Ja met The Deuce of zo ? Maar die meestal propvol meen ik me te herinneren
Ik heb geen idee wat een taxi kost tot daar ? Ben nu al 2x in Las Vegas geweest en nu zou ik toch graag The Fremont Experience eens zien hoor
Vroeg me trouwen net af waar je nog lekker kan ontbijten buiten het hotel waar je verblijft ? iemand nog een last-minute tip hieromtrent ?
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
Ik zie dat je bij Moab niet in Arches gaat staan? Misschien met jonge kids wel praktisch nmet zwembadje maar in Arches is wel mooi, donker en stil.En in het park. Dan is een vroege wandeling bij Fiery Furnace (ik ben de lftd van kids ff kwijt) of stuk in Devils Garden ook mooi. Misschien toch nog ene nachtje daar reserveren??? Het is een kleine campground, dus wel snel vol. (kost ook de helft of minder dan een gewone campground).
Water enzo heb je bij je. Dus je hoeft niet bang te zijn dat je iets te kort komt.
De Burr Trail kan maar de UT 12 is al mooi van zichzelf! EVen koffie drinken bij Kiva Coffee House (een stukje na Lower Calf Creek) net na een dorodraaiende bocht naar rechts ...
Yosemite ik zou gewoon lekker 2 nachten op Upper Pines blijven. Carmel is goed te doen vanuit de valley.
ZOu je trouwens wel KOA nemen in Watsonville... je staat er meestal beetje boveno elkaar. Je kunt ook nog kijken of er plek is bij de State PArks aan de kust. WIj stonden op Sunset Beach maar er zijn er meer. Gene goedkoper SP maar wel rustig en je kunt ff naar strand lopen na eten. Bij carmel / monterey heb ik weinig gezien qua campings... je zou wat meer naar Big Sur kunnen rijden. Maar dan zou ik kijken of je daar (evt later onderweg) wat kan bespreken het is een populaire plek. Het stuk naar het zuiden is een mooi stuk kust. Er zijn onder Carmel ook nog wel wat State Parks te vinden maar niet alles is camping.
Hoi Isis, erg bedankt voor de allerlaatste tips hoor !
Wat Moab betreft zullen we ter plaatse afwachten. Ik had via een website die Yeehaw had doorgegeven gezien dat er dat weekend wel echt veel te doen was. Het zal er superdruk zijn vrees ik.
Vorige reis hebben we het zo niet met Arches, konden nergens de camper kwijt en hadden er niet zoveel zin meer in. Daarom gaan we nog een keer. Toen hadden we er te weinig tijd aan besteed.
Op UT 12 heb ik zeker de Kiva Koffeehouse genoteerd, opa is verlekkerd op een koffietje op regelmatige tijdstippen, dus dat mogen we niet overslaan natuurlijk
De wandeling naar Lower Calf Creek vrees ik dat we die niet kunnen doen, te zwaar, te ver met kindjes - misschien voor later ooit ?
En ja ondertussen denk ik ook dat we op de camping op yosemite blijven hoor. We zien wel ter plekke. Het idee voor de kust was er maar of het een goed idee is ... ???
Denk dat het toch teveel wordt. Ik weet het niet zo goed eerlijk gezegd.
We houden het in het achterhoofd en houden het als 2e optie denk ik. Tenzij Yosemite ons tegen zou vallen ?
Corfou,Egypte,Tenerife,Portugal,Turkije,Thailand,N-India,Nepal,Z-India,Malediven,NY+LA-LV-SF,Tunesië,Cuba,Isla Margarita,Laos,Vietnam,Cambodja,Canada (BC+Stewart/Hyder),Bali,Midwest,Z. Afrika,ZW USA,Schotland,Fr.Alpen, Namibië,New Mexico/Arizona,Z. Afrika
Lower Calfs Creek loop je wel gedeeltelijk in de schaduw. Af en toe loop je naast het beekje op, met helder water. Het is wel behoorlijk ver. Het uitzicht is wel fantastisch en de kinderen zouden eventueel even het water inkunnen (Maar ik weet niet of dat is toegestaan !! even checken dus moest je het toch gaan doen)
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Lower Calf Creek was niet perse bedoelt als idee om te wandelen hoewel ik die de volgende keer wel graag wil doen.
Als je toch een nacht in Arches wilt verblijven zou ik echt de campground reserveren. Het is juist in ochtend lekker stil zeker achterin het park. WIj hebben ook Delicate Arche bij avond licht gezien.. maar misschien is dat wat ver/ zwaar voor de senioren bij jullie. Avodn licht op Windows section is ook erg mooi. Gewoon een potje koken op de Parking bij de Windows en dan nog even er naartoe lopen.
In ochtend is Landscape arche ook erg mooi in de zon.
Deze nog even als tipje: http://www.sunrisesunset.com/usa/NationalParks/
Onze reis zit erop ! Het was prachtig, leuk, ontspannend, spannend ...onvergetelijk. Ik zou zo weer teruggaan. We hadden het er al over onderweg maar bij thuiskomst rees de vraag :
"Wat zouden we volgend jaar doen ?" .
Zuid Afrika was eerste idee, maar in onze zomer is het daar winter en zijn de temperaturen niet zo goed, dat hebben we liever niet omdat je met kinderen toch eens wil zwemmen.
Nieuw Zeeland, zelfde probleem en bovendien te ver vliegen met 2 kinderen.
