largo en twee dagen Key West. Het is trouwens perfect mogelijk om van op Key West terug te vliegen naar bvb. Atlanta en dan terug naar NL.
Crystal River: ik zou opteren voor een ander hotel dan Best Western (had vorig jaar geen zo'n goede referenties op tripadvisor) We zaten in de Holiday Inn en mochten de kamer houden tot 12 u. zodat we na de zwembeurt met de manatees ons nog konden douchen.
onze trip door Texas en New Mexico: http://tosofrenda-texas2013.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Dieuwertje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Wij vonden één overnachting in Key West ruim voldoende. Twee dagen is echt wel genoeg om alles daar te zien.
We zijn om 6u 's morgens uit Miami vertrokken en hadden nog de hele namiddag in Key West. Dan de overnachting en de dag nadien in de namiddag rond 15u terug naar Miami gereden. Was heel goed te doen!
We zijn om 6u 's morgens uit Miami vertrokken en hadden nog de hele namiddag in Key West. Dan de overnachting en de dag nadien in de namiddag rond 15u terug naar Miami gereden. Was heel goed te doen!
Een overzicht van onze reizen en reisverslagen: http://dieudriesopreis.blogspot.com
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
April 16': New York
Aug 16': ZW Canda + Hawaï
New York (3x) - Zuidwesten (3x) - Noordoosten - Hawaii (2x)
Australië - Nieuw-Zeeland
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Ik las ook iets over snorkelen. Dat kan natuurlijk ook op Key West, maar wel tegen de hoofdprijs. Snorkelen op het John Pennenkamp State Park doe je bijna voor de helft !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2018 NO Canada/USA
-
Marjolein274
- Amerika-ontdekker
Super bedankt voor de goede tips. SenT : kun je mij nog wat namen geven van die restaurants waarvoor ik me kan inschrijven op websites ?
Ook super bedankt voor de tip over het snorkelen Ruud2004 !
Ook super bedankt voor de tip over het snorkelen Ruud2004 !
Drie voorbeeldjes al, maar er zijn nog massa's anedre resaturants:
http://www.souplantation.com/clubveg/
http://my.outback.com/YourProfileRegister.aspx
https://www.olivegarden.com/About-Us/Newsletter-Signup/
http://www.souplantation.com/clubveg/
http://my.outback.com/YourProfileRegister.aspx
https://www.olivegarden.com/About-Us/Newsletter-Signup/
Ruby Tuesday: onbeperkt saladbar, lekker
Lilo
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
-
Marjolein274
- Amerika-ontdekker
ah, reuze bedankt !! Ik heb uit de planning St Augustine, Clearwater en Fort Myers gehaald. Ik had wat youtubefilmpjes gekeken en het leek me niet zo aantrekkelijk. Fort Myers ziet er erg druk uit. Nee dan ga ik liever wat langer naar Sanibel, en op de Keys genieten van de rust. Het geeft ook wat meer lucht aan de planning. via cheaptickets heb ik ook nog 4 tickets voor 3.377 gezien !
-
Marjolein274
- Amerika-ontdekker
Ik heb vandaag een optie genomen op de tickets. We gaan 7 aug t.m 28 aug. Al met al via Tiogatours was ik toch nog zo'n ruim 250 euro goedkoper uit voor 4 tickets.
De planning is nu deze geworden :
07-08-2012 Orlando, Florida
08-08-2012 Orlando, Florida
09-08-2012 Orlando, Florida
10-08-2012 Orlando, Florida
11-08-2012 Crystal River, Florida
12-08-2012 Sarasota, Florida
13-08-2012 Sanibel Island, Florida
14-08-2012 Sanibel Island, Florida
15-08-2012 Naples, Florida
16-08-2012 Naples, Florida
17-08-2012 Naples, Florida
18-08-2012 Miami Beach, Florida
19-08-2012 Miami Beach, Florida
20-08-2012 Miami Beach, Florida
21-08-2012 Miami Beach, Florida
22-08-2012 Key West, Florida
23-08-2012 Key West, Florida
24-08-2012 Key West, Florida
25-08-2012 Key West, Florida
26-08-2012 Key West, Florida
27-08-2012 Key West, Florida
Jullie zien dat ik Clearwater eruit heb gehaald, en Sarasota erin gehouden. Maar kunnen we niet beter eigenlijk naar Clearwater ipv Sarasota ? Ik heb gelezen dat je een toch kunt maken met een boot in Clearwater waarbij de dolfijnen net achter de boot zwemmen. Dat lijkt me wel gaaf om te zien. Ik heb geen idee wat leuker is.
