Mijn echte voornaam is Henk en ben woonachtig in de omgeving van Nijmegen. Ik ben al jaren een liefhebber van de USA. Helaas heb ik daar nog niet al te vaak naar toe kunnen gaan. Tot nu toe ben ik daar 3 x geweest. Tweemaal met een rondreis en de laatste keer (in 2007) bij een Nederlandse vriend die destijds voor zijn werk woonachtig was in Miami).
De eerste reis, was een georganiseerde groepsreis van Miami naar San Francisco (in 5 weken tijd). De tweede keer heb ik een auto gehuurd en heb gedurende 3 weken een reis gemaakt door het zuiden en zuidoosten (Florida, Louisiana, Tenessee, North, - en South Carolina en Georgia).
Die tweede reis was een memorabele reis, aangezien ik tijdens deze reis ook werd geconfronteerd met de aanslagen op het WTC en het Pentagon, oftewel.....ik zat dus in Amerika op 9/11! E.e.a. heeft toen veel indruk op gemaakt.
Eindelijk ben ik volgend jaar zomer (2013) weer eens in de gelegenheid om een paar weken in dit fantastische land rond te trekken en heb daar dan ook erg veel zin in. Voor mij is dit een reden om nu al uit te gaan zoeken, wat ik tijdens die trip allemaal wil gaan doen en vooral ook......in welk gebied ik wil gaan toeren. Er is eigenlijk nog zoveel wat ik in Amerika wil zien en doen, dat ik nu de ins en outs voor de trip van volgend jaar nog niet weet. Vast staat in ieder geval wel dat het GEEN groepsreis gaat worden. Ik ervaar toch meer vrijheid als ik gewoon in een comfortabele auto kan rondtoeren en zelf kan beslissen wat ik wil doen.
Dit is voor mij dan ook een reden om mij aan te melden bij dit forum. Ik ga de komende tijd lekker genieten van alle info en tips die mij ter ore komen (al of niet via dit forum). Eigenlijk kan ik dus wel stellen dat de voorpret voor mijn trip in de zomer van 2013 nu al is begonnen