Australie vind mijn man geen goed idee meer sinds onze 2 reizen in Amerika.
Azie heeft behoudens Indonesie regenseizoen, idem Mexico & Cuba.
We weten het echt niet
We vragen ons ook af of na al die prachtige ritten in het Zuidwesten, we niet teleurgesteld zouden kunnen zijn in andere staten ?
En Europa kunnen we misschien beter houden voor onze oude dag
Laatst gewijzigd door christa&john op 03 jul 2012, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Onze reis zit erop ! Het was prachtig, leuk, ontspannend, spannend ...onvergetelijk. Ik zou zo weer teruggaan. We hadden het er al over maar bij thuiskomst.
"Wat zouden we volgend jaar doen ?" .
Hahahaha, wat herkenbaar. Wij hebben tijdens de vakantie alweer na zitten denken over de route voor volgend jaar. Ja, ja, de kans is heel groot dat we volgend jaar wederom een rondje LV-SF gaan doen, maar dan via de kant van Moab, San Diego en de kust. Hebben we nu niet gezien.
En onze kleine man vraagt sinds we thuis zijn minstens 3 keer per dag 'Wanneer gaan we weer lekker naar buiten?'. Die heeft het helemaal gehad met dat regenachtige Nederlandse weer. Het lekkere weer en de hele dag buiten zijn, vond hij ook heerlijk.
En volgens mij zul je echt niet snel teleurgesteld zijn als je weer een andere route neemt, want dan kies je toch ook weer de route en de bezienswaardigheden uit waar je eigen interesse naar uit gaat. Wij nemen het er volgens jaar nog van, want dat is de laatste keer voordat ons zoontje naar school gaat.
christa&john schreef:
We vragen ons ook af of na al die prachtige ritten in het Zuidwesten, we niet teleurgesteld zouden kunnen zijn in andere staten ?
Dat dacht ik ook na onze eerste reis, maar kijk, nu ga ik al voor de 5e keer !!
Yellowstone en South Dakota is prachtig ! Dat in combo met Colorado en je hebt weer een mooie trip om naar uit te kijken en te maken
Zie ons verslag van 2011
Bart
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
Of je kan ook gewoon opnieuw naar dezelfde regio gaan. Dat hebben wij nu toch al voor de 4e keer gedaan en altijd zijn er wel nieuwe dingen te beleven.
@Bart : onze vorige reis ging van Denver/Rocky Mountains naar South Dakotha dan via Beartooth naar Yellowstone en via SLC naar Capitol Reef/Bryce/LV/North Rim GC/Page/Moab/Denver. Nu opa interesseert zich daar wel voor Die heeft het blijkbaar naar zijn zin gehad
Msschien Noordwest ? Dat doen jullie deze keer dacht ik, dus kan wel via jou nog wat info vergaren !! Kreeg deze morgen een plots idee om 2 weken NW + 1 weekje Hawai of zo ...
@Doockles : ja inderdaad, we kunnen altijd wel terug want in één trip kan je zeker niet alles doen, zeker met een camper raak je niet altijd overal waar je wel zou willen komen. Maar heb nu zelf 3x die regio aangedaan en wil nu wel even iets anders. Dachten eerst iets buiten USA maar met vanaf september 2012 een dochter die vasthangt aan schoolvakanties is de keuze al wat beperkter. Zuid Afrika - onze eerste idee - blijkt dan in de winter te zitten en ik hou het graag aangenaam qua temperatuur. Zo moet er wel gelegenheid zijn om af en toe een duik te kunnen nemen in het zwembad voor onze meisjes.
Weet niet of dat in NW wel lukt in juli of augustus ? Moet nog alles uitzoeken
@Stevis : jajaja, inderdaad, we zitten alweer alle dagen na te denken waarheen we willen. Jullie vonden het dus ook echt wel super denk ik zo (behalve de pech onderweg waarover ik heb gelezen !) Hadden wij vorige reis ook meegemaakt, stonden dan in Page, maar OK alles was toen na 1 dag geregeld en bij het teruggeven vd RV bij Cruise America hebben we deze verloren dag netjes terugbetaald gekregen.
Ik vind het hier ook zo een deprimerend weertje ! Warm goed, maar waar zit de zon ???
Het was aardig warm hé in de regionen waar we zaten ! Maar wel genieten elke dag buiten zijn ! Toppers voor mij waren L.V., Goblin Valley,Zion, Yosemite, S.F en de route vanaf Monterey naar S.F (wel stukken kouder dan dat we gewoon waren !) maar al de rest is ook prachtig. Ik heb nu van bepaalde parken meer genoten dan vorige keer bv Arches en iets minder van Capitol Reef al was het bij lekker vertoeven met een apple pie, hertjes kijken op de groene wei.
Ik heb alweer heimwee
Antwoord op je vragen in het off-topic : Wij stonden op Lo Lo Mai net naast de vijver op plaats nr 1. En in Page hebben we 2 nachten gestaan. Maar ja, je ziet oveééél campers. Op die van ons stonden kinderen die in riviertje over de stenen ah springen waren
Trouwens, vind jij Zuid Afrika een aanrader met een camper ? (voor het geval we misschien paasvakantie zouden nemen vanwege het klimaat ? Want in onze zomer zie ik zo dat maar rond 18 à 20 graden schommelt, is met iets te frisjes). OK, ik ga de uitgebreidde uitleg op mijn vraag lezen nu. Heel erg bedankt voor alles wat je daar hebt geschreven.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.