Ook heb ik gehoord dat Key Largo veel minder leuk/mooi is dan Key West, maar dat je wel mooier kunt snorkelen in de John Pennekamp Coral Reef, dus wellicht haal ik dan nog 1 nacht af van Key West om 1 nacht op Key Largo te logeren.
Wie weet er nog een goed hotel op Sanibel Island ? en is 2 nachten boeken ok ?
De planning is nu deze geworden :
07-08-2012 Orlando, Florida
08-08-2012 Orlando, Florida
09-08-2012 Orlando, Florida
10-08-2012 Orlando, Florida
11-08-2012 Crystal River, Florida
12-08-2012 Sarasota, Florida
13-08-2012 Sanibel Island, Florida
14-08-2012 Sanibel Island, Florida
15-08-2012 Naples, Florida
16-08-2012 Naples, Florida
17-08-2012 Naples, Florida
18-08-2012 Miami Beach, Florida
19-08-2012 Miami Beach, Florida
20-08-2012 Miami Beach, Florida
21-08-2012 Miami Beach, Florida
22-08-2012 Key West, Florida
23-08-2012 Key West, Florida
24-08-2012 Key West, Florida
25-08-2012 Key West, Florida
26-08-2012 Key West, Florida
27-08-2012 Key West, Florida
Jullie zien dat ik Clearwater eruit heb gehaald, en Sarasota erin gehouden. Maar kunnen we niet beter eigenlijk naar Clearwater ipv Sarasota ? Ik heb gelezen dat je een toch kunt maken met een boot in Clearwater waarbij de dolfijnen net achter de boot zwemmen. Dat lijkt me wel gaaf om te zien. Ik heb geen idee wat leuker is.
Ook heb ik gehoord dat Key Largo veel minder leuk/mooi is dan Key West, maar dat je wel mooier kunt snorkelen in de John Pennekamp Coral Reef, dus wellicht haal ik dan nog 1 nacht af van Key West om 1 nacht op Key Largo te logeren.
Wie weet er nog een goed hotel op Sanibel Island ? en is 2 nachten boeken ok ?
Goh,leuk dat je al een optie hebt genomen!
Vlieg je terug vanaf Key West? Als je een auto huurt: dollar heeft een kantoor op de luchthaven, Alamo niet. ( vorig jaar toch)
Wat je dag in Crystal River betreft: ik neem aan dat je dan met manatees wil zwemmen?
In augustus zijn er wel minder: meestal nog de mama's met hun kleintjes. Het is daarom nuttig om een erg vroege toer te boeken, zo is het ook minder druk op het water en vroeg in de ochtend zijn manatees nog veel speelser en nieuwsgieriger. Wij zijn zelf met Bird's underwater geweest en het was een gave belevenis ( de kinderen vonden dit het allerleukste van de ganse vakantie, zelfs leuker dan alle pretparken).
Over de hotels: kan ik je niet veel mee helpen, maar mag ik je doorverwijzen naar een ander forum enkel over Florida ? Dat is floridaforum.nl. Zul je vast keiveel tips vinden om je vakantie verder te finetunen. Er zijn ook veel mensen van dit AA-forum daar actief.
Vlieg je terug vanaf Key West? Als je een auto huurt: dollar heeft een kantoor op de luchthaven, Alamo niet. ( vorig jaar toch)
Wat je dag in Crystal River betreft: ik neem aan dat je dan met manatees wil zwemmen?
In augustus zijn er wel minder: meestal nog de mama's met hun kleintjes. Het is daarom nuttig om een erg vroege toer te boeken, zo is het ook minder druk op het water en vroeg in de ochtend zijn manatees nog veel speelser en nieuwsgieriger. Wij zijn zelf met Bird's underwater geweest en het was een gave belevenis ( de kinderen vonden dit het allerleukste van de ganse vakantie, zelfs leuker dan alle pretparken).
Over de hotels: kan ik je niet veel mee helpen, maar mag ik je doorverwijzen naar een ander forum enkel over Florida ? Dat is floridaforum.nl. Zul je vast keiveel tips vinden om je vakantie verder te finetunen. Er zijn ook veel mensen van dit AA-forum daar actief.
-
Marjolein274
- Amerika-ontdekker
Nee we vliegen toch terug via Miami want via Key West was het voor dit tarief niet mogelijk. Bedankt voor de tip over het zwemmen met de manatees. Gaan we zeker doen.
Maar wat zou jij doen : overnachten in Clearwater of Sarasota ??
Maar wat zou jij doen : overnachten in Clearwater of Sarasota ??
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 4180 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 4 Reacties